The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2011
Natuurlijk gaat ie spelen, het is een GS. En hoe fit ie is, zien we dan wel weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De database is open, qualifiers en lucky losers zullen hun plaats in de draw krijgen zodra zij bekend zijn. Succes met het maken van de keuzes.
Reply
Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat ie spelen, het is een GS. En hoe fit ie is, zien we dan wel weer.

Ik heb beelden van zijn training gezien de afgelopen week en het zag er goed uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Interessant. Met NAdal en Djoko kun je nét geen drie qualis nemen, 2 euro tekort. Dus die optie is alweer iets minder interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
interessant
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Eerste ronde Nishikori-Lu. Leuke pot!
Reply
Het probleem met die alternatieven is dat je best wel aan de 600 punten kan komen. Dus als je de winnaar hebt, is een team met alternatieven ipv de tweede finalist de beste keuze. Maar ik vind het zo op voorhand totaal 50-50 wie die eventuele finale zou winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je bedoelt 1200 punten?
Reply
Ja, dat bedoel ik. Toch moet ook dat kunnen. Je kunt sowieso al alle qualis kopen die zeker goed zijn voor een punt of 300/400.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb 1 topper en daarnast denk ik 2 man die 360 halen en 3 x 180 halen en dan heb ik nog geld over voor 3 a 4 qualies
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik heb 1 topper en daarnast denk ik 2 man die 360 halen en 3 x 180 halen en dan heb ik nog geld over voor 3 a 4 qualies

dat heb je NU ja
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Schoorel tegen Maximo en daarna Waw...

Lastige 1e ronde.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De qualifiers heb ik ook toegevoegd, zodat de draw compleet is. Nogmaals: succes!
Reply
Wellicht een beetje een overbodige vraag maar hoeveel punten krijgen een Q op een GS ook alweer? Op die GS-draws is dat nooit te zien itt de atp-toernooien.
M'n gevoel zegt 25 extra punten dus 35 bij 1e ronde exit en 70 als ze de 2e ronde halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij klopt dat.
Reply
zo staat het ook in de ftm database
Reply
Finale word NAdal - Fedex! Dus hoop dat iedereen gewoon Djoko neemt, en ik er met goud vandoor kan :puh:
Blue White Army!
Reply
35 en70 klopt. En dan 26 voor lucky losers bij 1e rondeverlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Natuurlijk gaat ie spelen, het is een GS. En hoe fit ie is, zien we dan wel weer.

Ik heb beelden van zijn training gezien de afgelopen week en het zag er goed uit.
Hij is gewoon nog steeds hartstikke onzeker, nerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er nog niet uit, maar ik heb mijn team net grondig gewijzigd. Ben benieuwd wat er morgen om 10.00 uur staat. Zal blij zijn ook als het 10.00 uur is.
Reply
Team staat. Ik ben niet tevreden. Hopelijk over 2 weken wel.
Reply
Ik behoor tot de groep met de grootste teams :Big Grin 11 man is dus al veel. Ik word de komende 2 weken spontaan fan van Federer. Hij mag Ferrer en Djokovic naar huis slaan. go Fedex!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!

IK hoop het...ging er ook van uit dat ze Nadal en Djoko zouden kiezen.
Had ik geen zin in dus gokje gewaagd met Murray [-o<
Reply
Hewitt afgezegd (linker enkel). Dat zat er dik in. Montanes speelt tegen LL Marc Gicquel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kraai Wrote:
Stille Wrote:ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!

IK hoop het...ging er ook van uit dat ze Nadal en Djoko zouden kiezen.
Had ik geen zin in dus gokje gewaagd met Murray [-o<

Klasse Kraai. Zie ik graag! Gokken maar met die handel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hmm, had missch toch liever darcis willen hebben ipv ramos, maar te laat wakker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Darcis verliest natuurlijk van Llodra. Forza snelle Babolat ballen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
Kraai Wrote:
Stille Wrote:ja hoor de top is erg laf met Nadal en Djokovic. Dat gaat afgestraft worden! Let maar op!

IK hoop het...ging er ook van uit dat ze Nadal en Djoko zouden kiezen.
Had ik geen zin in dus gokje gewaagd met Murray [-o<

Klasse Kraai. Zie ik graag! Gokken maar met die handel

Ik had geen tijd om de boel goed te bekijken. Daarom voor Nadal-Djoko gegaan. Jammer, ik had het ook graag anders gedaan.
Reply
Stille Wrote:Darcis verliest natuurlijk van Llodra. Forza snelle Babolat ballen!
En toch heb je nadal en geen djoko...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: