The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
#61
Schoorel heeft gewonnen 6-4 6-4
Reply
#62
Juan Martin del Potro lijkt toch op tijd fit te zijn voor de Open Franse tenniskampioenschappen op Roland Garros. De Argentijn werd gekweld door een heupblessure, maar meldde woensdag dat hij toch naar Parijs komt. „Het vergt vele inspanningen, maar ik boek vooruitgang. Ik zie jullie in Parijs”, schreef hij op zijn twittersite. Het toernooi begint zondag.Del Potro, die in 2009 de US Open won, liep de kwetsuur begin deze maand op. Vlak daarvoor had hij nog het ATP-toernooi van Estoril gewonnen. De 22-jarige speler maakte dit jaar juist zijn comeback, nadat hij door een polsblessure vele maanden buitenspel had gestaan.
Reply
#63
Krajicek is door naar de 2e ronde, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Bertens helaas niet. In 3 van Meusburger verloren. Toch niet zo heel slecht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
kooltje Wrote:Juan Martin del Potro lijkt toch op tijd fit te zijn voor de Open Franse tenniskampioenschappen op Roland Garros. De Argentijn werd gekweld door een heupblessure, maar meldde woensdag dat hij toch naar Parijs komt. „Het vergt vele inspanningen, maar ik boek vooruitgang. Ik zie jullie in Parijs”, schreef hij op zijn twittersite. Het toernooi begint zondag.Del Potro, die in 2009 de US Open won, liep de kwetsuur begin deze maand op. Vlak daarvoor had hij nog het ATP-toernooi van Estoril gewonnen. De 22-jarige speler maakte dit jaar juist zijn comeback, nadat hij door een polsblessure vele maanden buitenspel had gestaan.

Mooi!

12070
11665
1355
totaal 25090
toch nog enige variatie!
Reply
#66
Budget is volgens mij 24.000 dus dat gaat niet. Als je Djoko en Nadal neemt kan je niets meer erbij kopen. Te risky
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Hij bedoelt natuurlijk juist dat je variatie krijgt, omdat je die drie (oftewel een ideaal team) niet samen kunt kopen. Je hebt niet je beste dag, hè?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Het is al laat he :Big Grin Ga maar naar huis toe
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
Stille Wrote:Waarschijnlijk niet interessant genoeg maar Schoorel wint netjes 64 64 van Guccione. In de 2e ronde wacht Frederik Nielsen. Winnaar van dat duel speelt tegen de winnaar Aguilar-Souza. Moet toch te doen zijn voor Thomas.

Thomas is 8e geplaatst. Van de geplaatsten boven hem zijn Zeballos, Bachinger en Junqueira al weg dus mocht hij de volgende ronde winnen en er vallen nog een stuk of 2 boven hem eruit dan maakt ie ook grote kans LL te zijn. Maar ja gewoon alles winnen lijkt me beter

Ook Marchenko en Pospisil zijn al out dus nu al 5 geplaatsten boven hem out. Thomas speelt morgen de 3e partij na 10.00 uur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Krajicek begonnen aan haar 2e ronde partij. 2-0 voor tegen Karatancheva. Go Mischa!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Helaas exit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Schoorel-Nielsen *5-2 Notworthy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
6-2 *2-0
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Murray onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Groin strain. Altijd oppassen met die blessures. Djokovic had ook al afgemeld voor dat toernooitje. Gelukkig hebben ze wel een andere topper weten te strikken : Benneteau
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Overigens is de App voor Roland Garros vanaf morgen beschikbaar

Schoorel gaat prima! Tegenstander lijkt Aguilar te worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Roddick speelt niet (schouder)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Die gast doet natuurlijk alles om zich de vernedering van een nederlaag tegen een of andere tweederangs gravelrukker te besparen.
Reply
#79
Vandaag toch de loting? Ben benieuwd.
Reply
#80
Loting is begonnen!

App is er trouwens sinds 11.00 uur! Ik heb hem al op mijn Iphone staan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
heb je link voor live volgen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Twitter houdt het wel bij denk ik. Link heb ik niet

Robredo en JCF ook afgezegd dus Schoorel is sowieso LL (na roddick gisteren ook al)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#83
Niet sowieso, ze loten de LLs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Huh? Gaat toch op ranglijst of is dat alleen bij de ATP toernooien. Normaal gesproken komt de hoogstgeplaatste LL er toch in?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#85
Normaal gesproken wel ja, maar niet bij GSs.
Maar er komen vast nog wel wat afzeggers, dus grote kans dat ie er in komt. Al gaat ie zich gewoon kwalificeren natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Op de twitter staan de lotingen van de geplaatste spelers. Althans nu de dames
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Het is nu begonnen:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://twitter.com/#!/rolandgarros">http://twitter.com/#!/rolandgarros</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Thiemo tegen Djoko :eeeek:

Roger bij Djoko, Murray bij Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
HAHAH DJOKOVIC - DE BAKKER !!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#90
Karlo-Potro, Verdasco-Monaco, Gasquet-Stepanek. Leuke potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: