The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
#31
Ohh ja das waar. Nee ik kwam volgens mij niet met dat bericht maar nu je het zegt klopt dat wel ja. Blijft toch raar, maar wel gunstig voor FTM richting komende toernooien, die gast maakt van zichzelf een must-pick.
Reply
#32
Klopt, het was Ad die met dat bericht kwam zie ik nu, je had er wel op gereageerd. Smile Koopje die Verdasco op deze manier idd!
Reply
#33
Uit het kwalificatietoernooi komen toch een paar mentale beesten. Zo'n Cipolla die na een 6-0 oorwassing in de eerste set ijzersterk terugkomt en zich kwalificeert. Of neem een Paire, die na een set achterstand toch nog wint van Ilhan.

Momenteel lijkt Millot het grootste kunststukje uit te gaan halen door na een 6-2 5*-4 achterstand toch nog een derde set uit het vuur te slepen, waar hij inmiddels *4-0 voorstaat.

Het is zonde dat Millot en Cipolla niet te kiezen zijn, toch mannen waarmee het verschil te maken is. Gelukkig is Paire wel kiesbaar, dus die krijgt een plaatsje in het team van deze week.
Reply
#34
Er is er weer een in de maak, Zverev breekt nu terug bij 1-5*.
Reply
#35
Hehe, ML in de bocht weer. Millot tegen fucking Zverev en Cipolla tegen fucking Bolelli. En ook Ilhan kan niks op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Hij heeft wel gelijk natuurlijk, niemand met gezond verstand neemt deze gasten en als ze dan per ongeluk ver komen maak je zeker het verschil.
Reply
#37
Maar dat bedoelt ie niet waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Millot wint ook, wat een geweldenaren. En niemand met gezond verstand die deze gasten neemt? Deze toppers staan natuurlijk (mits kiesbaar) in de basis!
Reply
#39
Shit morgen al 14 wedstrijden. Haase tegen Cipolla
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Sowieso een saaie week met waarsch weer een finale Nadal-Ferrer, die je beiden eigenlijk niet kan kiezen gezien hun prijs. Dus het wordt schrapen geblazen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Stille Wrote:Shit morgen al 14 wedstrijden. Haase tegen Cipolla

Hmm 2 mannen nemen die tegen elkaar moeten in de eerste ronde is wel erg prijzig. Een keuze maken tussen deze mannen is echter lastig dus het is mooi dat we rond de deadline meer weten.
Reply
#42
Zie ik het nu goed dat de deadline al dicht is? De deadline staat verkeerd mannen :wink:

Dacht al, moet niet gekker worden... :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Hij is weer hersteld!
Reply
#44
Zie ik nou goed dat wij met onze 11000 euro geen Nadal kunnen kiezen?! Icon_evil
Reply
#45
Gezellig hier Undecided

Haase heeft een zware dobber aan CIpolla. Al 4 breaks geweest en veel breakpunten. Nu 5-4 voor en Cipolla aan serve. Come on Haase. Overigens heeft RRH voor de match geserveerd en verloren. Daar gaan we dus weer :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Haase op 6-4 4-1 =D>
Reply
#47
Prima winst, niet meer dan dat. Was een must-win.
Blij voor ML dat dit voor de deadline gebeurt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Als die kleintjes leveren toch niets op. In de KF spelen allemaal dure jongens denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Finale Nadal-Ferrer lijkt onvermijdelijk idd. Voor de QF of SF kan hier of daar nog wel een verrassing zijn, daar wordt de week op beslist. Saaie week voor het AK, omdat grote verschillen nauwelijks mogelijk zijn met Nadal als vrijwel zekere winnaar.

Ik vind het wel opmerkelijk dat hij dit jaar weer speelt in Barcelona. Vorig jaar Clay Slam zonder Barcelona, ik dacht dat hij die extra week rust nu wel weer zou nemen. Toch een risico voor hem.
Reply
#50
Het is nu een heel ander schema dan vorig jaar. Nu heeft ie na Barcelona een week rust voor de twee andere TMSs. Vorig jaar was het Monte Carlo - Barcelona - Rome.
Ze doen er alles aan om Nadal op nummer 1 te houden. Hij heeft nu het perfecte schema om alles te kunnen winnen; 2 weken spelen, week rust, 2 weken spelen, week rust, RG.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Kijk Vagnozzi, daar heb je dan wel wat aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Paire....

0-3 achter (2x gebroken), staat nu 4-3 voor.

Vagnozzi door ten koste van Fognini die opgaf
Reply
#53
Was waarsch weer eens een fix van Fognini.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
En Paire verliest de TB met een df cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Het is nog effe zoeken naar de tactiek van deze week. Ik heb Ferrer opgeschreven voor 300 punten. Voor 4600 euro is het niet zo heel makkelijk om 300 punten bij elkaar te kopen. Kans bestaat ook dat Ferrer van Murray verliest en dan ben je de pineut. Komen idd weinig verschillen als de finale bijv Nadal-Murray wordt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Wat een ellendeling die Fognini zeg, verder aardige uitslagen. Paire moet dit nog wel even recht zien te breien trouwens.
Reply
#57
Als het een mentaal beest is, zoals jij beweert, moet dat geen probleem zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Goed punt, ik maak me weinig zorgen.
Reply
#59
Ben wel benieuwd wat Haase tegen Monfils kan. Hij maakt wel een goede kans denk ik. Als Gil al van hem kan winnen...
Reply
#60
Een team vol helden moet het gaan doen deze week. Jammer dat Cuevas dreigt te verliezen, die moest er op het laatste moment nog uit.
Reply


Forum Jump: