The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ-TWE
#1
Chadli krijgt rust :letitallout:
Ik heb een droom.
Reply
#2
Douglas ook Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Wát was dit? Twente zwaar genaaid!
Reply
#4
Wat een wanprestatie van die Bossen zeg. 2 onterechte rode kaarten, Twente 2 penalty's onthouden enz enz.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Peter Wrote:Wát was dit? Twente zwaar genaaid!

klopt, dat weegt nog niet op tegne al die keren dat ze bevoordeeld zijn.

hebben ze nog mazzel dat ze niet al met 4-0 achter stonden met de rust....
Reply
#6
Werd een tijd! Denk dat het Kessler effect eindelijk aan het afnemen is...............
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
centre court Wrote:Wat een wanprestatie van die Bossen zeg. 2 onterechte rode kaarten, Twente 2 penalty's onthouden enz enz.
Bij die ene vermeende penalty had bossen al moeten fluiten. De bal kwam bij de balaanname door de jong op zijn horizontaal gestrekte bovenarm en was dus hands. Maar dat telt niet mee bij de boze tukkers.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
Bossen, wat een wanker!

En dan die 4e man, die arme kerel kreeg er weer van langs, kan er ook lekker veel aan doen.
Reply
#9
Kan me de frustratie van Twe wel voorstellen, maar ze overdrijven wel in deze.
Die Bossen stond gewoon te lachen om al die reacties Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#10
Schorsen dat pedante kneusje.
Reply
#11
Quote:Douglas is de komende vijf wedstrijden geschorst door FC Twente. De Braziliaanse centrumverdediger krijgt daarnaast de maximale boete opgelegd en moet een sociaal-maatschappelijke activiteit vervullen. Douglas ging volkomen door het lint na een rode kaart die de verdediger kreeg van arbiter Ruud Bossen in het duel met AZ. Door medespelers en begeleidende staf werd Douglas naar de catacomben getransporteerd.
De schorsing van Twente gaat per direct in, waardoor Douglas het bekerduel met FC Utrecht zal missen. De Enschedese formatie betreurt ook de gang van zaken rond het duel met AZ. "Bij voetbalwedstrijden horen emoties, het is echter volstrekt onacceptabel voor een club als FC Twente dat ons dit is overkomen," zegt voorzitter Joop Munsterman. Coach Michel Preud'homme steunt de voorzitter in zijn opvatting.

Netjes van Twente =D>
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Enorme klasse van Twente dat ze hem tot en met de pot tegen PSV schorsten uit zichzelf, kan Ajax wat van leren met die 2 potjes (makkies) voor Suarez. Overigens denk ik dat ook PSV nooit een eigen speler zomaar zo lang zou schorsen inclusief een cruciaal duel. Hulde Twente! Logisch dat zo'n het hele neutrale land Twente de titel het meest gunt van de top 3.
Reply
#13
Quote:Overigens denk ik dat ook PSV nooit een eigen speler zomaar zo lang zou schorsen inclusief een cruciaal duel.

dus ook PSV kan daar wat van leren....
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Eis van KNVB is overigen 6 duels...
Reply
#15
Peter Wrote:Enorme klasse van Twente dat ze hem tot en met de pot tegen PSV schorsten uit zichzelf, kan Ajax wat van leren met die 2 potjes (makkies) voor Suarez. Overigens denk ik dat ook PSV nooit een eigen speler zomaar zo lang zou schorsen inclusief een cruciaal duel. Hulde Twente! Logisch dat zo'n het hele neutrale land Twente de titel het meest gunt van de top 3.

zit daar niet toevallig nog een bekerronde tussen als ze utrecht verslaan?
Reply
#16
Mitch Wrote:Eis van KNVB is overigen 6 duels...

En volgens mij is Twente ook met 6 direct akkoord gegaan.
Reply
#17
Mitch Wrote:Eis van KNVB is overigen 6 duels...

dat is geen eis, maar een schikkingsvoorstel van de aanklager.

de aanklager gaat de elleboog van toivonen onderzoeken, de klap van vertongen vooralsnog niet. dat was conform mijn voorspelling.
Reply
#18
waf Wrote:
Mitch Wrote:Eis van KNVB is overigen 6 duels...

dat is geen eis, maar een schikkingsvoorstel van de aanklager.

de aanklager gaat de elleboog van toivonen onderzoeken, de klap van vertongen vooralsnog niet. dat was conform mijn voorspelling.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Reply
#19
Ik vind die actie van Vertonghen meer/duidelijker rood dan die van Toivoinen. Waaom gebeurt daar niks mee? Zou echt te gek voor woorden zijn (imo)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ekslem Wrote:Ik vind die actie van Vertonghen meer/duidelijker rood dan die van Toivoinen. Waaom gebeurt daar niks mee? Zou echt te gek voor woorden zijn (imo)


Pfffff, gezien door die mooie bril met gloeilampglazen zeker. :crazy:
Reply
#21
Mwah, valt mee denk ik. Lijkt mij gewoon een duidelijkere bewueste lompe buitensporige actie.
Voor de vorm zijn ze ook een vooronderzoek naar hem begonnen :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
Sloebers zijn het!
Reply
#23
Ekslem Wrote:Mwah, valt mee denk ik. Lijkt mij gewoon een duidelijkere bewueste lompe buitensporige actie.
Voor de vorm zijn ze ook een vooronderzoek naar hem begonnen :8:

deze situatie is reeds beoordeeld door de scheidsrechter! weer een duidelijk bewijs dat die braamhaar een neus is.


Quote:Aanklager neemt ook gedrag Vertonghen onder de loep
28/02/2011 15:43

De wedstrijd PSV-Ajax is goed voor twee vooronderzoeken van de KNVB-aanklager. Na Ola Toivonen wordt ook het gedrag van Ajacied Jan Vertonghen nader bekeken.

Vertonghen had het zondag aan de stok met Marcelo en raakte daarbij de PSV-verdediger met een vuist in het kruis. Scheidsrechter Eric Braamhaar achtte het gedrag na afloop niet schokkend.

'Er gebeurt van beide kanten wat', zei Braamhaar, die het voorval met worden had afgedaan. 'Ik had even naar de situatie toe kunnen lopen en kunnen vertellen dat ze van elkaar af moesten blijven.'

De aanklager van de KNVB wil verklaringen van de beide partijen en van aanvoerders Maarten Stekelenburg en Orlando Engelaar om een oordeel te vellen en dan eventueel met een schikkingsvoorstel te komen.

als hij een klap ziet moet hij rood geven, maar heeft hij dat niet gedaan.
als hij geen klap ziet moet hij later zeggen dat hij het niet gezien heeft en dat slaan uiteraard rood is.
Reply
#24
Peter Wrote:Enorme klasse van Twente dat ze hem tot en met de pot tegen PSV schorsten uit zichzelf, kan Ajax wat van leren met die 2 potjes (makkies) voor Suarez. Overigens denk ik dat ook PSV nooit een eigen speler zomaar zo lang zou schorsen inclusief een cruciaal duel. Hulde Twente! Logisch dat zo'n het hele neutrale land Twente de titel het meest gunt van de top 3.

Ik zie het toch anders: Het was al duidelijk dat het niet een of twee potjes brommen zou worden. 5 wedstrijden was i.m.o. het minimale dat Douglas zou krijgen (3 vergrijpen waarvan een tegen de scheids). Door een speler dan vast voor zoveel duels te schorsen kom je er bij de KNVB (en andere goedegelovige) mooi op te staan.............. Ik ga dus niet mee in dit mooie verhaal.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Had Douglas niet ook nog een voorwaardelijk open staan? Dan lijkt die 5 me helemaal een makkelijke voorspelling dat dat wel het minimum zou worden. Net zo'n non-straf als Ajax tegen Suarez dus.
Reply


Forum Jump: