The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid (TMS)
#1
De database voor het Masters Series-toernooi van Madrid is geopend. Tot maandagochtend 10.00 uur kunnen de keuzes gemaakt worden. Succes!
Reply
#2
Pfoe Ferrer in hetzelfde quart als Djokovic. Das lekker dan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Dat is zeker kut voor Beest, maar wel leuk voor FTM.

Maar verder wordt er wel heel veel gespeeld vandaag. Met Nadal erbij wordt dat dan weer een saaie week, vrees ik...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Thiemo wint tweede ronde quali's van Kubot 26/64/62
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#5
Jammer van die wedstrijden vandaag inderdaad. Zijn allemaal wedstrijden die dichtbij 50:50 zitten.
Reply
#6
Ferrer staat op gravel 3-0 voor tegen Djoko. Heb net een stukje van Djoko gezien en was niet echt onder de indruk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Almagro gaat lekker...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Jo is een angstgegner van hem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Tja, maar op jouw ondergrond voor je eigen publiek een set met 6-1 van hem verliezen is wel heel treurig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Qualifiers, onder wie De Bakker (versus Ferrero), zijn ook toegevoegd aan het schema.
Reply
#11
Almagro Undecided

Monaco gaat ook weer lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Wel of niet Nadal deze week is de vraag.
De teams met Nadal zullen erg op elkaar lijken en de teams zonder Nadal zullen ook erg op elkaar lijken.
Als Nadal het toernooi wint zullen de teams met Nadal naar verwachting iets meer punten halen dan de teams zonder Nadal, maar je loopt dan wel meer risico.
Een beetje zoals in Monte Carlo, alleen nog wat extremer omdat de bezetting met Djokovic nu sterker is.
Reply
#13
Maar door de aanwezigheid van Djoko worden de alternatieven ook minder interessant natuurlijk. Tenzij je hem zelf neemt natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Eigenlijk de eerste keer dit jaar dat ik het echt heel heel heeel erg lastig vind pfffff...twijfel enorm :-k
Reply
#15
Verwacht toch nog veel dezelfde teams.
Djoko of Ferrer zal de grootste moeilijkheden geven voor de meeste.
Reply
#16
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er voor Nadal gaan. In MC was het 39 van de top 40, maar er is toen toch gebleken dat met de juiste alternatieven je hem niet hoeft te hebben. En wie Djoko graag wil, zal Nadal toch moeten laten liggen.
Reply
#17
En dan blijf ik zeggen dat de alternatieven nu minder gunstig zijn door een sterkere bezetting. En Nadal blijft in dezelfde mate favoriet wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Djokovic 3x gekozen... Undecided
Reply
#19
Klopt, ik kwam dit keer ook niet op gunstigere alternatieven. De alternatieven zijn gemiddeld sterker, maar daardoor minder gunstig. :Big Grin

Ik dacht dat het juist in het nadeel van Nadal zou zijn, qua verwacht aantal punten. Nu in de top toch wel vrij veel zonder Nadal; 4x niet in top 20, 13x niet in top 40.
Reply
#20
Hup Djoko!
Maar 3 keer gekozen...dat is wat ik wilde.

Misschien dat Potro Nadal al uitschakeld...

Djoko moet weer van Ferrer winnen...

Geen Ferrer en Nadal hier dus...
Reply
#21
Tja, voor die 10000 kan ik wel andere alternatieven vinden voor 600 punten.

Ik heb een redelijk standaardteam, maar gelukkig toch nog een beetje afwijkend door Ferrer, Potro en Davy niet te hebben.
Ik denk dat Ferrer van Djoko verliest, Potro moet moe zijn en Davy was ook niet helemaal fit afgelopen week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Wow, wat is Ferrer enorm veel gekozen zeg. QF tegen Djoko! Hopelijk verliest hij hem 'gewoon'.
Reply
#23
Ad Wim Wrote:Tja, voor die 10000 kan ik wel andere alternatieven vinden voor 600 punten.

Ik heb een redelijk standaardteam, maar gelukkig toch nog een beetje afwijkend door Ferrer, Potro en Davy niet te hebben.
Ik denk dat Ferrer van Djoko verliest, Potro moet moe zijn en Davy was ook niet helemaal fit afgelopen week.
Uiteraard heb ik Djoko genomen voor 1000 punten en mag hij er alleen 600 halen als dit tegen bijvoorbeeld Potro is.

Uiteraard een risico maar heb wat in te halen en dan is 3x Djoko erg gunstig.
Reply
#24
Met een laf team zit ik op de lijn andre-buurs, maar een paar verschillen. Dat was te verwachten, de zekerheidjes lagen voor het oprapen. De Bakker links laten liggen omdat ik Ferrero wilde, ik heb wel vertrouwen in hem dus ook geen Garcia-Lopez. Tsonga ook niet genomen, die 45 zijn nog te weinig en kan er volgende ronde zomaar uit, anders max 90 denk ik.
Reply
#25
Ik ben wel gegaan voor Ferrer. Het moet toch een keer afgelopen zijn met die winstpartijen van Djoko. Het zal dan wel weer tegen één of ander onverwacht iemand zijn, maar ik gok dat het deze week tegen Ferrer gaat gebeuren. En dan een mooie finale tussen Nadal en Ferrer!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
Ja had 3 mogelijkheden:
- Nadal links laten liggen. Dat heb ik geprobeerd maar dan kwam ik aan het eind uit op spelers die ik echt niet wilde hebben.
- Zowel Nadal als Ferrer nemen. Lijkt me een prima alternatief omdat ik verwacht dat Ferrer een goede kans heeft tegen Djokovic. In dat geval must je echter veel must-picks laten liggen die zonder risico al in de buurt komen van de punten die Ferrer kan halen.
- Geen Ferrer nemen. Voor dat alternatief blijkt vrijwel iedereen te gaan met wie ik mijn team vergeleken heb (Tampie, Buurs, Arco, Ad Wim, Mindlight).

Ik ben het met Tampie eens dat het een vrij laf team is waar ik eigenlijk geen voorstander is, maar in dit geval toch wel het meest logisch.
Reply
#27
Ik heb een laf team. Niets voor mij maar ik kwam er gewoon niet uit. Geen Ferrer dus die moet er samen met Del Potro, GGL, Verdasco en Mannarino zsm uit.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
_Tampie Wrote:Met een laf team zit ik op de lijn andre-buurs, maar een paar verschillen. Dat was te verwachten, de zekerheidjes lagen voor het oprapen. De Bakker links laten liggen omdat ik Ferrero wilde, ik heb wel vertrouwen in hem dus ook geen Garcia-Lopez. Tsonga ook niet genomen, die 45 zijn nog te weinig en kan er volgende ronde zomaar uit, anders max 90 denk ik.
Ik ben ook voor de zekerheid gegaan, maar vond het niet eens heel laf. Alleen in het stukje van Tsonga heb ik er 3. En Tsonga gaat natuurlijk niet eerst 1 en 3 van Almagro winnen en daarna van Riba/Nishi verliezen.
En veel qualis vind ik ook niet laf; Mannarino, De Bakker, Riba en Gimeno zijn allemaal de underdog in hun partijen.

GGL vond ik ook te duur en MOnaco wilde ik eigenlijk ook niet. Had heel lang Monfils maar moest dan 2 qualis laten schieten en dat wilde ik ook weer niet.
Nu maar hopen dat Monfils geen SF haalt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Hup Jurgen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Met een laf team zit ik op de lijn andre-buurs, maar een paar verschillen. Dat was te verwachten, de zekerheidjes lagen voor het oprapen. De Bakker links laten liggen omdat ik Ferrero wilde, ik heb wel vertrouwen in hem dus ook geen Garcia-Lopez. Tsonga ook niet genomen, die 45 zijn nog te weinig en kan er volgende ronde zomaar uit, anders max 90 denk ik.
Ik ben ook voor de zekerheid gegaan, maar vond het niet eens heel laf. Alleen in het stukje van Tsonga heb ik er 3. En Tsonga gaat natuurlijk niet eerst 1 en 3 van Almagro winnen en daarna van Riba/Nishi verliezen.
En veel qualis vind ik ook niet laf; Mannarino, De Bakker, Riba en Gimeno zijn allemaal de underdog in hun partijen.

GGL vond ik ook te duur en MOnaco wilde ik eigenlijk ook niet. Had heel lang Monfils maar moest dan 2 qualis laten schieten en dat wilde ik ook weer niet.
Nu maar hopen dat Monfils geen SF haalt...

Zekerheid is wat jij doorgaans als laf bestempelt :wink:. Ik vind het ook niet laf, maar zou het liever als 'zeker' of 'verstandig' willen bestempelen. Ik zie geen reden om deze week risico te nemen. Als ik dat had gewild had ik het waarschijnlijk met Ferrer gedaan.
Reply


Forum Jump: