The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




[new feature] Mobile FTM
#1
Aangezien dit voor een aantal mensen hier vrij belangrijk is maak ik er even een apart topic voor aan. Ook omdat ik hier dan makkelijk updates kan geven voor de mobiele versie van FTM.

Zoals de titel al verklapt ben ik bezig met een mobiele versie van FTM. Deze is te bereiken via <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://m.competitieteam.nl">http://m.competitieteam.nl</a><!-- m --> (als dat niet werkt kan ook <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/mobile">http://www.competitieteam.nl/mobile</a><!-- m -->).
Dit is een uitgeklede versie van de volledige FTM en zoveel mogelijk geoptimaliseerd voor mobieltjes. Helaas kan ik nog altijd niet echt goed testen aangezien ik een iphone heb dus ik hoop op feedback van jullie.

Ik heb de layout vrij basic gehouden, die zal ik nog wel wat mooier maken maar functioneel ging dit keer even boven hoe het eruit ziet.

Een kleine disclaimer: Dit is nog niet goed getest, de eerste weken garandeer ik dus ook helemaal niks over het maken van je team via de mobiel. Aangezien 90% van de code gekopieerd is van de normale site verwacht ik geen problemen maar mocht je je team maken via je mobiel driedubbelcheck je team dan en laat hem het liefst nog even controleren door iemand met een normale pc.
Reply
#2
Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Hij werkt perfect, Mac Notworthy =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Ik heb sinds de Iphone geen problemen gehad om in te loggen en het hele scherm te zien. Forza MAC !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Ik kan nu eindelijk ook de linkerkant zien =D>

Echter, in de draw kan ik het niet verder zien dan de QF. Is ook niet echt belangrijk, want het gaat me voornamelijk om het bekijken van de statistieken en het aan kunnen klikken van spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
nopes dat is express gedaan zodat er meer ruimte ontstaat voor de rest van de draw. Alleen de eerste 5 rondes worden getoond, bij een schema van 32 betekent dat dus tot aan de finale, bij een dergelijk schema tot aan de kwartfinale.
Reply
#7
heeft iemand toevallig nog geprobeerd een team te maken / aan te passen via de mobiele site?
Reply
#8
Mac, ik heb afgelopen maandag een team gemaakt op mijn mobiel.
Het ging prima.

Wat wel lastig is, is dat er geen tijd op de site staat en dat het budget zich pas aanpast, nadat je op submit hebt geklikt.

Voor de rest, prima!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Volgens de RG site moet er een app zijn van RG maar ik kan hem niet vinden de app store. Iemand hier al ervaringen mee? Zou toch wel fijn zijn als die het volgende week al doet met de qualies
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Neem aan dat je het over iphone hebt. Daar is altijd een aparte app voor per grand slam. Als die er nu nog niet is komt ie nog wel en altijd ruim op tijd.
Reply
#11
En voor de HTC?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Die komt natuurlijk ook gewoon. Ik vrees dat ie niet op de reguliere ATP-app komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mooi man! Zelfs op mijn bb werkt tie. top!
Reply


Forum Jump: