The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Atlanta & Hamburg
Break Cilic!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wedstrijd is aan het keren. Hoe kan dat nou opeens
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic is hier z'n nieuw contract aan het verdienen, ML...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 alweer door een mislukte dropshot van cilic waarbij kamke uitglijdt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En de zoveelste de bal in het net, ongelooflijk dit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kampfen Kamke! Verdammt!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Idd en maar klagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nu gaan de echte belangrijke potten beginnen. Hup Niemenen en Fognini!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn het eens, Ad!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:eeeek:

Ik ging zo'n beetje weg bij 6-3 3-2* A-40. Icon_evil
Reply
Mooi, Kamke iig exit voor 45. Maar Nieminen en Fognini gaan niet bepaald goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Melzer moet het gefaal van Kamke maar compenseren hier maar Nieminen gaat het niet redden vrees ik. Youzhny 7x gekozen maar mag wel winnen om Cilic morgen te stoppen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Youzhny speelt erg sterk. Veel winners
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kop op Jarkko, terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4 games op rij Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ach, het blijft nieminen.

hij choket straks de tb wel weer weg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Pff, en dan de TB verliezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fognini 14 returnpunten in 7 games, maar geen enkel bp gecreëerd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom had ik ook alweer vertrouwen in Fognini? ML?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima van Verdasco, kut van Nieminen.
Verdasco gaat nog een aardige kluif krijgen aan Melzer, belangrijk potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus Malisse. Gewoon ook een break voor in de 3e.
Fish wel NID. Die gaat easy naar toernooiwinst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Soms vraag ik me echt af: HOE zou Ad Wim achter zijn bureau / op de bank / in de auto zitten........... :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Op z'n kont?
Reply
Jammer dat Harrison gewonnen heeft (ftm) maar als je dan leest dat Malisse zich wederom een beetje heeft misdragen dan vind ik het prachtig

Malisse kookt over tegen 19-jarige Amerikaan
Belga vr 22/07/2011 - 07:00
Xaier Malisse (ATP-40) heeft zich niet kunnen plaatsen voor voor de kwartfinales van het hardcourttoernooi in Atlanta. Hij verloor in de Verenigde Staten van de 19-jarige Amerikaan Ryan Harrison (ATP-120): 6-7 (3/7), 6-4 en 6-4.

Lees ook:
Malisse niet naar kwartfinales in Atlanta
Xavier Malisse, die als vierde reekshoofd vrij was in de eerste ronde in Atlanta, speelde zijn eerste wedstrijd sinds zijn achtste finale in Wimbledon. En het was een vurige wedstrijd.

In de eerste set kon hij nog profiteren van de dubbele fouten van zijn tegenstander Ryan Harrison (foto). Malisse won de eerste set na een tiebreak: 7-6 (7/3). Daarna speelde de jonge Amerikaan koelbloediger.

In de derde set kookte Malisse over. Bij een kantwissel had hij woorden met Harrison. "Hij zei dingen die ik niet graag hoorde", vertelde Harrison, die de match won na twee uur en 19 minuten. "Ik laat niet met me sollen en antwoordde op het terrein. Wie het laatst lacht, lacht het best."

"Ach, zo'n dingen gebeuren in het heetst van de strijd. We zijn geen dikke vrienden, maar ook geen vijanden", zei Harrison achteraf nog.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lu is weer aardig terug aan het komen. Mooi om te zien dat hij vlak voor de US Open (waar hij het hele jaar naar toe traint) in vorm begint te komen. Tegen Isner laat tie zich in 2 sets uitschakelen om rust te nemen.
Reply
En wéér heb je hem niet!
Reply


Forum Jump: