The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nice
#91
Tering. Het begon goed met 2-0 voor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
centre court Wrote:Weer TB bij Riba-Dolgo. Kom op Pere! Dolgo knakt als je deze pakt.
Maaarrrr dolgo pakt ook deze =D>
Reply
#93
Hup Haase!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
centre court Wrote:Hup Haase!
Lastige...maar ik zeg toch Hup Stak...Kan Haase vast naar Parijs om daar optimaal te presteren.
Reply
#95
Pfff Stak meteen gebroken en Nico die het nog steeds ontzettend zwaar heeft tegen Berlocq
Reply
#96
3-2 Berlocq
2-0 haase

=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Dubbele break voor Haase...Begint zelfs op een blessure van Stak te lijken...Wink

Nederlanders presteren als drollen dit jaar...Zal dit toch niet de uitzondering op de regel worden.
Reply
#98
Stakh op gravel verslaan is niet echt een topprestatie te noemen. Maar het zou wel mooi zijn, zeker gezien de redelijke zwakke QF-tegenstander.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Nico breakt naar 4-3 =D>
Reply
De eerste 2 potten vallen verkeerd helaas. 3e pot gaat ook niet zoals het moet. Ik ga de plannen voor een medaille maar in de ijskast zetten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
GSM Almagro...
Die was wel belangrijker dan Stak maar de weekwinst wordt hem niet als Stak niet wint.
Reply
Prima Nico. Ik ben goed op weg zo. Met Ferrer-Almagro in de finale moet ik een end kunnen komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtig dit van Haase =D>

Halve finale moet kunnen en zou goed voor hem zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase geeft even vakkundig een 6-2 *3-0 voorsprong weg hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, Beest is verre van ziek meer. Wat staat ie meteen te beuken zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dagje vrij, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse robin, halve finale moet kunnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leuke dag tot nu toe #-o maar wel leuk voor Robin dat hij weer een KF heeft gehaald
45 x 5 LTM punten voor Haase zijn ook wel aardig
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
michael k week.
Reply
Feli Ad, moet ik nu weer een week hopen dat jij geen weekwinst haalt.
Reply
Klasse Hanescu. Hup Andujar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Hanescu. Missertje van onze koploper.
Andujar nog even winnen en het begint echt ergens op te lijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Hanescu. Missertje van onze koploper.
Andujar nog even winnen en het begint echt ergens op te lijken.

Juist! Dan Gulbis en Mannarino nog even en 't wordt een prima week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat dan weer niet. Istomin-Gulbis wordt een belangrijke voor de medailles. Als Berdych gewoon speelt, neem ik aan dat Mannarino verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima Hanescu. Missertje van onze koploper.
Andujar nog even winnen en het begint echt ergens op te lijken.

Klote Hanescu. Belangrijk dat Haase hem pakt.
Ik dacht dat Roddick hem wel aan zou kunnen, maar Russell was natuurlijk een eitje.
Ik twijfelde en had anders exact hetzelfde gehad als andre, want Riba, Almagro, Cuevas en Andujar wilde ik zeker hebben. Maar ik had zoveel over dat ik het op Istomin gokte. Als die nog wint, en beide halen 45 punten dan is het niet erg.
Reply
Andujar wint iig, maar ik heb ook echt Istomin nodig voor medailles. Alles moet goed vallen in zo'n magere week.
Het lijkt er echter niet op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ik wel opvallend vind is dat er niemand voor Haase is gegaan. Het was toch wel te verwachten dat er iemand zou afzeggen, er waren gegadigden genoeg.
Reply
Eindelijk Denis, nu door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Ernest!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
1er à partir de 11h VICTOR HANESCU vs ROBIN HAASE
2e pas avant 12h50 PABLO ANDUJAR vs NICOLAS ALMAGRO
3e match DAVID FERRER vs ALEXANDR DOLGOPOLOV
4e pas avant 17h50 ERNESTS GULBIS vs TOMAS BERDYCH

Hup Haase, Almagro, Dolgo en Berdych
Reply


Forum Jump: