The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Pfff Roger...Als je van Nadal op gravel kunt winnen is het vandaag wel...Genoeg mogelijkheden...
Reply
GSM Nadal. Zo zonde. Dacht echt dat ie zou gaan winnen dit toernooi gezien hebbende.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch niet, Fed naar *6-5 derde set. Ik ga er nog eens voor zitten.
Reply
Federer is nu echt geniaal. Notworthy
Reply
centre court Wrote:GSM Nadal. Zo zonde. Dacht echt dat ie zou gaan winnen dit toernooi gezien hebbende.
Zulke domme posts dit...


Geweldig Roger...Dit is tennis!!
Reply
Hup, en meteen 0-40. Hakkuh
Reply
Aij Roger geeft Nadal de kans om de 0-40 te herstellen...Dat doet hij dan ook helaas
Reply
Icon_evil
Reply
Pff, en dan Nadal wel op love naar de break.
Reply
GSMT Nadal...
Federer te wisselvallig...Jij dan maar op Wimbledon Roger!
Reply
Rafa Nadal never in doubt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Was het een mooie finale?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij vlagen.
Nadal begon zwak en Federer leek makkelijk de eerste set binnen te halen, totdat op 5-2* 30-40 een dropshot net wel of net niet binnen de lijn viel. Daarna was Federer het helemaal kwijt en duurde het tot op 5*-4 40-40 een paar druppels vielen en hij na een kleine regenpauze weer helemaal in de wedstrijd kwam. Door een slordig gespeelde tie-break verloor hij de set alsnog, maar in de 3e set speelde hij bij vlagen groots. In de 4e set was hij moe gespeeld.
Nadal speelde op het begin na constant en degelijk, het niveau van Federer bepaalde het verloop. Bij vlagen speelde hij goed en kon hij Nadal aan, maar over het geheel was hij te wisselvallig.
Reply
Die eerste set was een beetje het verhaal Federer-Nadal. Zelfs als Federer hem overklast, weet hij daar niet de beloning voor op te eisen. Nadal vecht zich weer terug, en Federer wordt er wanhopig van. Tiebreak tweede set geeft hij met 3 ue weg (in no-time 0-4 Sad ). Derde set uitstekend, vierde set is hij na de break alweer het vertrouwen kwijt zo leek het. Jammer, als Federer had gewonnen hadden we nog een leuke 3-way battle om de nr. 1 gehad op Wimby.
Reply
_Tampie Wrote:1 625 P. Petzschner
1 485 T. Schoorel (q)
1 1405 A. Dolgopolov (21)
1 470 A. Ramos (q)
1 1355 J. Del Potro (25)
1 2225 N. Almagro (11)
1 451 S. Bolelli (ll)
1 12070 R. Nadal (1)
1 438 S. Darcis (q)
1 428 E. Roger-Vasselin
1 559 I. Andreev
1 476 L. Rosol (q)
1 462 A. Falla (q)
1 857 K. Nishikori
1 410 B. Phau (q)
1 478 L. Kubot (q)
1 419 S. Robert (q)
1 476 E. Prodon (q)
1 469 A. Beck (ll)
1 436 D. Brands

Zo even snel een berekeningetje gemaakt, dit zou mijn team zijn als ik gisteren tijd had gehad hiervoor. Geen Djoko, geen Riba en veel Q's en Dolgo, Potro en Almagro.

1 625 P. Petzschner 45
1 485 T. Schoorel (q) 70
1 1405 A. Dolgopolov (21) 90
1 470 A. Ramos (q) 70
1 1355 J. Del Potro (25) 90
1 2225 N. Almagro (11) 10
1 451 S. Bolelli (ll) 61
1 12070 R. Nadal (1) 2000
1 438 S. Darcis (q) 115
1 428 E. Roger-Vasselin 10
1 559 I. Andreev 45
1 476 L. Rosol (q) 115
1 462 A. Falla (q) 205
1 857 K. Nishikori 45
1 410 B. Phau (q) 35
1 478 L. Kubot (q) 115
1 419 S. Robert (q) 70
1 476 E. Prodon (q) 35
1 469 A. Beck (ll) 26
1 436 D. Brands 10

3262


Dat was ipv 2835, dus 427 meer toch nog.
Reply
Ik ben blij dat ik voor Nadal ben gegaan.
Ondanks een uiteindelijk ietwat tegenvallend laatste deel van het gravelseizoen (Djoko niet gehad in Madrid en Rome en wel op RG), toch nog 1e in het gravelklassement en top tien AK gehandhaafd. Eens kijken hoe gras gaat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Die eerste set was een beetje het verhaal Federer-Nadal. Zelfs als Federer hem overklast, weet hij daar niet de beloning voor op te eisen. Nadal vecht zich weer terug, en Federer wordt er wanhopig van. Tiebreak tweede set geeft hij met 3 ue weg (in no-time 0-4 Sad ). Derde set uitstekend, vierde set is hij na de break alweer het vertrouwen kwijt zo leek het. Jammer, als Federer had gewonnen hadden we nog een leuke 3-way battle om de nr. 1 gehad op Wimby.
Ik vind het mooi voor Nadal, maar je ziet wel echt dat het nooit lang meer kan duren bij hem. Federer is ook op z'n retour, maar ik kan me niet voorstellen dat Nadal het GS-record van Federer gaat halen. Als je bedenkt dat hij een paar jaar geleden Roger nog compleet van de baan veegde in de finale. Toen was ie onwijs dominant, en nu was ie veel meer aan het verdedigen.
En laten we ook niet vergeten dat ie een ontzettende poeploting had tot de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Trouwens ook gewoon even de vrouwen- en mannenkampioen bij de rolstoelen. Dominantie!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
World No. 3 Federer was bidding to win his 17th major title and triumph at Roland Garros for the second time, having beaten Soderling in the 2009 final to complete the career Grand Slam. It was his fourth runner-up finish at Roland Garros, and his seventh defeat in a major final – all have come at the hands of Nadal.

Niet helemaal waar, want tegen Potro verloor hij ook een finale.
Fed-Nadal dus 2-6 in GS finales, alleen Wimbledon in 2006 en 2007 waren voor FedEx.

Nadal nu op 10 GS, alleen Borg bereikte die mijlpaal eerder. We weten hoe het Borg verliep. Nadal gaat het wel redden denk ik, die 16. Maar veel meer verwacht ik niet van hem. Federer is zelf nog wel in staat tot 1 of 2 huzarenstukjes, als ik hem gisteren zo zag.
Reply
Nadal gaat in de komende 6 jaar nog wel 4x RG winnen denk ik. Dan zit ie op 14 en daarnaast zal ie in al die jaren ook nog wel 2 a 3 x Australie winnen, 2x Wimbledon en 1 a 2 keer de US Open. Ik zie hem zelfs 20 Slams gaan halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fedex speelde bij vlagen groots en is wat mij betreft de favoriet voor Wimbledon. Los van dat ik Nadal had en hij zich uiteindelijk de betere toonde, heb ik veel meer genoten van Fedex. Wat een geweldige dropshots en backhandwinners heeft hij laten zien. Het probleem is dat hij zo ongelooflijk veek UE's slaat. Hij heeft zoveel mishits vanuit het niets, vaak al bij de return - hoewel het effect van Nadal daarbij natuurlijk een rol speelt. Aanvallend gezien was Fedex een genot om naar te kijken. Vooral de backhand van Nadal viel me tegen. De eerste 2,5 set kon hij er niet anders mee dan terugbrengen, en dan ook nog niet diep genoeg. Dat zegt me dat Nadal nog steeds niet in zijn oude vorm verkeert.
Reply
Nadal heeft het grote voordeel dat hij de meester is op gravel en op dat vlak eigenlijk niet echt concurrentie heeft. Als je de andere toppers ziet, Djokovic, Federer en misschien ook nog wel Del Potro/Murray, allemaal hebben gravel zo ongeveer als hun minst favoriete ondergrond. Ferrer is de enige maar die is alweer 29 en zie ik eigenlijk niet in staat om nog RG te winnen. Het wordt tijd dat er weer in een echte gravelrukker op staat die het nadal een beetje moeilijk kan maken op gravel.

Maar goed ik blijf er ook bij dat ik denk dat Nadal eerder opgebrand is dan de gemiddelde andere tennisser. Sowieso fysiek maar ook mentaal geeft hij zoveel dat ik denk dat dat gewoon eerder op is dan bij de rest. Al met al denk ik dat Nadal het net niet redt maar goed onderschat hem nooit.
Reply


Forum Jump: