The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Davis Cup 2011
#1
Servie - India
Eitje voor de Serven.

Sweden - Rusland
Comeback van PimPim ( :eeeek: =D> )!
Geen Youzhny en Davy bij de Russen, denk dat Zweden hem wint (2x Soders, en dubbel).

Tsjechie - Kazachstan
Makkie voor Berdych en Stippelnek

Argentinie - Roemenie
In BA op gravel, geen problemen voor Nalbi en Monaco.

Chili - USA
Zelfs op gravel is USA favoriet tegen Chili zonder Gonzalez. Altijd lekker als je met de Bryans alvast 0-1 voor staat.

Belgie - Spanje
Indoor HC, het ziet ernaar uit dat Spanje met Nadal, Ferrer, Verdasco en Lopez komt. 0-5 als dat zo is.

Kroatie - Duitsland
Interessante ontmoeting, kan beide kanten op. Ik ga voor het thuis voordeel van de Kroaten.

Oostenrijk - Frankrijk
Geen Monfils en Tsonga bij de Fransen, maar ik acht Gasquet, Simon, Llodra en Benneteau nog altijd sterk genoeg om de overwinning te pakken. Melzer staat er in de single redelijk alleen voor, het dubbel wordt hier belangrijk maar ook daar acht ik de Fransen sterker.
Reply
#2
Monfils en Tsonga doen niet mee. Ze spelen met Benneteau, Llodra, Simon en Chardy op gravel. Wel geinig dat het op Schwechat wordt gespeeld. Denk toch 50-50 daar. Auf geht's Osterreich!

Hier de selecties van alle teams:

Servie-India indoor HC
Servie Djokovic, Troicki, Tipsarevic, Zimonjic
India Devvarman, Bopanna, Paes, Bhupathi

Zweden-Rusland indoor HC
Zweden Soderling, Johansson, Aspelin, Lindstedt
Rusland Gabashvili, Andreev, Kunitsyn, Tursunov

Tsjechie-Kazachstan indoor HC
Tsjechie : Berdych, Hajek, Vesely, Dlouhy
Kazachstan : Golubev, Kukushkin, Schukin, Korolev

Argentinie-Roemenie outdoor gravel
Argentinie : Nalbandian, Monaco, Chela, Schwank
Roemenie : Hanescu, Crivoi, Ungur, Tecau

Chili-USA outdoor gravel
Chili Capdeville, Aguilar, Massu, Rivera
USA Roddick, Isner, Bryan, Bryan

Belgie-Spanje indoor HC
Belgie Malisse, Rochus, Darcis, Bemelmans
Spanje Nadal, Ferrer, Verdasco, Lopez

Kroatie-Duitsland indoor HC
Kroatie Cilic, Dodig, Karlovic, Veic
Duitsland Kohlschreiber, Mayer, Petzschner, Kas

Oostenrijk-Frankrijk indoor gravel
Oostenrijk : Melzer, Fischer, Koubek, Knowle
Frankrijk : Benneteau, Llodra, Simon, Chardy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Volgens mij wordt Oekraine-Nederland niet uitgezonden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
De Davis Cup is hier te volgen van het weekend.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tennistv.nl/">http://tennistv.nl/</a><!-- m -->
Reply
#5
Die had ik gezien :Big Grin Jammergenoeg zendt zowel de NOS als Sport 1 het niet uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Helaas wel ja,
Op tv volgen is natuurlijk veel leuker.
Reply
#7
Kroatië-Duitsland is wel een heerlijke clash! =D>
Cilic Dodig Karlovic - Kohli Mayer Petzschner

Leukste die er bij zit! België gaat het zwaar krijgen. Las vanochtend dat een radio-presentatrice (van de Belgische radio) het hotel had opgebeld waar Nadal verblijft. Die presentatrice kon een aardig woordje Spaans en heeft gedaan alsof ze de moeder van Nadal was, werd ze direct met Rafa verbonden =D> Notworthy Rafa kon er wel om lachen
Blue White Army!
Reply
#8
=D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Om hem vervolgens borstvoeding te geven....
Reply
#10
Ik denk dat Buurs vanavond gaat bellen en zegt dat hij de vader van Rafa is Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Stille Wrote:Ik denk dat Buurs vanavond gaat bellen en zegt dat hij de vader van Rafa is Undecided
:lol: hij is nu bezig met een spoedcursus Spaans.
Reply
#12
_Tampie Wrote:Sweden - Rusland
Comeback van PimPim ( :eeeek: =D> )!
Geen Youzhny en Davy bij de Russen, denk dat Zweden hem wint (2x Soders, en dubbel).
JJ zat vorig jaar ook al bij de Zweedse Davis Cup selectie, ze hebben daar buiten Soderling simpelweg geen fatsoenlijke tennissers meer..
Reply
#13
Djokovic is weg, lijkt me verstandig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Zonder hem winnen ze ook wel ja!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Ik schrijf em vast op voor Indian Wells.
Reply
#16
Siemerink kiest voor Schoorel
CHARKOV - Igor Sijsling is afgevallen bij het Nederlands Daviscupteam en zal dus morgen niet meedoen in de ontmoeting met Oekraïne. Captain Jan Siemerink geeft de voorkeur aan debutant Thomas Schoorel, die vorig jaar een stormachtige ontwikkeling doormaakte.

Thomas Schoorel Foto: EPA Thiemo de Bakker (52) en Robin Haase (56) zullen de enkelspelen voor hun rekening nemen. Zij zullen het opnemen tegen Sergiy Stakhovsky (38) en Illya Marchenko (99). Haase zal morgen om 13.00 uur Nederlandse tijd beginnen tegen Stakhovsky. Daarna volgt het duel De Bakker - Marchenko.

Siemerink baseert zijn keuze voor Schoorel op de trainingsperiode van de afgelopen twee weken. Daarin werden de beste Nederlandse tennissers van dit moment voorbereid op het duel met Oekraïne, in de eerste ronde van de Europees/Afrikaanse zone I.

Nederland wil terug in de Wereldgroep. Bij winst op Oekraïne volgt een ontmoeting met Zuid-Afrika. De winnaar van dat duel speelt een play-off met een verliezer uit de Wereldgroep voor een plaats op het hoogste niveau.

Dus morgen 13.00 uur:
Stakkie-Haase gevolg door Marchenko-De Bakker. Ik denk 1-1 na de 1e dag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Dat denk ik ook, en 2-3 na de 3e dag. Stako wint beide potten en ze winnen de dubbel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ik denk dat NL het niet gaat winnen. Onderschat het uitnadeel niet, plus de matige vorm van De Bakker. 3-2 of zelfs 4-1 (dead rubber kan van alles mee gebeuren).
Reply
#19
Servie-India
vanaf 14 uur Troicki-Bopanna en Tipsarevic-Devvarman

Zweden-Rusland
vanaf 15 uur Soderling-Andreev en Johansson-Gabashvili (geen Tursunov!!)

Tsjechie-Kazachstan
vanaf 15 uur Hajek-Golubev en Berdych-Kukushkin

Belgie-Spanje
vanaf 1430 uur Malisse-Ferrer en Bemelmans-Nadal

Kroatie-Duitsland
vanaf 1300 uur Cilic-Mayer en Dodig-Kohlschreiber

Oostenrijk-Frankrijk
vanaf 1400 uur Melzer-Chardy en Koubek-Simon
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Gabashvili Undecided
Doe dan nog Kunitsyn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Prima keuze. Leuk ook dat deze held nu zomaar 45 puntjes op kan rapen.
Verrassender vind ik de Franse keuze voor Chardy, de man presteert al een jaar niets meer.
Reply
#22
Die was me nog geen eens opgevallen maar idd een vreemde keuze. Voor Oostenrijk natuurlijk een mooie kans om de KF te halen. Melzer gaat zijn 2 enkelspelen winnen en ik zie de dubbel als 50-50. Als Chardy faalt kan het ook zo zijn dat de 5e wedstrijd de beslissing kan brengen. Koubek moet dan de zege maar binnen halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Koubek lijkt mij de grote favoriet tegen in ieder geval Chardy.
Reply
#24
Onbegrijpelijk dat ze Tatashvili nemen. Waarschijnlijk hebben Tursunov en Kunitsyn ook wel ingezien dat ze niet gaan winnen van Zweden en sparen ze zich voor de toernooien in de VS.

Chardy is ook onbegrijpelijk, maar Llodra en Benneteau zullen nog wel ergens last van hebben. Of ze offeren de 1e pot op tegen Melzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Tatashvili Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Stakkie - Haase zometeen. Verwacht er weinig van, maar je weet nooit! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Weet iemand of er een livescore van is?
Reply
#28
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tennistv.nl">http://www.tennistv.nl</a><!-- m -->

livebeelden

livescore heb ik ook nog niet kunnen vinden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
idd zeg, Iemand livescores van de promotie/degradatie potten?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Mist ie nou een 0-40 in de eerste game?

De beelden zijn nogal hoog maar ik herken zowel Haase als Stakhy niet in de spelers die ik op de baan zie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: