The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2011
Deze pot was natuurlijk NID, maar het gaat idd echt om morgen. Nu heb ik al wel meer punten dan dé grote drie, maar morgen moet de klapper gemaakt worden.

Nadal speelt geweldig dit toernooi, Djoko niet zo. Ben benieuwd, Rafa kan eindelijk revanche nemen. Ga er nog steeds vanuit dat ie dat ook gaat doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit de partij van Indy de Vroome op Sport1 te kijken. Gaat voorlopig goed! Slaat hard van achteruit, goede service en heeft ook nog eens een goede 'look'
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
net als ik dat zeg 2 DF op rij en de break terug
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:een goede 'look'

Je bedoelt dat het een lekker wijf is, maar dat mag je niet zeggen omdat ze 15 is? Anders begrijp ik niet wat je bedoelt. :wink:
Reply
:Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ze wordt nu helaas weggetikt. 4-6 0-2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Door een meisje dat nagenoeg even oud is. Gek dat ze zo ver komen, terwijl er ook dames meedoen die 2,5 jaar ouder zijn.
Reply
Hup Nole !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat zeggen de bookies?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die zeggen : hoe kan het nou dat Ad Wim in het finale weekend van Wimbledon op vakantie is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Unibet : rafa 1,68 nole 2,20
Bwin rafa 1.72-nole 2,05
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
6-4 Djoko, come on!!
Reply
Djoko 6-4. Hele set geen kansen geweest en dan opeens een game waarin Rafa minder serveert. Zit er nog iemand te kijken of allemaal Tour :Big Grin Ik ben aan de zap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zap ook heen en weer, eerst even Rabo gezien natuurlijk. Smile Ik schakelde in bij 5-4* 0-30 en prompt maakt Djoko vier punten op rij. :razz:
Reply
Ja precies. Ik heb scorebord van bet 365 aanstaan. Die is goed up tu date als je het vergelijkt met wimbledon.org. Klasse van Rabo, hopen dat ze top 3 eindigen. Nadal mist effe een 0-30. Die smah op 30-30 :8:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Djoko wordt beter en beter. Ik vind hem nu wel favoriet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi dit zeg, Break en 2-0 Nole!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
3-0 Hakkuh
Reply
vre-se-lijk dit Puke ](*,) :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
6-4 6-1 [-o<
Reply
3-0 voor de koning!

vamos!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje laat, maar de stier is los. Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-2* Djoko nu. Je wilt geen Rafa in een vijfde set nadat hij 0-2 in sets stond, dus deze set moet het gebeuren.
Reply
4-3* 30-0 [-o<
Reply
3 bp's..
Reply
Pff, die valt goed..
Reply
*5-3, doe het!!
Reply
15-15..ik weet nog hoe Rafa stond te trillen toen hij ooit voor z'n eerste titel stond te serveren..kansloos gebroken toen door Fed. Come on Nole!!
Reply
Weer een UE voor Rafa, 30-15. [-o<
Reply
30-30, Djoko speelt voorzichtig.
Reply


Forum Jump: