The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2011
#61
Ik zeg eerst dat ik niet precies weet hoe hard Gesink gevallen is, maar ik vind het twijfelachtig om als hij lost bij de eerste de beste fucking col dit als excuus te gebruiken.
Reply
#62
Ja dat heb ik dus ook.

Zeker als je ziet dat Hoogerland het gewoon probeert..... en dat leek me toch pijnlijker dan Gesink.

Overigens zal gesink nooit een echte topper worden denk ik. Hij valt veel te vaak als we denken dat hij ergens kans maakt.....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#63
Gesink heeft nu een mooi excuus met z'n valpartij maar volgens mij was ie sowieso niet goed. Zie Dauphine, NK en in de 1e week loste hij al op bergje die amper 4e cat. was.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
We zullen het nooit weten. Maar de gehele Rabobank ploeg viel echt genadeloos door de mand. Sanchez, wat heeft hij nog totaal niets laten zien zeg! Wanneer Flecha niet omver was gereden, had Sanchez de etappe ook nooit gepakt. Barredo, Mollema? :|

En Geesink. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
Haggie Wrote:We zullen het nooit weten. Maar de gehele Rabobank ploeg viel echt genadeloos door de mand. Sanchez, wat heeft hij nog totaal niets laten zien zeg! Wanneer Flecha niet omver was gereden, had Sanchez de etappe ook nooit gepakt. Barredo, Mollema? :|

En Geesink. #-o

Mollema schijnt grieperig te zijn. En Sanchez en Barredo als zij lossen dan kunnen ze beter maar hard lossen en vast sparen/herstellen. Zijn geen renners die zich hoeven te bewijzen door bijvoorbeeld een plek bij de eerst 25 in het klassement te bereiken. Misschien morgen in de ontsnapping. :wink:

En Gesink haalt gewoon zijn niveau niet. Erg jammer voor hemzelf en al zijn supporters. Ook voor hem is het nu (mijn visie) niet forceren met die rug en een keer een etappe proberen in de kopgroep te komen.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#66
Daar gaan Centre Court en ik in ons tentje richting de TdF.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/buitenland/2568407/toeristen-in-zuid-europa-krijgen-noodweer-.html">http://www.nu.nl/buitenland/2568407/toe ... weer-.html</a><!-- m -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
Alpe d'huez?
Veel plezier!
Reply
#68
Leuk, veel plezier jongens.
Reply
#69
Ik neem aan dat Gesink zich spaart en helemaal los gaat in de Alpen, anders gaat het echt nergens meer over. Weer fucking tien minuten verloren en bv Hoogerland die nog vóór hem finisht.
Reply
#70
We overnachten op dit moment in Dijon om morgen de reis af te maken. We willen eerst de Galibier bezoeken, maar dat weer.. :roll:

Handschoenen zijn wel ingepakt in juli! Undecided :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#71
Overdune Wrote:Ik neem aan dat Gesink zich spaart en helemaal los gaat in de Alpen, anders gaat het echt nergens meer over. Weer fucking tien minuten verloren en bv Hoogerland die nog vóór hem finisht.
3 minuten achter Cavendish :lol:

Hoop dat hij morgen en vrijdag in de aanval gaat...
Reply
#72
Ik hoop vandaag op een groepje Ruijg, Mollema en Hoogerland.
Gesink moet lekker een andere sport gaan doen. Homo.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#73
Ik snap dat idd echt niet. Zoals eerder gezegd, ik neem aan dat hij nog ergens als een malle gaat aanvallen in de Alpen. Zo niet had dan afgestapt of je ploegmaten bijgestaan voor een etappezege of zo.
Reply
#74
EJR Wrote:Gesink moet lekker een andere sport gaan doen. Homo.
Misschien moet ie eens zonder zadel gaan fietsen. :wink:

Ik kan me ook niet voorstellen dat Gesink voor de kat zijn kut in dat peloton blijft meerijden en dagelijks op 15+ minuten finished.

Neem dan een keer de gok, maak er een veredelde trainingsrit van om in ieder geval 1 etappe op de top of tegen de top van je kunnen te fietsen.
Mocht je dan niet de ruimte krijgen, helaas. Dan finish je ook op 15+ minuten.....maar slechter zal ie er niet van worden.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Precies, Hoogerland is er ook niet bepaald best aan toe maar die heeft al meerdere keren aangevallen sinds z'n val. Niet met heel veel succes, maar hij probeert het wel.
Reply
#76
Vandaag of morgen zal hij het wel gaan proberen. Alp d'Huez beschouwen wij niet voor niks als Nederlandse berg. Misschien heeft hij wel de opdracht gekregen om zich een paar dagen te sparen om in het echte hooggebergte nog wat te proberen. Rabo had voor de afgelopen etappes met Barredo, LL Sanchez en Mollema betere kandidaten voor in de ontsnapping.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#77
Forever Wrote:Vandaag of morgen zal hij het wel gaan proberen. Alp d'Huez beschouwen wij niet voor niks als Nederlandse berg. Misschien heeft hij wel de opdracht gekregen om zich een paar dagen te sparen om in het echte hooggebergte nog wat te proberen. Rabo had voor de afgelopen etappes met Barredo, LL Sanchez en Mollema betere kandidaten voor in de ontsnapping.

Nou dat zal dan wel morgen moeten gebeuren, hij zit (wederom) niet in de kopgroep of bij de achtervolgers vandaag...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#78
En terwijl je dit zegt gaat Gesink in de aanval. Notworthy Kopgroep rijdt acht minuten ervoor, maar ok.
Reply
#79
Gaat er een of andere Rus net vóór de top van de eerste col demarreren om de punten van Johnny af te pakken, zonder dat hij er zelf enig belang bij heeft. #-o
Reply
#80
Overdune Wrote:En terwijl je dit zegt gaat Gesink in de aanval. Notworthy Kopgroep rijdt acht minuten ervoor, maar ok.

Hakkuh Ik zal het morgen weer zeggen, maar dan iets eerder :razz:

Het spel is behoorlijk op de wagen als ik het zo volg via Internet, hoe houden de grote klassementsrenners zich?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#81
Prima.. Alleen Contador zit achterin het peleton momenteel..
Reply
#82
Voyou Wrote:
Overdune Wrote:En terwijl je dit zegt gaat Gesink in de aanval. Notworthy Kopgroep rijdt acht minuten ervoor, maar ok.

Hakkuh Ik zal het morgen weer zeggen, maar dan iets eerder :razz:

Het spel is behoorlijk op de wagen als ik het zo volg via Internet, hoe houden de grote klassementsrenners zich?

Heeft Gesink weer, zit die Jeannesson mee die op tien minuten staat. #-o

Edit: gaat om witte trui natuurlijk, maar hoe dan ook, het peleton pakt ze terug.
Reply
#83
A. Schleck pakt 1,5 minuut en heeft Posthuma als hulp. Lang geleden dat een favoriet voor de eindzege zoveel voorsprong had in een bergetappe, leuk! =D>
Reply
#84
pffff Nou zeg het maar. Wordt het Schleck, Evans?

Ik durf er zo onderhand niets meer van te zeggen, maar met de tijdrit die nog komen gaat geef ik Evans nog steeds een goede kans...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#85
Hangt van vandaag af of Schleck nog wat tijd kan pakken op Evans en Voeckler.
Daarnaast moet Evans zelf ook nog wat tijdwinst boeken op Voeckler.

Als Voeckler met voorsprong aan die tijdrit begint zie ik hem er toe in staat geel te behouden.

Ze moeten hem er dus eerst afrossen op het beginstuk van de alpe d'huez anders kan hij de gehele col eraan blijven plakken.
Ik verwacht een gezamenlijke aanval aan het begin van de klim van de broers Schleck. Dan maar kijken wie er mee kunnen...Verwacht alleen Evans...Dan zal dat het spel worden...kunnen ze winst boeken op Evans???

Ik verwacht dat F. SChleck wat tijd wint maar dat Evans ze allebei net voorbij kan in de tijdrit.
Reply
#86
Haggie Wrote:Daar gaan Centre Court en ik in ons tentje richting de TdF.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/buitenland/2568407/toeristen-in-zuid-europa-krijgen-noodweer-.html">http://www.nu.nl/buitenland/2568407/toe ... weer-.html</a><!-- m -->

Schijnt super-weer te zijn nu. =D>
Reply
#87
Hoogerland vanaf meter één in de aanval en hij is los. :lol: Notworthy
Reply
#88
Een leuk tweede groepje nu in de aanval:

A. Schleck
F. Schleck
Barredo
Evans
Contador
Voeckler

Notworthy
Reply
#89
Wat zit Evans nou te kutten?! Drie keer afstappen omdat er wat met zn fiets zou zijn en pas dán van fiets verwisselen. A. Schleck pakt een voorsprong.
Reply
#90
Alles is er zo'n beetje gebeurd vandaag en aan de voet van de Alpe d'Huez komt het hele zooitje weer bij elkaar. We gaan opnieuw beginnen. :razz:
Reply


Forum Jump: