The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO Den Haag - Ajax
#1
Den Haag,zondag,12.30 uur:

ADO DEN HAAG - AJAX

Arbiter : B.Kuipers
Ass.arbiters : B.Simons S.van Roekel
Official : R.Wiedemeijer
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
1-4
Reply
#3
cruijff Wrote:1-4

Klopt, iedereen verwacht dat Ajax de volgende (genade) klapt krijgt. Je zult zien dat ze overleven. Ik heb het al vaker gezegd geloof ik....ADO is een eenvoudig ploegje wat ver boven zijn stand leeft.
Ik heb een droom.
Reply
#4
0-5
Reply
#5
1-4 0-5 toe maar.

Waar spelen we om?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#6
EJR Wrote:1-4 0-5 toe maar.

Waar spelen we om?

Het kampioenschap.
Ik heb een droom.
Reply
#7
Sjaak Wrote:
cruijff Wrote:1-4

Klopt, iedereen verwacht dat Ajax de volgende (genade) klapt krijgt. Je zult zien dat ze overleven. Ik heb het al vaker gezegd geloof ik....ADO is een eenvoudig ploegje wat ver boven zijn stand leeft.

WII-ajax gezien? En dan moet Ajax nu op donderdag op kunstgras in Moskou vechten.

Ik denk dat het ADO publiek die pizza in het doel wel gek krijgt. Punt(en)verlies dus voor Ajax, maar dan nog schrijf ik ze niet af hoor. PSV verliest nog minstens 8 punten dit seizoen, dus Ajax doet ook bij een nederlaag zeker nog mee.
Reply
#8
1-3, geen twijfel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
EJR Wrote:1-4 0-5 toe maar.

Waar spelen we om?

is dat een uitdaging voor een weddenschapje ejr? :razz:
Ik heb wel interesse...
The great old Ludwig von...
Reply
#10
Ik snap echt niet waar die voorspellingen op gebaseerd zijn.
ADO heeft sinds jaren weer echt een leuke ploeg en doen het gewoon erg goed.
Ajax hapert aan alle kanten en mogen morgen nog even naar Moskou.
Ik zeg maximaal een gelijkspel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#11
Bumme Wrote:1-3, geen twijfel!

Bumme, ik kan je helaas niet uitnodigen om de nederlaag van Ajax met eigen ogen aan te zien, maar om nu meteen een 1-3 te voorspellen? Wink
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#12
Reglementaire 0-3. 8-[
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
EJR Wrote:
Bumme Wrote:1-3, geen twijfel!

Bumme, ik kan je helaas niet uitnodigen om de nederlaag van Ajax met eigen ogen aan te zien, maar om nu meteen een 1-3 te voorspellen? Wink

Jammer maar besef ook dat mij drie keer te moeten inhouden bij een goal ook wel erg veel gevraagd zou zijn.......
Denk nog vaak terug aan jullie reactie na de 1-0 van Stroeve..... onbetaalbaar (met name die van broer A.).

Fijne wedstrijd alvast en wees een beetje lief voor Jeroen!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#14
Bumme Wrote:wees een beetje lief voor Jeroen!

De stille willies kwamen zondag niet verder dan het afgezaagde 'whooo pizza'. Verwacht in Den Haag toch minstens een hilarisch spandoek en diverse creatieve spreekkoren.
Reply
#15
Peter Wrote:
Bumme Wrote:wees een beetje lief voor Jeroen!

De stille willies kwamen zondag niet verder dan het afgezaagde 'whooo pizza'. Verwacht in Den Haag toch minstens een hilarisch spandoek en diverse creatieve spreekkoren.

Dat spandoek gaan we niet meer redden helaas... de stof was op. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
2-1
Ik heb een droom.
Reply
#17
Ik heb vannacht gedroomd...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1684">http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1684</a><!-- m -->
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#18
Complete off-day ADO zeg, nog geen bal normaal geraakt. Dat geluk heeft Ajax dan weer.
Reply
#19
EJR Wrote:Ik heb vannacht gedroomd...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1684">http://www.groengeelhart.nl/?p=nieuws&nid=1684</a><!-- m -->

Haha =D>
Nu thuis vanaf het bankje de 0-0 van PSV aanschouwen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
fei ejr, heb er niets van mee gekregen helaas, kan echt geen nederlands voetbal volgen hier...
ook feli tukkers of psv-ers met de titel...
The great old Ludwig von...
Reply
#21
gittermaster Wrote:fei ejr, heb er niets van mee gekregen helaas, kan echt geen nederlands voetbal volgen hier...
ook feli tukkers of psv-ers met de titel...

ik vind dit werkelijk zo'n gelul. iedereen maar roepen dat ajakkes de titel heeft verspeeld. wat is dat nou voro kolder? psvee moet tegen twente en ajakkes moet zelf nog tegen twente.

het is toch nog lang niet gedaan? wat is dit voor een irritant underdog spelletje?
Reply
#22
Bumme Wrote:1-3, geen twijfel!

Al zou 3-2 voor ADO natuurlijk ook kunnen................ :oops:

Feli Hagenezen! 2 x in een seizoen van Ajax winnen is niet veel ploegen gegeven.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
waf Wrote:
gittermaster Wrote:fei ejr, heb er niets van mee gekregen helaas, kan echt geen nederlands voetbal volgen hier...
ook feli tukkers of psv-ers met de titel...

ik vind dit werkelijk zo'n gelul. iedereen maar roepen dat ajakkes de titel heeft verspeeld. wat is dat nou voro kolder? psvee moet tegen twente en ajakkes moet zelf nog tegen twente.

het is toch nog lang niet gedaan? wat is dit voor een irritant underdog spelletje?

Eens. De nederlaag bij Den Haag helpt natuurlijk niet mee voor onze amsterdamse vrienden, maar PSV moet nog naar Twente, Groningen, Almelo en Feyenoord. Geen gemakkelijk programma denk ik. Twente krijgt PSV en Roda nog thuis en moet nog naar Den Haag, Amsterdam en de Graafschap. Ook geen makkies.

Niet getreurd dus in Amsterdam!

@waf, Feyenoord - PSV is de twee-na-laatste speeldag. Zou Feyenoord gas terugnemen om niet te winnen, om daarmee te voorkomen dat Ajax over PSV heen komt?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#24
we hebben ze natuurlijk al 10 doelpunten cadeau gedaan, maar ik ben er nooit tegen om ajakkes en al z'n meelopers zo nodig nog eens te duperen als wij verder toch voor spek en bonen meedoen.
Reply
#25
waf Wrote:we hebben ze natuurlijk al 10 doelpunten cadeau gedaan, maar ik ben er nooit tegen om ajakkes en al z'n meelopers zo nodig nog eens te duperen als wij verder toch voor spek en bonen meedoen.


Dat zal de komende 20 jaar dus wel geen puntjes pakken worden tegen PSV en Twente. Hakkuh
Reply
#26
Quote:Immers misdraagt zich na ADO - Ajax

ADO Den Haag-speler Lex Immers heeft zich na het thuisduel met Ajax (3-2 zege) van zondag misdragen in het supportershome. De middenvelder liet zijn gezicht daar zien om de overwinning te vieren. Ook medespeler Charlton Vicento trainer John van den Brom en assistent Maurice Steijn waren van de partij. Verschillende supporters namen het incident op met hun mobiele telefoons.

Immers, die een tatoeage van de Haagse ooievaar op zijn rug heeft en vroeger tot de harde kern van ADO-supporters behoorde, vroeg tijdens het feest om de microfoon. Op de bar zong hij het in Den Haag populaire "We gaan op jodenjacht". Daarna voegde hij Ajacieden een aantal scheldwoorden en ziektes toe. Vicento danste vrolijk mee.

Vorig jaar werd Ajacied Jan Vertonghen door de KNVB voor drie wedstrijden geschorst, omdat hij tijdens de huldiging voor de bekerwinst de microfoon pakte en Feyenoord beledigde.

Niet echt snugger dunkt me.... ADO overigens terecht gewonnen... Ajax lijkt uitgespeeld maar is het nog niet. Leuke pot Twente-PSV :lol:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
Tsja, ik zat al te wachten wanneer het hier gepost zou worden.

Niet slim van Immers, nog dommer van die ADO fan die dit heeft verspreid. Geeft het niveau van dit soort gasten nog maar eens aan.
Wel leuk om te zien dat huilebalkende ajax-meelopers en -media dit maar al te graag oppakken, om toch nog een beetje te kunnen vieren.

Vergelijking met Vertonghen (kakkerlakken) slaat mi nergens op. Iets roepen op een kampioensfeest voor het oog van tienduizenden ouders en kinderen én televisiekijkend Nederland is iets anders dan een besloten supportershome met 30 supporters. We zien wel wat de knjb er van vindt.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#28
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.dumpert.nl/mediabase/1408931/9db6939f/ondertussen_in_het_ado_spelershome.html">http://www.dumpert.nl/mediabase/1408931 ... shome.html</a><!-- m -->

Eens met EJR dat dit anders is dan Vertonghen. Wel dom, en wel gezellig :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Ik vind het minder belangrijk TEGEN WIE hij het zegt. Het gaat er om WAT hij zegt. En dat lijkt me toch erger dan wat Vertonghen deed Puke

Maar lekker snuggere actie van degene die het online heeft gezet ](*,)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Het gaat er imo ook om WAAR ie het zegt
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: