The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
#31
Ik denk echter dat het voor FTM saai kan worden. Ben bang dat veel mensen voor Nadal en Djoko gaan. Op een GS heb je toch 25K budget?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Ik denk echter dat het voor FTM saai kan worden. Ben bang dat veel mensen voor Nadal en Djoko gaan. Op een GS heb je toch 25K budget?

Nadal en Djoko, lijkt me niet de beste oplossing. Je weet dat je voor de verliezend finalist betere alternatieven kan nemen.
Het is spelen om niet te verliezen, zullen we maar zeggen.
Reply
#33
Het ligt idd een beetje aan de draw, maar zoek jij maar eens alternatieven met 1200 punten voor 11000 euro. Lijkt me best lastig. Dan is QF voor Ferrer bijvoorbeeld al niet genoeg. Een hoop qualis kan, maar die kun je waarsch ook nog nemen naast Djoko en Nadal.
Bovendien hoef je dan ook niet te kiezen tussen de twee, en dat lijkt me het grootste voordeel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Voorspellinkje:
Baan 15: A. Kuznetsov def. A. Kuznetsov
Reply
#35
Reageer liever inhoudelijk dan flauwe grapjes te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Juist niet, maak liever wat flauwe grapjes dan inhoudelijk te reageren.
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Het ligt idd een beetje aan de draw, maar zoek jij maar eens alternatieven met 1200 punten voor 11000 euro. Lijkt me best lastig. Dan is QF voor Ferrer bijvoorbeeld al niet genoeg. Een hoop qualis kan, maar die kun je waarsch ook nog nemen naast Djoko en Nadal.
Bovendien hoef je dan ook niet te kiezen tussen de twee, en dat lijkt me het grootste voordeel.

Ik had je reactie nog niet gelezen, rustig maar.

Maar nu ik er beter naar kijk, vrees ik dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Samen zijn ze 23735, dus resteert er slechts 1265 voor Q's.
Echter, voor pak 'm beet 12000 heb je geen zekere 1200 punten. Dus als je er van overtuigd bent dat Nadal vs. Djoko de finale is, dan kun je eigenlijk niet anders. Ferrer zal in 75% van de gevallen Nadal, Djoko of Federer loten voor de halve finale. Als hij bij Murray zit, dan valt het te overwegen.

Het betekent wel dat mannen als Verdasco, Wawrinka, Almagro buiten de boot gaan vallen. Wel zonde. Ik zal er nog eens goed naar gaan kijken na de loting, maar dit zou weleens een hele saaie kunnen worden voor FTM.
Reply
#38
Het is inderdaad te hopen dat Ferrer bij Federer of Murray zit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Murray jongens. Hoop echt dat hij bij Rafa zit. Ga allemaal maar laf spelen maar met 2 man heb ik geen leuke RG om te volgen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Het licht inderdaad aan de loting. Met de alternatieven dichtbij Nadal of Djokovic in de loting, wordt de kans groot dat het Nadal/Djokovic wordt.
Reply
#41
Hier ook zeker niet beide...Zoveel win je daar niet mee als het daadwerkelijk de finale wordt. Mocht dat niet de finale worden verlies je wel behoorlijk.
Reply
#42
andre Wrote:Het licht inderdaad aan de loting. Met de alternatieven dichtbij Nadal of Djokovic in de loting, wordt de kans groot dat het Nadal/Djokovic wordt.
Heb je het ligt gezien?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Het licht inderdaad aan de loting. Met de alternatieven dichtbij Nadal of Djokovic in de loting, wordt de kans groot dat het Nadal/Djokovic wordt.
Heb je het ligt gezien?

ligt...?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Het licht inderdaad aan de loting. Met de alternatieven dichtbij Nadal of Djokovic in de loting, wordt de kans groot dat het Nadal/Djokovic wordt.
Heb je het ligt gezien?

ligt...?
Typisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
andre Wrote:Het licht inderdaad aan de loting. Met de alternatieven dichtbij Nadal of Djokovic in de loting, wordt de kans groot dat het Nadal/Djokovic wordt.
Heb je het ligt gezien?

ligt...?
Typisch.

Ik begrijp het wel Ad.

Maar als André zo'n simpele fout maakt, hoef jij hem toch niet in de maling te nemen...
Immers, jij houdt niet van grapjes gaf je eerder vandaag aan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
De dag dat jij het begrijpt, zullen wij wel nooit meemaken.

Sijsling eraf tegen Knittel, matig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
kooltje Wrote:Hier ook zeker niet beide...Zoveel win je daar niet mee als het daadwerkelijk de finale wordt. Mocht dat niet de finale worden verlies je wel behoorlijk.

Daar weet ik alles van. Ik had 2 jaar geleden, Nadal, Djoko en Monaco geloof ik. Wat een drama week was dat toen, heel veel punten verloren.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#48
Ad Wim Wrote:De dag dat jij het begrijpt, zullen wij wel nooit meemaken.

Sijsling eraf tegen Knittel, matig.

Nogmaals, ik begrijp jouw opmerking wel, maar jij maakt nooit grappen, dus vindt het een beetje vreemd.
Zit je niet lekker in je vel?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
Stille Wrote:Murray jongens. Hoop echt dat hij bij Rafa zit. Ga allemaal maar laf spelen maar met 2 man heb ik geen leuke RG om te volgen Undecided

Nu lijkt het net alsof wij ons iets zouden moeten aantrekken van hoe leuk jij RG vindt....
Reply
#50
FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
3 SP voor Jesse. Klasse geknokt! 1-1 in sets nu (3-6 7-6 0-0)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
Mocht ook wel hoor. Die Ciric kan weinig naast serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Stille Wrote:FU

Ontieglijke Buurs Undecided
Reply
#54
4-3 voor on serve. Allemaal snelle games. Ik gok 9-7 Jesse
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
10-10 nu. Ciric mist net een BP
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Jesse is fysiek niet zo sterk, dit wordt hem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Nee het is nu ook afgelopen 12-10. Alleen Schoorel nog over en die speelt pas rond 19 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
Drama.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Waar zijn de tussenstanden?
Reply
#60
Waarschijnlijk niet interessant genoeg maar Schoorel wint netjes 64 64 van Guccione. In de 2e ronde wacht Frederik Nielsen. Winnaar van dat duel speelt tegen de winnaar Aguilar-Souza. Moet toch te doen zijn voor Thomas.

Thomas is 8e geplaatst. Van de geplaatsten boven hem zijn Zeballos, Bachinger en Junqueira al weg dus mocht hij de volgende ronde winnen en er vallen nog een stuk of 2 boven hem eruit dan maakt ie ook grote kans LL te zijn. Maar ja gewoon alles winnen lijkt me beter
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: