The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wil jij Douglas in Oranje?
You do not have permission to vote in this poll.
JA
27.78%
5 27.78%
NEE
72.22%
13 72.22%
Total 18 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Wil jij Douglas in Oranje?
#1
Quote:Douglas is nog maar één stap verwijderd van een mogelijke carrière als speler van het Nederlands elftal. De voor FC Twente spelende Braziliaan heeft volgens De Telegraaf met positief gevolg zijn inburgeringsexamen afgelegd en moet nu afwachten of hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort. Binnenkort gaat hij trouwen met zijn Nederlandse vriendin.
De 23-jarige Douglas wil graag met Oranje deelnemen aan het EK voetbal van 2012. Hij gaf bondscoach Bert van Marwijk wel stof tot nadenken na zijn gedrag tijdens de wedstrijd van afgelopen zondag tegen AZ, toen hij door het lint ging nadat hij een rode kaart had gekregen. "Dit gedrag moet er echt uit", reageerde Van Marwijk toen.

Het is dus bijna mogelijk. Simpele vraag: Wat vind jij?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Ik beschouw hem (onterecht) niet als Nederlander, zelfs niet als hij een NL-paspoort krijgt. Van mij hoeft het dus niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Van mij ook niet.

Zelfde heb ik met spelers die en de nederlandse, en een andere nationaliteit (2 paspoorten) hebben.

Als je voor oranje wilt spelen moet je 100% nederlander zijn en niet 50% nog minder.

Toen hadden we ene Yildirim, pfffff, moe wordt ik er van, alles in Turkije was beter dan hier, maar meneeer wilde toch voor oranje ballen, opzouten die figuren!
Reply
#4
Ik vind rationeel van niet, maar als we dankzij hem in een EK- of WK-finale wel winnen van Spanje weet ik zeker dat ik er op dat moment zelf geen centje minder blij om ben dat Nederland de titel pakt.
Reply
#5
100% eens met Lamme Lennie.
Afellay, Boulahrouz, de Jong, Van Bommel is een ander verhaal.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#6
van Bommel :lol:

Van mij hoeft het ook niet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
ik zie het verschil tussen douglas en een marokkaan niet.

dan moet je iedereen met een dubbele nationaliteit weigeren. appelvlaai heeft toch gezegd dat hij meer met marokko heeft? dan moet hij lekker daar gaan voetballen en overigens ook zijn nederlandse paspoort inleveren.
Reply
#8
Niet vaak, maar vandaag, 2 maart 20011, ben ik het volledig met Wafmansje eens!

:/\
Reply
#9
Lamme Lennie Wrote:Ik beschouw hem (onterecht) niet als Nederlander, zelfs niet als hij een NL-paspoort krijgt. Van mij hoeft het dus niet.

Wat is bij jou dan wel een Nederlander?
Maxima bijvoorbeeld?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
Dugarry Wrote:Niet vaak, maar vandaag, 2 maart 20011, ben ik het volledig met Wafmansje eens!

:/\

daar zal hij blij mee zijn :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#11
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik beschouw hem (onterecht) niet als Nederlander, zelfs niet als hij een NL-paspoort krijgt. Van mij hoeft het dus niet.

Wat is bij jou dan wel een Nederlander?
Maxima bijvoorbeeld?

Nee, dat is een Argentijnse die getrouwd is met een Nederlander. Net als Douglas een Braziliaan is die getrouwd is met een Nederlandse. Ook de tafeltennischinezen en hardloopethiopers vind ik geen Nederlanders. Officieel zijn ze het wel, maar gevoelsmatig niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Lamme Lennie Wrote:
Bredanaar Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik beschouw hem (onterecht) niet als Nederlander, zelfs niet als hij een NL-paspoort krijgt. Van mij hoeft het dus niet.

Wat is bij jou dan wel een Nederlander?
Maxima bijvoorbeeld?

Nee, dat is een Argentijnse die getrouwd is met een Nederlander. Net als Douglas een Braziliaan is die getrouwd is met een Nederlandse. Ook de tafeltennischinezen en hardloopethiopers vind ik geen Nederlanders. Officieel zijn ze het wel, maar gevoelsmatig niet.

En wat zijn Amalia, Alexia en Ariane dan gevoelsmatig voor jou?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#13
Nederlanders
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#14
Lamme Lennie Wrote:Nee, dat is een Argentijnse die getrouwd is met een Nederlander. Net als Douglas een Braziliaan is die getrouwd is met een Nederlandse. Ook de tafeltennischinezen en hardloopethiopers vind ik geen Nederlanders. Officieel zijn ze het wel, maar gevoelsmatig niet.

Ook 'Nee' aangeklikt. Bovenstaande geeft mijn uitleg 100% weer.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#15
=D>
Reply


Forum Jump: