The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#1
Iemand een idee wanneer de loting bekend wordt?
Reply
#2
Volgende week dinsdag denk ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
Philippoussis haakt toch af
MIAMI - Mark Philippoussis maakt volgende week toch niet zijn rentree op Indian Wells. De voormalig prof-tennisser had een wildcard gekregen voor het kwalificatietoernooi, maar de Australiër doet toch liever mee aan een seniorentoernooi in Zürich.


Mark Philippoussis Foto: AFP Philippoussis won vorige week het seniorentoernooi van Delray Beach en kreeg vervolgens tot zijn verrassing een wildcard voor het kwalificatietoernooi van Indian Wells aangeboden. De voormalige toptienspeler, die sinds 2006 niet meer uitkwam op ATP-niveau, heeft de uitnodiging vriendelijk afgeslagen. Hij verschijnt op het seniorentoernooi in Zürich, waar hij onder meer een demonstartiepartij tegen Pete Sampras zal spelen.

De Australische tennisser laat wel weten dat hij een comeback vooralsnog niet uitsluit. Hij zou, volgens Australische media, met het idee spelen om deel te nemen aan Wimbledon dit jaar. Philippoussis haalde in 2003 de finale van het prestigieuze grastoernooi, waarin hij verloor van Roger Federer.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Loting is dinsdag 21.00 uur. Tijdverschil met Indian Wells is 8 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Stille Wrote:Philippoussis haakt toch af
MIAMI - Mark Philippoussis maakt volgende week toch niet zijn rentree op Indian Wells. De voormalig prof-tennisser had een wildcard gekregen voor het kwalificatietoernooi, maar de Australiër doet toch liever mee aan een seniorentoernooi in Zürich.


Mark Philippoussis Foto: AFP Philippoussis won vorige week het seniorentoernooi van Delray Beach en kreeg vervolgens tot zijn verrassing een wildcard voor het kwalificatietoernooi van Indian Wells aangeboden. De voormalige toptienspeler, die sinds 2006 niet meer uitkwam op ATP-niveau, heeft de uitnodiging vriendelijk afgeslagen. Hij verschijnt op het seniorentoernooi in Zürich, waar hij onder meer een demonstartiepartij tegen Pete Sampras zal spelen.

De Australische tennisser laat wel weten dat hij een comeback vooralsnog niet uitsluit. Hij zou, volgens Australische media, met het idee spelen om deel te nemen aan Wimbledon dit jaar. Philippoussis haalde in 2003 de finale van het prestigieuze grastoernooi, waarin hij verloor van Roger Federer.

Kansloze missie natuurlijk.
Reply
#6
WCs voor Blake, Harrison, Tomic, Raonic en Nishikori.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Mooi, ik verwacht veel van Blake en Tomic.
Reply
#8
Ik eerder van die andere 2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Harrison en Nishikori?
Reply
#10
En Raonic!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Alleen Raonic kan hier potten breken. De rest ligt er, tenzij een toploting, in de 1e of 2e ronde uit.
En het is natuurlijk belachelijk dat Blake een WC krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Tja Amerika he! Raonic kan hier wel is ver gaan komen, mits hij een redelijke loting heeft. Del Potro ook weer voor het eerst sinds tijden te kiezen!? =D>
Blue White Army!
Reply
#13
Die gaat toch iedereen nemen en zodoende geen verschil mee te maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Als hij R1 tegen een topper moet laat ik hem uiteraard gewoon lopen.
Reply
#15
uiteraard!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Hij kan R1 niet tegen een topper loten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Dat hangt van de definitie van topper af, maar ranglijsttechnisch gezien heb je natuurlijk gelijk.
Reply
#18
Hoe is het eigenlijk met Berdych? Is hij langdurig geblesseerd?
Reply
#19
Hij speelt morgen DC volgens mij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Entry deadline: January 24, 2011
Seeding: March 7, 2011

1 Nadal, Rafael ESP 1
2 Federer, Roger SUI 2
3 Djokovic, Novak SRB 3
4 Soderling, Robin SWE 4
5 Murray, Andy GBR 5
6 Del Potro, Juan Martin ARG @5
7 Berdych, Tomas CZE 6
8 Ferrer, David ESP 7
9 Roddick, Andy USA 8
10 Verdasco, Fernando ESP 9
OUT Youzhny, Mikhail RUS 10
12 Melzer, Jurgen AUT 11
OUT Monfils, Gael FRA 12
14 Tsonga, Jo-Wilfried FRA 13
15 Almagro, Nicolas ESP 14
16 Cilic, Marin CRO 15
17 Ljubicic, Ivan CRO 16
18 Fish, Mardy USA 17
19 Querrey, Sam USA 18
20 Wawrinka, Stanislas SUI 19
21 Isner, John USA 20
22 Haas, Tommy GER @20
23 Nalbandian, David ARG 21
24 Baghdatis, Marcos CYP 22
25 Gulbis, Ernests LAT 23
26 Llodra, Michael FRA 24
27 Davydenko, Nikolay RUS 25
28 Montanes, Albert ESP 26
29 Troicki, Viktor SRB 27
30 Monaco, Juan ARG 28
OUT Ferrero, Juan Carlos ESP 29
32 Bellucci, Thomaz BRA 30
33 Lopez, Feliciano ESP 31
34 Garcia-Lopez, Guillermo ESP 32
35 Gasquet, Richard FRA 33
36 Simon, Gilles FRA 34
37 Kohlschreiber, Philipp GER 35
38 Mayer, Florian GER 36
39 Lu, Yen-Hsun TPE 37
40 Golubev, Andrey KAZ 38
41 Chela, Juan Ignacio ARG 39
42 Nieminen, Jarkko FIN 40
43 Istomin, Denis UZB 41
44 Granollers, Marcel ESP 42
45 Stakhovsky, Sergiy UKR 43
46 Chardy, Jeremy FRA 44
47 Malisse, Xavier BEL 45
48 Dolgopolov, Alexandr UKR 46
49 de Bakker, Thiemo NED 47
50 Starace, Potito ITA 48
51 Tipsarevic, Janko SRB 49
52 Hanescu, Victor ROU 50
53 Seppi, Andreas ITA 51
54 Robredo, Tommy ESP 52
55 Benneteau, Julien FRA 53
56 Hewitt, Lleyton AUS 54
57 Becker, Benjamin GER 55
58 Anderson, Kevin RSA 56
59 Petzschner, Philipp GER 57
60 Fognini, Fabio ITA 58
61 Giraldo, Santiago COL 59
62 Gimeno-Traver, Daniel ESP 60
63 Berrer, Michael GER 61
64 Haase, Robin NED 62
65 Kukushkin, Mikhail KAZ 63
66 Cuevas, Pablo URU 64
67 Kamke, Tobias GER 65
68 Stepanek, Radek CZE 66
69 Berlocq, Carlos ARG 67
70 Gonzalez, Fernando CHI 68
71 Serra, Florent FRA 69
72 Andujar, Pablo ESP 70
73 Riba, Pere ESP 71
74 Kubot, Lukasz POL 72
75 Karlovic, Ivo CRO 73
76 Mannarino, Adrian FRA 74
77 Andreev, Igor RUS 75
78 Ramirez Hidalgo, Ruben ESP 76
79 Mello, Ricardo BRA 77
80 (Q)
81 (Q)
82 (Q)
83 (Q)
84 (Q)
85 (Q)
86 (Q)
87 (Q)
88 (Q)
89 (Q)
90 (Q)
91 (Q)
92 (WC) Blake, James USA
93 (WC) Harrison, Ryan USA
94 (WC) Nishikori, Kei JPN
95 (WC) Raonic, Milos CAN
96 (WC) Tomic, Bernard AUS

Alternates
IN Gabashvili, Teymuraz RUS 78
IN Marchenko, Illya UKR 79
IN Zverev, Mischa GER 80
OUT Dodig, Ivan CRO 81
1 Nishikori, Kei JPN 82 (WC to MD)
2 Schuettler, Rainer GER 83
3 Przysiezny, Michal POL 84
4 Phau, Bjorn GER 85
5 Schwank, Eduardo ARG 86
6 Ilhan, Marsel TUR 87
7 Volandri, Filippo ITA 88
8 Brown, Dustin GER 89
9 Machado, Rui POR 90
OUT Gil, Frederico POR 91
10 Sela, Dudi ISR 92

Tommy Haas?
Youzhny OUT was mij ook niet bekend, Monfils en Ferrero was wel bekend.
Reply
#21
Waarom is Del Potro hier zesde geplaatst? Zal iets met protected ranking te maken hebben, maar daar maakt hij al een tijdje geen gebruik meer van dacht ik, als hij dat uberhaupt al gedaan heeft.
Reply
#22
Hij staat nr. 6 op de ranking door zijn pr, maar zal uiteraard niet geplaatst zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Denk wel PR, volgens mij mag je daar rond de 9x gebruik van maken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
buurs Wrote:Hij staat nr. 6 op de ranking door zijn pr, maar zal uiteraard niet geplaatst zijn.

Wat is dan het nut van die pr?
Reply
#25
Overdune Wrote:
buurs Wrote:Hij staat nr. 6 op de ranking door zijn pr, maar zal uiteraard niet geplaatst zijn.

Wat is dan het nut van die pr?

waarschijnlijk telt de ranking van een aantal weken geleden.
toen moest hij er natuurlijk wel gebruik van maken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Stille Wrote:Denk wel PR, volgens mij mag je daar rond de 9x gebruik van maken

Dat dacht ik ook ja, maar ik kan niet terugvinden wanneer hij die gebruikt heeft. En begin dit jaar kreeg hij WC's ipv van PR.
Reply
#27
Ik lees nu iets over een periode van 6 maanden gedurende welke je geblesseerd moet zijn. Vorig jaar speelde Del Potro na de AO nog twee toernooien in sept/okt. Dat is weliswaar meer dan zes maanden later, maar toen stond hij nog 36ste oid en had hij dus wrs geen pr aangevraagd. Vanaf die tijd is het minder dan zes maanden geleden dat hij weer is gaan spelen, maar stond hij wel laag. Vandaar wrs de wc's en se's (hoewel hij ook een paar keer los in de draw stond, hoe dat dan zit..).
Reply
#28
Het gaat inderdaad om de ranking voor de blessure van meer dan een half jaar. Als je dan terug komt, mag je 8 of 9x gebruik maken van die ranking om toernooien binnen te komen. Maar er gaat niks van die 8x af als je een WC krijgt. En volgens mij kreeg ie WCs voor de toernooien van eind vorig jaar. Net als ook een hoop voor dit jaar. Best gek dat ie van IW geen WC krijgt, maar hij heeft door die WCs nog een hoop PRs en over een paar toernooien heeft ie die waarsch al niet meer nodig. Dan nog, zal ie altijd WCs kunnen krijgen.

Zelfde voor Ferrero. Die heeft bewust IW afgezegd zodat hij over de 6 maanden afwezig gaat en sowieso op zijn PR binnen kan komen in de Europese TMSs op gravel. Hij is wel weer fit om te spelen nl, maar slimmigheidje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Ad Wim Wrote:Zelfde voor Ferrero. Die heeft bewust IW afgezegd zodat hij over de 6 maanden afwezig gaat en sowieso op zijn PR binnen kan komen in de Europese TMSs op gravel. Hij is wel weer fit om te spelen nl, maar slimmigheidje.

Waar heb je dat vandaan?
Reply
#30
Overal en nergens; zijn eigen site, FB, MTF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: