The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM voorspellingen week 7 voor maandag 22 uur
#31
Phau verliest 26 46 van Sock Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
Mitch:
Dallas: Sweeting def. Brown
Cherbourg: Mahut def. Robert*
Salinas: Zeballos def. Del Bonis

The Player:
Dallas: Sweeting def. Bogomolov jr.*
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def. Dutra da Silva

Roffaboy:
Dallas : Sweeting def Brown
Cherbourg : Clement def Roger Vasselin
Salinas : Zeballos def Del Bonis

Tennisgido:
Dallas: Brown def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def. Del Bonis

Haggie:
Dallas: Tomic* def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def Dutra Silva

Center Court:
Dallas: Russell def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Dabul def Acasuso*

Buurs:
Dallas: Sweeting def. Brown
Cherbourg: Clement def. Sidorenko*
Salinas: Zeballos def. Acasuso*

Stille:
Dallas : Sweeting def Russell
Cherbourg : Mahut def Dimitrov
Salinas : Acasuso* def Lapentti*

Scholten:
Dallas: Tomic* def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Acasuso* def. Dutra da Silva

Ad Wim:
Dallas: Matosevic def. Tomic*
Cherbourg: Mahut def. Dimitrov
Salinas: Lapentti* def. Souza

Mindlight:
Dallas: Tomic* def. Harrison*
Cherbourg: Dimitrov def. Paire
Salinas: Lapentti* def. MVA*
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#33
Zeballos mist ff paar mps, nu zwoegen in de tb 2e set.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Gaat lekker, buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Matosevic van 0-4 terug naar 5-5 nu 1e set.

Buurs is lekker in vorm!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Haggie Wrote:Matosevic van 0-4 terug naar 5-5 nu 1e set.
Vervolgens wordt ie weer gebroken ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Hup Dabul en Reynolds!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Lapentti en Tomic kwijt, maar wel Matosevic door gelukkig.

Tomic ook weer in de bocht. Eerst al opgeven en vervolgens weigeren een clinic aan kinderen te geven als dank voor zijn wildcard...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Gaat lekker, buurs.

Kan beter :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Mitch:
Dallas: Sweeting def. Brown
Cherbourg: Mahut def. Robert*
Salinas: Zeballos def. Del Bonis

The Player:
Dallas: Sweeting def. Bogomolov jr.*
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def. Dutra da Silva

Roffaboy:
Dallas : Sweeting def Brown
Cherbourg : Clement def Roger Vasselin
Salinas : Zeballos def Del Bonis

Tennisgido:
Dallas: Brown def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def. Del Bonis

Haggie:
Dallas: Tomic* def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Zeballos def Dutra Silva

Center Court:
Dallas: Russell def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Dabul def Acasuso*

Buurs:
Dallas: Sweeting def. Brown
Cherbourg: Clement def. Sidorenko*
Salinas: Zeballos def. Acasuso*

Stille:
Dallas : Sweeting def Russell
Cherbourg : Mahut def Dimitrov
Salinas : Acasuso* def Lapentti*

Scholten:
Dallas: Tomic* def. Sweeting
Cherbourg: Dimitrov def. Mahut
Salinas: Acasuso* def. Dutra da Silva

Ad Wim:
Dallas: Matosevic def. Tomic*
Cherbourg: Mahut def. Dimitrov
Salinas: Lapentti* def. Souza

Mindlight:
Dallas: Tomic* def. Harrison*
Cherbourg: Dimitrov def. Paire
Salinas: Lapentti* def. MVA*
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
If anyone has an extra 15 minutes or so, you can check out the match on this link: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://video.frontrowtennis.com/frontrow/">http://video.frontrowtennis.com/frontrow/</a><!-- m -->

Sign up is free and takes all of 15 seconds. Just scroll for the Bogomolov-Tomic Wednesday match on the upper toolbar, and you won't even believe what you will see. Tomic should personally be refunding everyone in the crowd their money. It is a true shame that Indian Wells can't retract their WC as well, as any guy that plays and acts like this after receiving WCs in only his 5th tournament in the States is truly robbing tournament organizers of their money.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Ik heb er een stukje van zitten kijken, maar ik zie niet echt wat er nou zo schandalig aan is. Ja hij speelt belabberd, maar hij zal wel geblesseerd zijn geweest. Big deal.
Reply
#43
Kenny mist even 3 mp bij 6-5* in de 3e set Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Yep waarvan 2 op rij. Hij stond 15-40 voor en nog een keer advantage
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
GSM Mahut. Never in doubt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Player week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
ML blijft Paire maar nemen om z;n gelijk een keer te kunnen halen, net als toen die ene keer met Nadal. Waarschijnlijk ziet ie over een paar seizoenen wel in dat je gelijk halen op den duur gaat vervelen en het ook leuk is om punten te halen, net als bij FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Dat die Paire een paar weken geleden gewoon van Simon won. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
Ad Wim Wrote:ML blijft Paire maar nemen om z;n gelijk een keer te kunnen halen, net als toen die ene keer met Nadal. Waarschijnlijk ziet ie over een paar seizoenen wel in dat je gelijk halen op den duur gaat vervelen en het ook leuk is om punten te halen, net als bij FTM.

:lol: Leuk dat je dat zomaar voor me invult en helemaal leuk dat je daar al op donderdagavond mee komt, op het moment dat Paire verloren heeft. Sterk!
Paire heeft zich het afgelopen jaar al meer dan bewezen, dus ik maak me over hem geen enkele zorgen, en zeker in dit soort challengers zie ik hem als één van de favorieten.
Over welke ene keer met Nadal je het hebt weet ik niet trouwens, maar ik had hem altijd op het moment dat hij net vroeg verloor.
Reply
#50
Ik krijg er een soort Molteni van (dat is een vorm van ooronsteking). Paire blijft een held hoor ML. Die jongen heeft potentie zat maar toch meer gravel dan indoor. Hij zal straks bij de Europese challengers ook nog wel in mijn CTM voorspellingen voorkomen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Het gaat om je eeuwige fixaties. Sinds wij van alles over Paire hebben gezegd na zijn optreden in Rotterdam, zul je waarsch nu elke week Paire blijven nemen om net die ene keer dat ie een finale haalt, je favoriete smiley te kunnen gebruiken om ons te pakken. Dat het dan niet zo sterk meer overkomt, aangezien hij de weken ervoor constant 1e of 2e ronde verloor, zul je zelf ook wel begrijpen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Toch begrijp ik niet goed waar dit vandaan komt. Je hebt het over fixaties bij mij, maar behalve mijn voorspellingen geloof ik niet dat ik iets boeiends in dit topic geplaatst heb, ook niet na de R1 winst van Paire. Het verbaast me daarom dat ik op de avond dat Paire verliest een zo gerichte post lees, dat kwam nogal uit het niets en je toelichting van vandaag bevestigt je vooringenomenheid.

De keuze ging tussen Mahut en Paire, en ik zit verkeerd deze week, boeiend.
Reply
#53
Oke, als ik ernaast zit qua fixaties, dan zij dat zo, al geloof ik het niet echt. Zeker gezien de vergelijking met Nadal.
Dan is Paire gewoon een slechte keuze, ook goed.

En dat je vindt dat een opmerking over Paire uit het niets komt, verbaast me nogal, gezien de vele opmerkingen van iedereen hier over Paire bij ongeveer elk verlies of winst van hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Dat er na die Rotterdam wedstrijd 1 of 2 weken wat meer op Paire zou worden gelet lijkt me logisch, het ging er die dag veel over en dat ijlt nog wat na. Ik heb deze week nog maar weinig (volgens mij zelfs niets) over hem gelezen en dat lag tot jouw post niet echt in de lijn der verwachting.

En je komt nu weer met Nadal aanzetten, terwijl ik die "fixatie" volgens mij al een jaar of 2 kwijt ben. Murray is de nieuwe Nadal.
Reply
#55
Logisch, hij had nu ook nog niet verloren en wordt inmiddels alleen nog maar door jou gekozen. En die fixatie is idd een tijd geleden, maar die had je wel, en die is waarsch weggegaan doordat je inzag dat je zo niet verder kwam met FTM. Ik denk dat dat bij Paire ook zo zal gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Del Bonis verliest overigens van Molteni (6-7 6-2 4-6)
Reply
#57
O, en over Tomic trouwens. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om het te kunnen zien, maar ik lees overal dat het er schandalig uit zag. En verdedig je nu zijn gedrag trouwens? Dat deed je eerder niet.

Bovendien gaf ie op omdat ie ziek/vermoeid was, maar zet ie vervolgens wel doodleuk op z'n Facebook dat ie diezelfde avond naar een concert van Flo Rida gaat. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Logisch, hij had nu ook nog niet verloren en wordt inmiddels alleen nog maar door jou gekozen. En die fixatie is idd een tijd geleden, maar die had je wel, en die is waarsch weggegaan doordat je inzag dat je zo niet verder kwam met FTM. Ik denk dat dat bij Paire ook zo zal gaan.

Maar als het klopt wat jij zegt zou ik toch met allerlei smilies zijn eerste overwinning van deze week hebben moeten vieren? Overigens is het fixatiejaar met Nadal het enige jaar geweest dat ik top-5 ben geëindigd met FTM... Verder komen had er dus niet veel mee van doen, een groeiende symphatie des te meer.

Als Paire week na week blijft falen is het logisch dat ik hem niet meer kies, anders kan ik hier net zo goed niet meedoen, maar nogmaals, ik zag hem hier als favoriet, samen met Mahut in dat stuk, en heb de verkeerde keuze gemaakt. Kan een keer gebeuren.
Reply
#59
Ad Wim Wrote:O, en over Tomic trouwens. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om het te kunnen zien, maar ik lees overal dat het er schandalig uit zag. En verdedig je nu zijn gedrag trouwens? Dat deed je eerder niet.

Bovendien gaf ie op omdat ie ziek/vermoeid was, maar zet ie vervolgens wel doodleuk op z'n Facebook dat ie diezelfde avond naar een concert van Flo Rida gaat. Tja...

Huh? Je leest echt dingen die er niet zijn. Ik geef aan dat ik er een stukje van heb gezien, en geef daar mijn mening over, die niet positief is volgens mij. Alleen door jouw posts en andere posts die ik elders las had ik iets anders verwacht dan ik in het filmpje aantrof.
Reply
#60
Xtragaap4de
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: