The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome 2011
#1
Schoorel speelt morgen zijn 1e Q-partij tegen Nieminen.

De Bakker als laatste speler rechtstreeks toegelaten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
De database is open!
Reply
#3
Helaas morgen al 6 partijen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
De Bakker begonnen tegen Volandri...1 1

Gasquet hiervoor zeer eenvoudig langs Montanes
Reply
#5
Schandalig afgedroogd
Reply
#6
De Italianen lijken altijd een stapje harder te kunnen in eigen land. Als je de kwalificaties ook ziet, Lorenzi wint van Andujar, Naso van Kamke, Di Mauro en Viola maken het Riba en Mannarino lastig.
Reply
#7
Makkelijk deze week. 1600 punten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#8
Geen slecht idee, daarmee zou je deze week misschien wel winnen (als Djoko wint). Er is geen andere speler die momenteel van Nadal of Djoko kan winnen.
Reply
#9
De grote vraag is dan ook, zijn ze er allebei bij volgende week en hebben ze er zin in?
Reply
#10
andre Wrote:Geen slecht idee, daarmee zou je deze week misschien wel winnen (als Djoko wint). Er is geen andere speler die momenteel van Nadal of Djoko kan winnen.

Als Ferrer écht een topdag heeft zie ik hem het wel doen.
Reply
#11
Idd vrij lastig komende week. Je moet een van beiden eigenlijk nemen en die keuze kan 800 punten verschil maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Je moet ze gewoon allebei nemen. Ik verwacht toch 10a15 mensen met dit team!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Geen Nadal bij mij. Vond hem gisteren nou niet echt overtuigen en vandaag ook niet. 16 man, ik ben er klaar voor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Nou dit is wel erg lastig nu. Nadal dus niet zeker meer van 1000 punten. Dan is ie dus eigenlijk te duur. Maar Djoko is ook te duur voor slechts 600 punten. Komen ze beide wel? Zijn ze wel fris? Je moet er sowieso 1 vd 2 hebben denk ik. Beide laten liggen kan niet want voor dat geld krijg je geen normale alternatieven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Ik heb het meest laffe team ooit samengesteld. Buiten de keuze tussen Djoko, Nadal of geen van beide heb ik slechts één echte keuze gemaakt. De rest zijn de laffe spelers.
Reply
#16
Ik ook, dre. Ik heb een on-Ads laf team. Ik ga maar eens spelen om niet te verliezen, kijken hoe dat is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik niet, ik heb een relatief gokteam, hoewel ik volgens mij nooit veel kan verliezen.
Reply
#18
Dan hebben wij hetzelfde team, andre. Saaie week.
Reply
#19
Heb het toch maar niet gedaan. Dus een hoop halve jongens weer ingeruild voor Rafa. Ik denk toch dat ie hier gewoon weer gaat winnen op langzamer gravel. Hij zal wel moeten wil ie nummer 1 blijven.
En juist Djoko heeft nu twee weken achter elkaar gespeeld, Nadal niet eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ahh, dat bedoelde je met laf. In dat geval heb ik wél een laf team.
Reply
#21
Nadal heeft toch 95% kans om een gravel toernooi te winnen? Of is het nu allemaal anders?
Reply
#22
andre Wrote:Ik heb het meest laffe team ooit samengesteld. Buiten de keuze tussen Djoko, Nadal of geen van beide heb ik slechts één echte keuze gemaakt. De rest zijn de laffe spelers.

Tenzij we een andere keuze in het Nadal - Djoko dilemma hebben gemaakt, zal er weinig verschil zijn deze week.
Reply
#23
_Tampie Wrote:Nadal heeft toch 95% kans om een gravel toernooi te winnen? Of is het nu allemaal anders?

Minimaal! Juist daarom is het wel aardig niet voor hem te gaan als het medailleklassement het doel is.
Reply
#24
Dit wordt een leuke week!
Reply
#25
Djoko is totaal niet moe. Hij wis gisteren zelfs fitter dan Rafa! Als Djoko Rome wint is ie ook nr 1 op de ranking dus die gaat er voor deze week. Finale gaat ie sowieso halen en dan is het eventuele verliest tov Nadal niet groot. Max 300 punten door opvulling van het budgetverschil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
mindlight Wrote:Ahh, dat bedoelde je met laf. In dat geval heb ik wél een laf team.
Met laf bedoel ik in dit geval hele stukken opkopen en twee qualis tegen elkaar beiden nemen, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
_Tampie Wrote:Nadal heeft toch 95% kans om een gravel toernooi te winnen? Of is het nu allemaal anders?
Uiteraard is dat nu anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
P. Lorenzi Rome (TMS) 392 0 0
P. Kohlschreiber Rome (TMS) 1055 0 10
S. Giraldo Rome (TMS) 830 0 10
D. Ferrer Rome (TMS) 4330 0 10
J. Tsonga Rome (TMS) 1445 0 10
I. Andreev Rome (TMS) 528 0 0
R. Gasquet Rome (TMS) 1745 0 10
V. Hanescu Rome (TMS) 745 0 0
J. Monaco Rome (TMS) 1040 0 10
F. Mayer Rome (TMS) 1275 0 10
N. Davydenko Rome (TMS) 1310 0 10
G. Garcia-Lopez Rome (TMS) 1285 0 10
F. Verdasco Rome (TMS) 1700 0 10
K. Anderson Rome (TMS) 1150 0 10
S. Wawrinka Rome (TMS) 2000 0 10
F. Volandri Rome (TMS) 656 0 10
L. Kubot Rome (TMS) 402 0 0

Niks geen wereldtoppers...Niet nodig deze week.
Reply
#29
Dat is vrijwel exact het team dat ik eerst had. Ik kwam uit op 750 punten gemiddeld, en heb dus Nadal maar genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Dat is vrijwel exact het team dat ik eerst had. Ik kwam uit op 750 punten gemiddeld, en heb dus Nadal maar genomen.
Tja...Ik vond het te riskant. Vond hem niet super (al niet tegen Federer) en kans op blessures neemt toch iets toe.
Toch blijft de kans aanzienlijk dat hij hier gewoon wint.
Maar ik vind het een vrij zwaar schema...Bellucci, Kohlschreiber, Ferrer, Federer, Djoko
Reply


Forum Jump: