The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston/Casablanca
#91
_Tampie Wrote:Vroeger kon je zoiets op menstennisforums nog wel direct terugvinden, maar waar hangen die freaks tegenwoordig uit?

Idd, die lui hebben al een uur niet gepost.
Reply
#92
_Tampie Wrote:Vroeger kon je zoiets op menstennisforums nog wel direct terugvinden, maar waar hangen die freaks tegenwoordig uit?

Freaks is idd het enige juiste woord. Smile
Reply
#93
Rus wint eerste set 6-3 van Safina, nu gelijk een break tegen. 0-1
Reply
#94
Roos Wrote:Rus wint eerste set 6-3 van Safina, nu gelijk een break tegen. 0-1

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=12216&start=90">viewtopic.php?f=3&t=12216&start=90</a><!-- l -->

Ik geef toe, hij stond ver weg. Wink
Reply
#95
Kavcic is toch gewoon door? Staat op het SB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
_Tampie Wrote:Vroeger kon je zoiets op menstennisforums nog wel direct terugvinden, maar waar hangen die freaks tegenwoordig uit?
Bij zoiets is dat nooit zo geweest. MTF is nog steeds dé bron voor info, ontegenzeggelijk.
Alleen vroeger had je van challengers al sowieso nooit SBs en van veel ATP-toernooien ook niet eens. Dan was de info wat meer nodig dan nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Haha ja geloof ook dat Kavcic door is, BAM lekker :Big Grin
Reply
#98
Overdune Wrote:
Roos Wrote:Rus wint eerste set 6-3 van Safina, nu gelijk een break tegen. 0-1

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=12216&start=90">http://www.competitieteam.nl/phpBB2/vie ... 6&start=90</a><!-- m -->

Ik geef toe, hij stond ver weg. Wink

Excuses :wink:
Reply
#99
Berrer van *3-2 naar 3-5*. =D>
Reply
En Berrer haalt ook zijn puntjes zo te zien!
Reply
Ellende zooi !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kavcic staat bij dit spel wel als out... Foutje neem ik aan?
Reply
machado Sad heel lang getwijfeld tussen machado en ramirez
Reply
En ook de volgende potten met veel gekozen spelers gaan fout. Hopen dat het in Houston wat beter gaat vanavond
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heuh 9 plaatsten verloren door 2 maal niet voor Djoko te kiezen, maar in ouderwetse pruts toernooitjes gaat het weer fijn!

De keuzes voor Volandri, Kavcic, Ramirez en ook Gil worden gewoon gewaardeerd \Big Grin/
Blue White Army!
Reply
Kom je zaterdag nog naar Rotterdam?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als het goed is gaan er wel aardig wat lui! Maar ik zelf niet, heb al een ander feestje ingepland, anders was ik er welicht geweest!
Blue White Army!
Reply
Fijn Fognini gaat ook nog lopen prutsen...
Reply
Gaat lekker met Fognini, tegen Gerard cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fabio gelukkig op tijd wakker...
Vamos Ramos!
Reply
Fog van 0-2 met 4 games op rij naar *4-2, maar dan met een DF gewoon weer 4-3*. Hup Gerard!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fognini, Ramos =D>
Reply
Oef Somdev lijkt redelijk on fire.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ramos prima...nu tegen Fish...
Had een terugval verwacht van Somdev op gravel, maar Kendrick natuurlijk geen graadmeter
Reply
Hoppa laat Vis er deze week maar snel af vliegen! Tegen Ramos of Nishi (als Nishi beetje onfire is deze week)! En anders gewoon tegen Somdev!

Achja Houston doet er voor mij niet echt toe, heb alles op Casablanca gegooid, mits Fognini/Simon en Golubev er maar snel afvliegen!
Blue White Army!
Reply
Van de 11 wedstrijden van betekenis 10 fout gegaan,. Alleen Kunitsyn-Zverev viel goed maar ja die zijn beiden niet veel gekozen. Alleen eigen speler Machado gespeeld en verloren en nu Cappie 3-1 achter. Ach volgende week ga ik weer knallen :-k
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dus je bent eigenlijk pas één speler kwijt, maar klaagt nu alweer steen en been?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik weet niet wat je onder steen en been klagen verstaat maar ik als dit al klagen is.... Het gaat alleen niet zo lekker omdat ik juist heel veel spelers links heb laten liggen die ik in 1e instantie wel had. Om een goede week te hebben moeten veel spelers in de cat meer dan 20x gekozen er snel uitgaan en helaas voor mij zijn die allen door
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nice...6-4 Zeballos =D>
Reply
kooltje Wrote:Nice...6-4 Zeballos =D>
En 6-3 Zeballos....Geweldig gespeeld =D>
Reply


Forum Jump: