The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




WTA Tour
Zonde van Richel. Verliest 2 x 6-7 van Hantuchova. Had aardig wat kansen.
Kan nu wel meedoen aan de AO Q
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De dames naar de wereldgroep, nu al één van de meest onderwaardeerde sportprestaties van het jaar. Zelfs op dit forum is er nog geen post aan geweid. En op weg naar de wereldgroep hebben ze toch al een aantal fatsoenlijke landen verslagen (België, Slowakije, Australië). Het kan helemaal niets worden in de wereldgroep, maar het zou me ook niet verbazen als ze het heel goed doen. Kiki Bertens die Serena Williams er ook afslaat.
Reply
Echt een topprestatie idd. Staan bij de beste 8 landen met Bertens het hoogst op de ranking op 86.  Bduh
Reply
Mag inderdaad wel even gezegd worden, even een land verslaan met top50 speelsters en dan niet nipt maar gewoon zonder problemen hem al voor de dubbel binnen hebben.
Reply
Een fantastische prestatie inderdaad. Haarhuis doet daar ook wel iets heel goed denk ik.
Reply
De damespartijen zijn ook weer spannend vandaag. Kun je toch geen topsport noemen dit. Extreem smalle top. Maar Stille zal wel weer genieten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zekers. Wat een stunt van Lucic tegen Halep. Ook Radwanska en Boucgard er al uit. Het is minder voorspellend dan de top bij de mannen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
https://en.tennistemple.com/wta-live-rankings
http://live-tennis.eu/nl/wta-ranglijst-live
http://live-tennis.eu/en/wta-race

Allemaal een verschillende live-ranking, blijkbaar weet niemand hoe die ranking werkt. Wat klopt?
Reply
Kiki staat er weer op gravel.
Reply
Heel knap!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hoppa.
Gelijk maar een quizvraagje: wie was voor Bertens de laatste Nederlandse die van één van de Williams zusjes won?
Reply
Brenda Schultz
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In 1996   Big Grin
Reply
Is t goed? Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, is goed. 22 jaar (!) geleden dus.
Reply
Kiki is goed bezig!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Vanavond 21:30 op NPO 1  andere tijden sport over Betty Stöve.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Dat is nog eens sporthistorie, die ga ik wel kijken.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dit mag toch wel even genoemd worden, Bertens naar halve finale!
Reply
Kiki doet het goed.
Zoon en ik vragen ons daarom af hoe de nummer 1 bij de dames op de herenranglijst zou staan. Op welke plek ongeveer in de atp ranking.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
325e oid
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Categorie Griekspoor denk ik zo een beetje
Kei Nishikori





Reply
Osaka, Halep en Bertens zijn tegen alle mannen in de top 500 kansloos. Misschien dat ze een paar in de top 1000 kunnen kloppen, maar dat zullen er niet veel zijn. Serena Williams speelde ooit een setje tegen de nr 200 van de mannen en verloor 6-1. Ik denk wel dat Serena als hardhitter meer kans maakt tegen mannen dan de huidige top 5 van de wereld. Ook in de Gemengd dubbel op gramslams valt mij op dat het verschil tussen mannen en vrouwen erg groot is.

Ik ben trouwens groot fan van Kiki! Heerlijk om naar haar te kijken. Mentaal ook steeds sterker, dus ben benieuwd naar Roland Garros.
Reply
CC en Kooltje denken dus dat ze wel in de top 200 a 500 kunnen staan als ze bij de mannen meedoen. Opvallend!
Reply
Ik denk dat dat idd nog te optimistisch was. Halep en Bertens zijn zo klein, die worden door elke man weggeslagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helemaal eens met Jornstars.

Ik denk dat ze met geluk in de top 1000 kunnen staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Thx voor de antwoorden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Kiki morgen naar 2 als ze van Konta of Vondrousova wint Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Super hoor, gaat hard.

Osaka en Bertens beide in ronde 3 gestrand op Roland Garros vorig jaar.
Kei Nishikori





Reply
Daar is de winst te halen. Zo knap dat ze al die punten van vorig jaar weet te verdedigen en zelfs weet te verbeteren.
Lekkere rustdag vandaag na 2 3setters gister komt ook wel goed uit.
Die hf tegen Konta of waarschijnlijker Vondrousova is ook goed te doen. Ik ben wel gecharmeerd van die Tsjechische, goede speelster
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: