The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport
#1
De database is geopend! De q's voor deze week zijn niet verkiesbaar.
Reply
#2
finale wordt bemelmans-karlovic.
Reply
#3
Waarom doet Lu niet mee?
Reply
#4
Past niet in zijn schema voor US Open. Daarnaast heeft hij geen concurrentie..
Reply
#5
Lu is de grootste zaker deze week, maar liefst 27 plaatsen naar 84. Tomic is een bak gestegen zeg :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Nee Stille.... :wink:

Julien Benneteau 106e (-29)
Marsell Ilhan 134e (-29)
Lleyton Hewitt 173e (-43)
Paul-Henri Mathieu 183e (-66)....
Daniel Brands 220 (-81!!!!!)

Fernando Gonzalez is 186 plaatsen gestegen, Jantje Hajek ook lekker aan't doen..
Reply
#7
1,585 Ho, Chih-Jen (TPE) 1 -4 2
1,676 Chen, I-Ta (TPE) 1 0 3
1,737 Huang, Chin-Yu (TPE) 1 -3 4
1,854 Hsu, Hung-Yuan (TPE) 1 -12 8


Met het Taiwanese tennis gaat het ook niet echt 'je van het'...
Reply
#8
Jimmie Wang (TPE) moet winnen van Ouellette en dan staat hij in het hoofdtoernooi.
Reply
#9
Dat zou wat zijn! De nieuwe Lu !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Michael K Wrote:Nee Stille.... :wink:

Julien Benneteau 106e (-29)
Marsell Ilhan 134e (-29)
Lleyton Hewitt 173e (-43)
Paul-Henri Mathieu 183e (-66)....
Daniel Brands 220 (-81!!!!!)

Fernando Gonzalez is 186 plaatsen gestegen, Jantje Hajek ook lekker aan't doen..

Had alleen de top 100 bekeken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
je weet dat het pas vanaf de 101e plek begint met helden.

Zverev serveert voor 1e set tegen Bogomolov JR. Eerste verassing in de maak!
Reply
#12
Michael K Wrote:Nee Stille.... :wink:

Julien Benneteau 106e (-29)
Marsell Ilhan 134e (-29)
Lleyton Hewitt 173e (-43)
Paul-Henri Mathieu 183e (-66)....
Daniel Brands 220 (-81!!!!!)

Fernando Gonzalez is 186 plaatsen gestegen, Jantje Hajek ook lekker aan't doen..


:eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Wat ziet dat Center Court in Newport er weer prachtig uit. Aan de rechterkant wederom geen tramrails :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Wat een prutweek. Geen echte verschillen te maken.

Gremel tegen Bemel gaan we niet meer meemaken voor de deadline... Dimitroef zal nog wel de pot binnenhalen voor die tijd waarschijnlijk, of net niet.
Reply
#15
link?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsportcom.com/v-2/10/46/v-304619.html">http://www.fromsportcom.com/v-2/10/46/v-304619.html</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Wie zet er nou een tribune links van het veld neer. Die mensen zien toch bijna niets. Maak dan een noodtribune op dat lege veld Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Wat is er met dat net joh, de bal gaat nu al voor de tweede keer in vijf minuten door het net, net onder de netband. De umpire moet het steeds callen. cry
Reply
#20
_Tampie Wrote:Wat een prutweek. Geen echte verschillen te maken.

Gremel tegen Bemel gaan we niet meer meemaken voor de deadline... Dimitroef zal nog wel de pot binnenhalen voor die tijd waarschijnlijk, of net niet.

Toch nog wel een paar keuzes te maken, hoewel het uiteindelijk niet om veel punten zal gaan idd. Ik kom ook steeds gruwelijk kut uit met mn budget.
Reply
#21
Overdune Wrote:Wat is er met dat net joh, de bal gaat nu al voor de tweede keer in vijf minuten door het net, net onder de netband. De umpire moet het steeds callen. cry

lachen toch :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Makkelijk zeg, ik vinkte rond 7 uur de namen aan die ik wilde hebben en het kwam precies uit. Daar kunnen de lopende wedstrijden niets meer aan veranderen.
Reply
#23
Overdune Wrote:
_Tampie Wrote:Wat een prutweek. Geen echte verschillen te maken.

Gremel tegen Bemel gaan we niet meer meemaken voor de deadline... Dimitroef zal nog wel de pot binnenhalen voor die tijd waarschijnlijk, of net niet.

Toch nog wel een paar keuzes te maken, hoewel het uiteindelijk niet om veel punten zal gaan idd. Ik kom ook steeds gruwelijk kut uit met mn budget.
Dat had ik ook. Je moet wat concessies doen om lekker uit te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Geen standaard team voor mij deze keer, hopen op een paar verrassingen.
Reply
#25
Precies, ik wil graag Kunitsyn maar ik krijg hem er niet in gefietst.
Reply
#26
Hadden jullie dan Kamke i.p.v. Young? Ik zou niet weten welke concessies je anders zou moeten doen.
Reply
#27
Bachinger maar vijf keer gekozen, troefje!
Reply
#28
Nr 1, 2 en 3 van de plaatsingslijst niet in mijn team, alledrie in de top 6 gekozen. Hopen op wat early exits daar.
Reply
#29
Kamke en Young allebei genomen. Young al door en Kamke speelde vrij goed op Wimbledon en eerder in het verleden al aardig op gras. We zullen zien.
Reply
#30
ÃŒk ook geen standaardteam. Harrison, ERV en Brown moeten het voor mij doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: