The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami
#1
Loting is bekend, mogelijke kwartfinales:
Nadal- Berdych
Federer-Roddick
Ferrer-Soderling
Murray-Djoko

Succes allen ! :8:
Reply
#2
Mooie loting. :eten:

3e kwart met voorsprong het meest interessant. Ferrer, Devvarman, Raonic, Waw, Fish, Ljubo, Gasquet, Kohli, Potro en Soderling kunnen hier een diepe run maken. Ze zijn óf in vorm óf ouwe toppers met een enkele uitschieter óf gevaarlijke outsiders. Wordt een flinke puzzel om deze halve finalist te pakken. En tegen die tijd is Djoko een keer moe en kan deze spelers ook zomaar winnen of de finale halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
De database is geopend!
Reply
#4
Lekker snel! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Hmm, deze loting maakt het toch wel een stuk lastiger. Federer bij Nadal en Djoko bij Murray, dat wilde ik nou net niet. En ook nog eens een onwijs lastige loting voor mijn must-pick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Hoe lastiger hoe beter toch? Als het een makkelijke loting is dan neemt iedereen hetzelfde team.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Hop, team staat al, eitje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ik ben blij dat Federer bij Nadal zit, dat Djokovic tegen Federer wint weten we nu wel. Wel weer Kohlschreiber-Soderling-Del Potro vlak bij elkaar.
Reply
#9
Gezien vorige week zie ik wel een hoop goede opties. Moet het echter geen Nadal-Djokovic finale worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Bij mij staat het ook al, inderdaad een simpele week.
Reply
#11
Grappig dat iedereen het een simpele week vindt. Benieuwd of het ook dezelfde teams gaat opleveren. Dat denk ik namelijk niet.
Ik heb mijn team staan en weet nu al dat er 1 ontzettend belangrijke kwartfinale-wedstrijd komt.

Zullen Murray en Soderling deze week wel presteren?
Of trekt Djoko deze lijn gewoon door, ik vind het wel lastig in te schatten.
Reply
#12
Het is ook heel lastig. Maar als je Nadal en Djokovic mijdt, dan is het niet zo lastig. Als het die finale wordt, is het kut, maar Nadal is toch eigenlijk te duur en Djoko heeft het echt nog nooit gekund hier, twee weken achter elkaar.
Ik kan nog wel de beroemde Anderson-match herinneren. Toen had ik de 1e week Djoko en de 2e week niet, terwijl iedereen hem toen wel had. Zo zal het nu ook wel gaan. Al is ie nu wel een slagje beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ad Wim Wrote:Het is ook heel lastig. Maar als je Nadal en Djokovic mijdt, dan is het niet zo lastig. Als het die finale wordt, is het kut, maar Nadal is toch eigenlijk te duur en Djoko heeft het echt nog nooit gekund hier, twee weken achter elkaar.
Ik kan nog wel de beroemde Anderson-match herinneren. Toen had ik de 1e week Djoko en de 2e week niet, terwijl iedereen hem toen wel had. Zo zal het nu ook wel gaan. Al is ie nu wel een slagje beter.
Goed om te horen, dacht al dat het aan mij lag.
Ik heb 1 " echte topper" gekozen.
Reply
#14
Ik, baserend op dit jaar, geen een.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ik 2 :Big Grin
Reply
#16
Er zijn denk ik maar 3 echte toppers dit jaar, en daar heb ik er geen van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
In dat geval heb ik er 1.
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Er zijn denk ik maar 3 echte toppers dit jaar, en daar heb ik er geen van.
Geen Djokovic Adje...die is best rendabel hoor met 1000 punten Wink.

Ga je weer voor Soderling...?
Dat heb ik nou met Tsonga en Berdych, vorige week had ik ze en niks presteren...Maar kunnen aankomende week zomaar ver komen allebei.
Reply
#19
Ik ga iig niet voor Murray, al is dat geen topper.
Reply
#20
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Er zijn denk ik maar 3 echte toppers dit jaar, en daar heb ik er geen van.
Geen Djokovic Adje...die is best rendabel hoor met 1000 punten Wink.

Ga je weer voor Soderling...?
Dat heb ik nou met Tsonga en Berdych, vorige week had ik ze en niks presteren...Maar kunnen aankomende week zomaar ver komen allebei.
Juist, daarom heb ik voornamelijk jongens die vorige week tegenvielen, maar die hier wel wat kunnen en zomaar SF kunnen halen.
Ik verwacht dus niet zoveel van Djokovic, al is zijn loting niet al te zwaar in het begin.

Mijn argumentatie over Soderling hoor je vanavond. En zijn loting is natuurlijk ook zeer zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Soderling is mijn 2e "topper".
Reply
#22
Een topper moet toch in grote toernooien presteren?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Vandaar de aanhalingstekens, en vandaar dat Murray geen topper is.
Reply
#24
mindlight Wrote:Vandaar de aanhalingstekens, en vandaar dat Murray geen topper is.
Finale AO Smile
Reply
#25
Finale RG
Reply
#26
Del Potro vind ik ook wel een topper (en Nalbandian natuurlijk, maar die is bijna altijd geblesseerd)
Reply
#27
Murray heeft dit jaar echt nog niks gepresteerd. Behalve op de Austrlian Open... elke keer 1e rond draus!
Reply
#28
Ben benieuwd of Buurs nu weer niet Djoko neemt..... :Big Grin
Zowel op de AO en vorige week had hij hem niet en 2x is ie flink genaaid haha Undecided
Reply
#29
Ik ben het totaal niet eens met de mensen die zeggen dat het deze week simpel is. Je moet echt hele moeilijke keuzes maken. Het lastige in deze weken vind ik altijd dat je nooit zeker weet hoe de mensen in vorm het gaan doen. Djoko is de beste speler op de tour, maar kan ie nog eens in zo'n zwaar veld de beste zijn, richt hij zich langszaam op het gravel, is ie moe? Nadal precies hetzelfde maar die is ook nog eens vrij duur.
Wordt het de week van de vroege exits in IW(Murray, Ferrer, Soder), of zijn die gewoon echt uit vorm?
Wanneer wordt 't de week van de ''oude'' krijgers die op zeker nog een keer een piek hebben, denk aan Ljubo, Gasquet, Fish, Simon, Tsonga, Bagha.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Ik heb geen top 5. :beerbros:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: