The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
#91
En 6-3. Zou mooi zijn als we nog een Nederlander kunnen opzoeken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
en direct de break in de 3e set =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Sijsling lijkt het helemaal kwijt nu.
Hij verliest de 3e set en staat achter in de 4e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Het regent nu breaks in de 4e set. Sijsling al 2x een break achterstand goed gemaakt. 4-4 nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
5-5 0-40, 3 bp's voor Sijsling. Doe het dan maar meteen!
Reply
#96
Sijs serveert voor de wedstrijd, *6-5!
Reply
#97
mp voor Sijs!
Reply
#98
=D> En daar is de winst! =D>
Reply
#99
Mooi zo! Wedstrijd op maandag please!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fernando Gonzalez tegen Dolgo trouwens. Ook leuk potje op papier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ze nou daar in Engeland ff de q's erin zetten kan ik nog ff aan m'n team werken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad en de Order of Play zodat we die nog kunnen printen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Fernando Gonzalez tegen Dolgo trouwens. Ook leuk potje op papier.

Wat een geniale pot is dit zeg! :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Voor de organisatie:

Bemelmans v Benneteau
Sijsling v Kunitsyn
Fischer v Bolelli (LL)
Zemlja(LL) v Lacko
Kubot v Clement
K Beck v Berlocq
Soeda (LL) v Tsonga
Niland v Mannarino
Dancevic v Mello
A. Beck v Roddick
Dodig v Harrison (LL)
De Voest v Ramirez Hidalgo
Dimitrov v Stebe
Cipolla v Delpo
De Schepper v Rochus
Roger-Vaselin v Simon
Matosevic v Chela
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, klaar. Eigenlijk best makkelijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Voor de organisatie:

Bemelmans v Benneteau
Sijsling v Kunitsyn
Fischer v Bolelli (LL)
Zemlja(LL) v Lacko
Kubot v Clement
K Beck v Berlocq
Soeda (LL) v Tsonga
Niland v Mannarino
Dancevic v Mello
A. Beck v Roddick
Dodig v Harrison (LL)
De Voest v Ramirez Hidalgo
Dimitrov v Stebe
Cipolla v Delpo
De Schepper v Rochus
Roger-Vaselin v Simon
Matosevic v Chela

Dank, maar onvolledig. Ik ga kijken of ik de resterende potjes ook ergens terug kan vinden.
Reply
Snap er niks van. Nergens iets definitiefs over te vinden. Wel een hele hoop match-ups, maar geen definitief schema. Die LTA is altijd zo'n drama...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee inderdaad, ik vind het ook vaag. Gelukkig gaat het nog maar om een paar q's.
Reply
Onder Sijsling is het toch Lacko-Zemlja? Dat is de enige pot tussen twee Q's...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh dat lijkt me kloppen. Thanks. Heb inmiddels ook Tomic teruggevonden dus we komen er wel.
Reply
Ik vind er overigens maar 1 lastige keuze inzitten, verder gaat het inderdaad gemakkelijk.
Reply
hier staat het toch allemaal mbt de Q...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/draws/ms/index.html">http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/d ... index.html</a><!-- m -->
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Onder Sijsling is het toch Lacko-Zemlja? Dat is de enige pot tussen twee Q's...

nee
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu wel ja, ik ga het gelijk invoeren.
Reply
Ik zie overal nog (q) staan in de sheet; dat is dus snel opgelost?
Reply
Ik hoop het wel maar er gaat iets niet goed (ik vul ze in maar ze schieten terug naar Q). Ik hoop dat Mac snel tijd heeft ernaar te kijken.
Reply
En vergeet de LL niet.
Ze staan nu niet onderaan de pagina.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat kan niet anders, die staan al als Q in de draw...
Reply
Bolelli staat nergens, maar is volgens mij wel te kiezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ahh zo, die loop ik nu wel even na dan. Ik krijg ze momenteel niet in de draw maar zal zorgen dat iedereen in ieder geval kiesbaar is.
Reply


Forum Jump: