The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Giro 2011
#61
Tegen Kloden was ook heerlijk idd. Maar wat te denken van de rit koninginnerit in de Tour die Boogerd won, aankomst op La Plagne. En die rit in de Tour dat Nederland 1, 2 en 3 werd met Dekker, Knaven en Kroon. Mooie dingen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Mooie etappe, en wat geweldig dat Weening die vervelende Gadret er gewoon finaal uit reed, die kleine kutkabouter wilde de hele tijd Pietje op kop hebben....
Reply
#63
!FANTASTICO!

Kon het niet live zien (feest van opa en oma Dugarry, 60 JAAR getrouwd), maar wel in het sportjournaal.

Voor het eerst roze sinds Jerommeke in '99 begreep ik van Smeets?
Reply
#64
Slagter een gebroken oogkas en een hersenschudding...

Rabo moet alles op alles zetten om die trui te behouden. Voor de rest toch niks om voor te fietsen. Ze hebben al meer bereikt dan ik van te voren had verwacht.

Kruiswijk namelijk momenteel ook nog beste jongeren en reed gisteren goed bergop.
Reply
#65
Dat trui van Kruiswijk verdedigen lijkt me belangrijker dan het roze, of belangrijker, in ieder geval meer kans.
Reply
#66
Momenteel kopgroep weg van 5;
Het zijn Jussi Veikkanen (Omega Pharma-Lotto), Kristof Vandewalle (Quick Step), Yaroslav Popovych (RadioShack), Sacha Modolo (Colnago) en Frederik Veuchelen van Vacansoleil.

Paar leuke namen!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wielerupdate.nl/uitslagen/3433/giro-d-italia-2011-etappe-6-fiuggi/fotos/2389/">http://www.wielerupdate.nl/uitslagen/34 ... otos/2389/</a><!-- m -->

Lijkt op een lastige etappe met wederom geen massasprint :Big Grin
Blue White Army!
Reply
#67
Die Kruijswijk vandaag weer sterk hoor, eindigt steevast voorin in het peloton. Ventoso mooie winnaar.
Reply
#68
Morgen de eerste test voor Weening en Kruijswijk. Ik denk dat de moraal erg goed is, maar dat Weening te kort komt om het roze te houden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#69
Weening zal roze niet houden, ik verwacht Kruiswijk wel in de voorste groep ''favorieten''.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Vandaag een korte(110 km) maar zeer pittige etappe in de Giro. Hopelijk laten de grote jongens zich al voorzichtig zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
centre court Wrote:Vandaag een korte(110 km) maar zeer pittige etappe in de Giro. Hopelijk laten de grote jongens zich al voorzichtig zien.
Klopt inderdaad. Als ze dat doen zullen er veel buiten de tijdslimiet finishen.
Reply
#72
Matige etappe, weinig spektakel, los van de finish. Mooi voor die Belgische neo-prof, dit kan het Belgische wielrennen wel gebruiken!
Reply
#73
Rujano, wat een held blijft dat, kleine klimgeit =D>
Blue White Army!
Reply
#74
Vandaag heerlijke etappe op het programma!
Soort ronde van Lombardije als we de echte kenners mogen geloven.
Hopen dat Hoogerland en Visconti eindelijk wat kunnen laten zien.
Scarponi zal ook goed zijn, de finish ligt dicht bij zijn geboortegrond.
Ik tip echter Rodriguez als winnaar. Hoop het niet, want heb 'm niet bij Sportpools.
Reply
#75
Mooie etappe gezien met een zinderend slot. Zonde dat Moreno zijn mooie aanval 200 meter voor de streep niet beloond zag.
Reply
#76
Die Gadret vind ik me toch ook een wanker 1e klas, maar goed, hij wint wel.
Reply
#77
Nou het is klaar met de sprinters...We gaan de Grossglockner op...

Verwacht een vlucht die het haalt...Omdat de volgende twee dagen zo mogelijk nog zwaarder zijn en Contador het gewicht niet gaat dragen van de koers.
Denk aan klimmers als Rujano, Serpa en Sella vandaag. Misschien dat Hoogerland voor de bergtrui gaat vandaag...zou leuk zijn.
Reply
#78
Is vandaag die afdaling waar iedereen tegenop ziet?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#79
Nee volgens mij niet...
Reply
#80
Contador en Rujano veel beter dan de rest...Kruiswijk elfde...knap maar meer ook niet...
Reply
#81
Het is gewoon een uitstekende prestatie van Kruiswijk!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Haggie Wrote:Het is gewoon een uitstekende prestatie van Kruiswijk!
Tja dat roepen veel mensen...
Reply
#83
Vorig jaar reed hij ook een sterke laatste week. En kwam zo in de picture. Als het hem dit jaar weer lukt (wat erg mooi zal zijn), kan hij hoger eindigen dan die 18de plaats van vorig seizoen. En ach hij zat vandaag niet ver achter op renners als Nibali, Scarponi en Menchov die van de giro een hoofddoel hebben gemaakt. Renners als Contador en Rujano kan de rest ook totaal niet volgen...
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#84
Als Kruijswijk deze lijn doortrekt eindigt hij gewoon weer hoger dan vorig jaar. Hij eindigt dan 2 keer achter elkaar in de top 20 in de enige 2 grote rondes die hij heeft gereden, dat is gewoon een superprestatie!

Waar komt Rujano nu opeens weer vandaan? Paar jaar geleden super, daarna niets meer van hem gehoord en nu opeens weer top. Ik vertrouw het niet.

Contador natuurlijk weer helemaal top. Super dat de roze trui gewoon demarreert uit de groep met favorieten. Hoop alleen dat hij wat overhoudt voor de Tour.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#85
Box Brother Wrote:Is vandaag die afdaling waar iedereen tegenop ziet?

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/sport/2520380/wedstrijdleiding-giro-schrapt-gevaarlijke-passage-crostis.html">http://www.nu.nl/sport/2520380/wedstrij ... ostis.html</a><!-- m -->
Reply
#86
Die Rujano vertrouw ik ook voor geen cent. Vanuit het bijna niet duikt hij op en zet hij Nibali en Scarponi te kijk alsof het doetjes zijn. Gezien zijn verdere prestaties dit jaar zal het me niet verbazen dat meneer de Colombiaan snoepjes jat.
Reply
#87
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Het is gewoon een uitstekende prestatie van Kruiswijk!
Tja dat roepen veel mensen...

Hoeveel andere renners van zijn leeftijd rijden er rond die dit nu al kunnen dan? In Nederland zijn we verwend met diverse toptalenten in verschillende sporten die er ook op 18 jarige leeftijd al staan, denk aan de voetballers en bijv. Kramer. In het wielrennen kun je niet in de top 5 van een grote ronde mee als je pas 18 bent, ook al ben je nog zo getalenteerd. Deze jongen komt er echt wel. Top 15 in het AK vind ik prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Koninginnerit vandaag!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Scholten! Wrote:Die Rujano vertrouw ik ook voor geen cent. Vanuit het bijna niet duikt hij op en zet hij Nibali en Scarponi te kijk alsof het doetjes zijn. Gezien zijn verdere prestaties dit jaar zal het me niet verbazen dat meneer de Colombiaan snoepjes jat.

Ik zag vandaag de herhaling, hoe hij ook steeds omkeek bij het naderen van de finish, half z'n handen omhoog stekend en bang dat Contador hem alsnog voorbij zou gaan. :lol:
Reply
#90
Rujano is gewoon een held! En even een mierenneukerige verbetering; Hij is een Venozulaan! Geen Colombiaan..
Blue White Army!
Reply


Forum Jump: