The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Giro 2011
#31
Wie gaat het vandaag doen? Ben benieuwd of er nog wat sprinters kunnen overleven. Denk zelf van niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#32
Wel redelijk zwaar allemaal, wat het wel mooi maakt natuurlijk.

Heeft er iemand een livestream van de GIRO in petto voor Dugarry?
Reply
#33
Fucking hel, ik zit te shaken op mijn bank. Ik ben bang dat we zojuist een tragische valpartij met dodelijke afloop hebben moeten aanschouwen :cry: Weylandt lag er echt niet goed bij. In de close-up (zou verboden moeten worden) zag ik volgens mij het bloed uit zijn neus of mond stromen (sorry voor de details) en zag ze daarna denk ik reanimeren. Wat er ook gebeurt en wat de afloop is, dit is weer eens een zwarte dag voor het wielrennen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Het zag er zeer slecht uit idd.....Die close up was niet fris
Make tea, not war
Reply
#35
Lamme Lennie Wrote:Fucking hel, ik zit te shaken op mijn bank. Ik ben bang dat we zojuist een tragische valpartij met dodelijke afloop hebben moeten aanschouwen :cry: Weylandt lag er echt niet goed bij. In de close-up (zou verboden moeten worden) zag ik volgens mij het bloed uit zijn neus of mond stromen (sorry voor de details) en zag ze daarna denk ik reanimeren. Wat er ook gebeurt en wat de afloop is, dit is weer eens een zwarte dag voor het wielrennen.

De laatste berichten gaan dat ze het hart weer aan de praat hebben.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Er wordt nu gemeld dat ie is overleden. :cry:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
damn.....ben dr stil van :cry:
Make tea, not war
Reply
#38
Zoals bijna altijd in een grote ronde ook nu weer in m'n Sportpoolsteam. Toch een soort van held van me. Zo in en in triest dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
:cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#40
en in september zou hij vader worden.....

niet te bevatten.
Reply
#41
Vreselijk. :cry:
R.I.P. Wouter
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#42
Dit is echt klote, zo'n gebeurtenis in zo'n mooie koers. Verschrikkelijk. Legt een sluier over de mooiste koers van het jaar.
Reply
#43
Sad
heel naar dit.
The great old Ludwig von...
Reply
#44
rip
Reply
#45
.......
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#46
Kurt Hovelynck zet per direct een punt achter zijn professionele wielerloopbaan. De 29-jarige Belg heeft dit besloten nadat zijn vriend Wouter Weylandt gisteren in de Giro d'Italia een dodelijke valpartij maakte. Hovelynck maakte zijn beslissing bekend tegenover de VRT.

"Ik ben weer iemand verloren met wie ik ging fietsen. Het is genoeg geweest", aldus Hovelynck, refererend naar de dood van zijn vrienden Frederik Nolf en Dimitri de Fauw, die beiden in 2009 het leven lieten.

Zelf keek Hovelynck de dood ook al eens in de ogen, toen hij in het voorjaar van 2009 op de training een zware val maakte en daarbij in coma raakte. Destijds was het Weylandt die het leven van zijn vriend redde. "Wouter heeft toen de hulpdiensten gebeld en erbij gezegd dat ze een MUG moesten sturen, geen gewone ziekenwagen. Dat redde mijn leven. Jammer dat ik nu niet hetzelfde voor hem heb kunnen doen."
Reply
#47
Lamme Lennie Wrote:Wie gaat het vandaag doen? Ben benieuwd of er nog wat sprinters kunnen overleven. Denk zelf van niet.

Als ik bovenstaand bericht nog eens lees moet ik toch wel even slikken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wie gaat het vandaag doen? Ben benieuwd of er nog wat sprinters kunnen overleven. Denk zelf van niet.

Als ik bovenstaand bericht nog eens lees moet ik toch wel even slikken.

sjeuses.... dat is achteraf wel ongelukkig ja.

ik weet niet, maar als je nou teamgenoot bent, moet je dan doorfietsen? ik ken de verhoudingen niet, maar ik zou dat nooit doen denk ik.
Reply
#49
Ik dacht er ook over na en zou het zelf ook niet doen. Echter, wat misschien toch wel mee speelt: dit was Weylandt's eerste jaar bij het team. Ik denk dat Quick Step meer kapot zit dan Leopard, hoewel bijvoorbeeld de kamergenoot van Weylandt ook verschrikkelijke tijden moet doormaken. maar neem nou een Davide Vigano, ook nieuw bij het team en waarschijnlijk nog niet veel gereden met Weylandt: zo'n jongen wil zich natuurlijk presenteren in de giro in zijn thuisland, iets wat je hem niet kwalijk kunt nemen. Daarentegen zou ik geen zin meer hebben om nog 2,5 week (!) door te fietsen. Als het nou nog een paar dagen was...
Reply
#50
centre court Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wie gaat het vandaag doen? Ben benieuwd of er nog wat sprinters kunnen overleven. Denk zelf van niet.

Als ik bovenstaand bericht nog eens lees moet ik toch wel even slikken.

OMG, dat is inderdaad wel erg zuur. Schrik er zelf van Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#51
In september zal hij voor het eerst vader worden.

Diep triest zeg, zelfs zonder bovengenoemd feitje.
Reply
#52
Ferrar afgestapt, kan het niet opbrengen om door te fietsen. Was kennelijk een goede vriend die in Belgie veel met hem trainde.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#53
-
Reply
#54
Mooi eerbetoon van de renners. Prachtig dat ook Farrar schouder aan schouder met de Leopardies over de lijn kwam! Ook Leopard toch afgestapt, begrijpelijk!

Mooi voorbeeld Kay, maar Vigano heeft toch jaren gekoerst bij Quickstep? #toevallig
Maar snap wat je bedoelt!

Werd er zelf bij emotioneel van, echt treurig allemaal. Maar vandaag wel weer genieten achter de buis, ook de Giro wacht op niemand, en dat zou Weyland ook niet gewild hebben!

Vanochtend in de krant stond er ook een mooi stukje in van Tankink, die vaak kamergenoot was in de QSI tijd! Hij maakte altijd filmpjes van Wouter als hij weer met rare capriolen bezig was, die mobiel ga ik heel lang houden, aldus Bram! Wouter was echt een sfeermaker en een vriend.
Blue White Army!
Reply
#55
Woorden schieten tekort, tranen schieten in je ogen....


Video samenvatting: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nos.nl/artikel/239433-girorit-eerbetoon-aan-weylandt.html">http://nos.nl/artikel/239433-girorit-ee ... landt.html</a><!-- m -->


Quote:Peloton brengt waardig saluut aan Weylandt

10 mei 2011


De vierde etappe van de Giro d'Italia is verreden ter nagedachtenis aan Wouter Weylandt, die maandag verongelukte. De rit werd verreden in een rustig tempo en iedere ploeg nestelde zich tien kilometer aan kop van het peloton. Er was geen winnaar en geen feest toen de karavaan aan kwam in Livorno.

Nadat bekend werd dat Weylandt overleden was aan zijn verwondingen, werd duidelijk dat de vierde etappe niet als alle anderen zou worden. De renners besloten om er een processie van te maken, ter ere van de Belg. Voorafgaand aan de etappe was er een minuut stilte, waarbij de renners van Leopard vooraan stonden met gebogen hoofd.

De etappe verliep precies zoals men zich had voorgesteld. Met respect van zowel de renners als het publiek, dat in grote getale naast het parcours stond om de renners en de nabestaanden van Weylandt een hart onder de riem te steken.

In de laatste kilometers reed Leopard, de ploeg van Weylandt, op kop. Samen met Tyler Farrar, de beste vriend van Weylandt. In tranen kwamen de mannen over de finish, terwijl de klokken in Livorno luidden.
Reply
#56
Kom op Pieter!!

Slagter uitgevallen
Reply
#57
Geweldig =D>
Reply
#58
Ook roze \Big Grin/
Reply
#59
Heerlijk Pieter! Schrok me wel kapot toen die gasten om Slagter zo paniekerig reageerden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
''Het zal toch niet'' dacht ik toen ik die mensen hysterisch rond zag rennen! Hij had, wat ik heb gehoord, een wond in het gezicht dus dan schrik je wel natuurlijk bij bloed na Wouter!

Maar naast Slagter een heerlijke overwinning van Pieter! Wat een held is dat zeg, zal me lang bij blijven dit hopelijk, net als die sprint der doden tegen Klöden Notworthy
Blue White Army!
Reply


Forum Jump: