The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




RVV (3 April)
#1
Na vandaag (E3-prijs) lijkt het me duidelijk wie de torenhoge favoriet is. Wat een machtsvertoon! Als Cancellara een gaatje heeft weet je gewoon dat het gedaan is, al gaan ze met 10 man op hem jagen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
hij hep een motorretje he...
Reply
#3
Met alle respect, maar tegen Roelandts/Gusev/Vanmarcke/Tankink en Bonnet is wel iets andere koek dan tegen Boonen/Gilbert/Pozzato! Ik moet het nog maar zien!
Blue White Army!
Reply
#4
The Player Wrote:Met alle respect, maar tegen Roelandts/Gusev/Vanmarcke/Tankink en Bonnet is wel iets andere koek dan tegen Boonen/Gilbert/Pozzato! Ik moet het nog maar zien!

Tja, er stonden ook namen als Hushovd, Haussler, Leukemans, Devolder, Boom en Langeveld aan de start. Dat zijn toch mannen waarvan je ook wat verwacht in de ronde.

Maar de rest van de favorieten zullen erg hun best gaan doen om Cancelara ergens te gaan lozen. En hem natuurlijk als topfavoriet aanwijzen, haalt natuurlijk een beetje de druk weg bij de Belgen. Kunnen ze weer lekker de onderhond zijn.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#5
Het is maar te hopen dat het spannend wordt aankomende zondag. Wordt sowieso een duel der giganten, wat positief en negatief uit kan werken. Of ze naaien mekaar constant op en proberen van elkaar weg te raken, of ze zitten alleen maar in mekaars wiel af te wachten. Ik hoop op het eerste.
Reply
#6
Hoop dat Boom wat kan klaarspelen, maar vrees voor een machtsvertoning van de Belgen en die ene Zwitser.
Reply
#7
Stile voor de storm. Ik hoop dat Canc niet te vroeg wegrijdt, want dan kan de tv meteen weer uit....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#8
Boom verspilt zijn krachten weer te vroeg....
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
En ja hoor, 41 km voor de finish is het alweer gedaan :x
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#10
Lamme Lennie Wrote:En ja hoor, 41 km voor de finish is het alweer gedaan :x

Toch niet ... wat een mooie ronde dit jaar ...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#11
Echt ongelooflijk mooi vandaag! Ik had dus never nooit verwacht dat Canc zich nog liet inrekenen. Als hij 15-20 km later was gegaan, had waarschijnlijk niemand hem meer gezien. Voor Rabobank zat er niet meer in dan een 5e plek. Jammer dat Langeveld en Boom beiden niet echt afmakers zijn. Ze moeten echt alleen wegrijden, maar ik zie het ze voorlopig nog niet doen in de echt grote klassiekers. Langeveld toch knap 5e.

Volgende week open wedstrijd, want vandaag is gebleken dat Canc te verslaan is. Toch verwacht ik hem weer volgende week.

Jammer dat Chavanel uiteindelijk niet won, had het hem wel gegund.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#12
Het domme verstand van sommige renners snap ik nog steeds niet.

Men wist dat Boonen de snelste zou zijn (normaliter) in de sprint.

Langeveld gaat, niemand gaat mee, dan volgt toch FLecha en vervolgens rijdt Ballan zich naar de klote, domdomdom imo.


Laat dan lekker Chavanel of Boonen zelf het vuile werk opknappen??? Dit was ook de enige ploeg met 2 renners in de finale en dan 2e en 4e worden, dat zal wel balen zijn. Canc deed dus alles om te zorgen dat het geen sprint tussen de 12 werd en Boonen dus niet kon winnen.
Reply
#13
Dugarry Wrote:Het domme verstand van sommige renners snap ik nog steeds niet.

Men wist dat Boonen de snelste zou zijn (normaliter) in de sprint.

Langeveld gaat, niemand gaat mee, dan volgt toch FLecha en vervolgens rijdt Ballan zich naar de klote, domdomdom imo.


Laat dan lekker Chavanel of Boonen zelf het vuile werk opknappen??? Dit was ook de enige ploeg met 2 renners in de finale en dan 2e en 4e worden, dat zal wel balen zijn. Canc deed dus alles om te zorgen dat het geen sprint tussen de 12 werd en Boonen dus niet kon winnen.

Ik snap je frustratie. Toen langeveld ging, hoopte ik ook dat ze bleven zitten. Maar Flecha en Ballan hadden beiden een ploegmaat erbij zitten en wel Thomas en Hincapie. Deze zijn beide normaliter sneller dan flecha en Ballan. Dus dat zullen wel afspraken geweest zijn. Of zelf aanvallen of mannen terughalen en dan hincapie en thomas voor de sprint. Maar dit is natuurlijk wel wat koffiedik kijken/gelul achteraf.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#14
Forever Wrote:
Dugarry Wrote:Het domme verstand van sommige renners snap ik nog steeds niet.

Men wist dat Boonen de snelste zou zijn (normaliter) in de sprint.

Langeveld gaat, niemand gaat mee, dan volgt toch FLecha en vervolgens rijdt Ballan zich naar de klote, domdomdom imo.


Laat dan lekker Chavanel of Boonen zelf het vuile werk opknappen??? Dit was ook de enige ploeg met 2 renners in de finale en dan 2e en 4e worden, dat zal wel balen zijn. Canc deed dus alles om te zorgen dat het geen sprint tussen de 12 werd en Boonen dus niet kon winnen.

Ik snap je frustratie. Toen langeveld ging, hoopte ik ook dat ze bleven zitten. Maar Flecha en Ballan hadden beiden een ploegmaat erbij zitten en wel Thomas en Hincapie. Deze zijn beide normaliter sneller dan flecha en Ballan. Dus dat zullen wel afspraken geweest zijn. Of zelf aanvallen of mannen terughalen en dan hincapie en thomas voor de sprint. Maar dit is natuurlijk wel wat koffiedik kijken/gelul achteraf.

Ja, klopt inderdaad, als ik het zo bekijk klopt dat inderdaad en is er niets mis mee.

TOch jammer, mooi Boonen en Chavanel het op laten knappen, maar goed, veel ploegen zijn ook zeer tevreden met plek 2 en 3.
Reply
#15
Dugarry Wrote:Ja, klopt inderdaad, als ik het zo bekijk klopt dat inderdaad en is er niets mis mee.

als je debiele zienswijzes moet gaan rectificeren, ben je nog wel even bezig hoor. maar het is een goed begin.

tip: als je gewoon je bek houdt, kun je ook geen onzin plaatsen.
Reply
#16
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Ja, klopt inderdaad, als ik het zo bekijk klopt dat inderdaad en is er niets mis mee.

als je debiele zienswijzes moet gaan rectificeren, ben je nog wel even bezig hoor. maar het is een goed begin.

tip: als je gewoon je bek houdt, kun je ook geen onzin plaatsen.


Calimero

Volledig mee eens.

Calimero Prima, in dat geval kun jij een andere levenshobby gaan zoeken, lief klein huilebalkie Calimero

wat een stoertje ben je toch wafmansje, al ruim 9000 posts blaffen maar nimmer bijten, pfff, hoe sip kun je zijn.

Flower I LOVE WAF Flower
Reply
#17
Dugarry Wrote:
Forever Wrote:
Dugarry Wrote:Het domme verstand van sommige renners snap ik nog steeds niet.

Men wist dat Boonen de snelste zou zijn (normaliter) in de sprint.

Langeveld gaat, niemand gaat mee, dan volgt toch FLecha en vervolgens rijdt Ballan zich naar de klote, domdomdom imo.


Laat dan lekker Chavanel of Boonen zelf het vuile werk opknappen??? Dit was ook de enige ploeg met 2 renners in de finale en dan 2e en 4e worden, dat zal wel balen zijn. Canc deed dus alles om te zorgen dat het geen sprint tussen de 12 werd en Boonen dus niet kon winnen.

Ik snap je frustratie. Toen langeveld ging, hoopte ik ook dat ze bleven zitten. Maar Flecha en Ballan hadden beiden een ploegmaat erbij zitten en wel Thomas en Hincapie. Deze zijn beide normaliter sneller dan flecha en Ballan. Dus dat zullen wel afspraken geweest zijn. Of zelf aanvallen of mannen terughalen en dan hincapie en thomas voor de sprint. Maar dit is natuurlijk wel wat koffiedik kijken/gelul achteraf.

Ja, klopt inderdaad, als ik het zo bekijk klopt dat inderdaad en is er niets mis mee.

TOch jammer, mooi Boonen en Chavanel het op laten knappen, maar goed, veel ploegen zijn ook zeer tevreden met plek 2 en 3.

Ze werden 2 en 4 :wink:

Ben het grotendeels eens met Forever, al denk ik dat Thomas na al zijn beulwerk niet echt meer de jus in de benen had om ook maar iets van een sprint af te leveren.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Klopt ja 2 en 4.

Ballan had zelf ook kans gehad op 1-1,5 km voor de meet, maar niet na het werk wat geleverd moest worden om Langeveld in te rekenen.
Reply
#19
Als ik zeg dat ik Thomas minstens even goed vind (op DIT moment!) als Edvald Boasson Hagen, word ik dan voor gek verklaard?
Blue White Army!
Reply
#20
Neuh, iets vinden mag altijd natuurlijk en om dan direct voor gek verklaard te worden....

Iedereen repte ook over Devolder, naar MIJN MENING is Leukemans veel verder.

Of ik dit na aankomend weekend ook zal zeggen weet ik niet.

Mocht een Nederlander het niet redden, dan mag Leukemans of Devolder of een Skil renner van mij wel winnen ipv een buitenlandse Rabo renner.
Reply
#21
Dugarry Wrote:dan mag Leukemans of Devolder van mij wel winnen ipv een buitenlandse Rabo renner.

potverdrie, dat zal een pak van hun hart zijn zeg. kunnen ze zonder zorgen op de fiets stappen.
Reply
#22
Calimero HUILEN HUILEN HUILEN Calimero

:/\ I LOVE WAFJE :/\
Reply
#23
The Player Wrote:Als ik zeg dat ik Thomas minstens even goed vind (op DIT moment!) als Edvald Boasson Hagen, word ik dan voor gek verklaard?

Nee, Hagen heeft ook ergens een blessure oplgelopen (ik dacht Tirreno). Ik vind Thomas zelf ook een sterk Vlaams voorjaar rijden. Duidelijk een renner die een stap vooruit heeft gemaakt.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#24
Bovendien heeft hij ook nog is een goede tijdrit een een sterk eindschot! Vorig jaar in de Tour viel hij me erg op!
Blue White Army!
Reply
#25
The Player Wrote:Bovendien heeft hij ook nog is een goede tijdrit een een sterk eindschot! Vorig jaar in de Tour viel hij me erg op!

Klopt n.a.v. zijn tourprestaties kon je voorspellen dat hij weleens goede klassiekerman kon worden. Want hij reed toen een goede proloog en hield zich goede staande in die eerst paar ettapes. En die hadden wel wat weg van de voorjaarsklassiekers. Jammer dat ik dit niet verzon toen ik mijn ploeg bouwde voor de eendagskoersen bij sportpools.net
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#26
Ik vond Hincapie erg sterk rijden in de RVV, verwacht eigenlijk dat als Parijs-Roubaix nat en zwaar wordt hij daar ook hoog zal eindigen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#27
Forever Wrote:
The Player Wrote:Bovendien heeft hij ook nog is een goede tijdrit een een sterk eindschot! Vorig jaar in de Tour viel hij me erg op!

Klopt n.a.v. zijn tourprestaties kon je voorspellen dat hij weleens goede klassiekerman kon worden. Want hij reed toen een goede proloog en hield zich goede staande in die eerst paar ettapes. En die hadden wel wat weg van de voorjaarsklassiekers. Jammer dat ik dit niet verzon toen ik mijn ploeg bouwde voor de eendagskoersen bij sportpools.net

Same here. Heb voor de Vlaamse klassiekers niet echt veel verrassingen/talenten opgesteld, meer het normale grut. Hoop dat John Degenkolb zondag wat kan laten zien :Big Grin
Reply
#28
Scholten! Wrote:
Forever Wrote:
The Player Wrote:Bovendien heeft hij ook nog is een goede tijdrit een een sterk eindschot! Vorig jaar in de Tour viel hij me erg op!

Klopt n.a.v. zijn tourprestaties kon je voorspellen dat hij weleens goede klassiekerman kon worden. Want hij reed toen een goede proloog en hield zich goede staande in die eerst paar ettapes. En die hadden wel wat weg van de voorjaarsklassiekers. Jammer dat ik dit niet verzon toen ik mijn ploeg bouwde voor de eendagskoersen bij sportpools.net

Same here. Heb voor de Vlaamse klassiekers niet echt veel verrassingen/talenten opgesteld, meer het normale grut. Hoop dat John Degenkolb zondag wat kan laten zien :Big Grin

Ik sta, dankzij Benatti en Chavanel nog wel redelijk in het klassement. Ook grappig te zien dat door de veranderde puntentelling Goddaert op dit moment meer punten voor mij heeft gescoord dan Cancelara.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#29
Forever Wrote:
Scholten! Wrote:
Forever Wrote:
The Player Wrote:Bovendien heeft hij ook nog is een goede tijdrit een een sterk eindschot! Vorig jaar in de Tour viel hij me erg op!

Klopt n.a.v. zijn tourprestaties kon je voorspellen dat hij weleens goede klassiekerman kon worden. Want hij reed toen een goede proloog en hield zich goede staande in die eerst paar ettapes. En die hadden wel wat weg van de voorjaarsklassiekers. Jammer dat ik dit niet verzon toen ik mijn ploeg bouwde voor de eendagskoersen bij sportpools.net

Same here. Heb voor de Vlaamse klassiekers niet echt veel verrassingen/talenten opgesteld, meer het normale grut. Hoop dat John Degenkolb zondag wat kan laten zien :Big Grin

Ik sta, dankzij Benatti en Chavanel nog wel redelijk in het klassement. Ook grappig te zien dat door de veranderde puntentelling Goddaert op dit moment meer punten voor mij heeft gescoord dan Cancelara.

Ja, dat vind ik op zich nog wel aardig gedaan, die nieuwe puntentelling. Doe het vooralsnog slecht, maar moet het meer van de Waalse klassiekers en het naseizoen hebben. Hoop wel redelijk te scoren om zo mijn top 20-klassering in de carrierestand te behouden.
Reply
#30
Die nieuwe puntentelling was voor mij eerst afwachten, maar vind het nu al een hele verbetering!

Hoewel je nog steeds beetje geluk moet hebben! Bole, Gasparotto en Iglinskiy had ik voor het voorseizoen erin gegooid, maar tot dusver geen punten.. Maar het seizoen is nog lang!
Blue White Army!
Reply


Forum Jump: