The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag, LA en Gstaad
#1
Draw Umag:
(1) CHELA - bye
Starace - De Bakker
Stakovsky - Rochus
Machado - (6) FOGNINI

(4) CILIC - bye
Qualifier - Haase
(WC) Veic - Junqueira
Qualifier - (7) SEPPI

(5) ROBREDO - Qualifier
Kavcic - Berlocq
Ferrero - Gonzalez (Maximo)
bye - (3) LJUBICIC

(8) DODIG - Ramos
Qualifier - (WC) Delic
(WC) Pavic - Volandri
bye - (2) DOLGOPOLOV

Los Angeles:
[1] M Fish (USA) d Bye
G Muller (LUX) vs. [WC] S Johnson (USA)
S Devvarman (IND) vs. R Sweeting (USA)
F Gonzalez (CHI) vs. [8] I Kunitsyn (RUS)

[3] M Baghdatis (CYP) d Bye
[WC] R Ginepri (USA) vs. Y Lu (TPE)
[SE] R Harrison (USA) vs. R Berankis (LTU)
M Russell (USA) vs. [6] D Tursunov (RUS)

[7] G Dimitrov (BUL) vs. [WC] T Haas (GER)
Qualifier vs. A Bogomolov Jr. (USA)
A Falla (COL) vs. Qualifier
[4] T Bellucci (BRA) d Bye

[5] X Malisse (BEL) vs. E Gulbis (LAT)
Qualifier vs. Qualifier
J Blake (USA) vs. M Berrer (GER)
[2] J Del Potro (ARG) d Bye
Reply
#2
De Bakker gaat net als tegen ERV afgelopen week weer een lesje nederigheid krijgen ben ik bang.
Reply
#3
Potro vangt $ 28.250 per tennisclinic komende week.
Reply
#4
:lol:

Dat derde kwart daar is ook echt om te huilen.
Reply
#5
Umga heeft ook wel eens een beter veld gehad dan deze troep
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Stille Wrote:Umga heeft ook wel eens een beter veld gehad dan deze troep

Het toernooi was erg populair bij de spelers, een beetje zomervakantie vieren en een potje tennissen tussendoor. Die formule werkt blijkbaar niet meer. En wat te denken van Kitzbuhel.... Die hele nazomerse ECCS is niks meer.
Reply
#7
(1) ALMAGRO - bye
Hanescu - Nieminen
Darcis - Gimeno Traver
(WC) Lammer - (5) F. LOPEZ

(4) VERDASCO - bye
Gil - Qualifier
Benneteau - Rosol
Bachinger - (7) ANDÚJAR

(8) GARCÍA LOPEZ - Giraldo
Haider Mauer - Qualifier
Qualifier - Istomin
bye - (3) YOUZHNY

(8) GRANOLLERS - (WC) Bohli
Andreev - Zverev
(WC) Sadecki - Qualifier
bye - (2) WAWRINKA

Zou Almagro nou een keer doorhebben dat al die 250 toernooitjes niet zoveel zoden aan de dijk zetten?
Reply
#8
Echt te bizar voor woorden idd. Ontzettende geldwolf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Als manager van Almagro is het natuurlijk fantastisch. Vamos!
Reply
#10
De database is open!
Reply
#11
Ad, had jij nou een top 10 notering voor Wawrinka voorspeld dit jaar?
Reply
#12
Die was ik ook al aan het zoeken van de week :lol:

Ik vermoed dat dit een uitspraak van rond december/januari was.
Reply
#13
Niet om Ad mee te pakken hoor, ik kon me iets herinneren. Hij begon zo goed aan het jaar, de laatste tijd is het wat minder. Als hij zich weer kan herpakken in het naseizoen dan is het nog goed mogelijk. US Open heeft hij wel een QF te verdedigen, maar verder niet zoveel.
Reply
#14
Na het uitstekende begin is het eigenlijk vrij weinig meer. Komende maand staat een kwart van zijn punten op het spel, en hoewel hij momenteel qua punten nog wel in de buurt staat zou ik het al heel wat vinden als hij zich dit seizoen in de top-20 kan handhaven. Volgend jaar matig starten en de vrije val is een feit.
Reply
#15
Tja hij heeft gewoon niet veel gespeeld, en gras dat is het niet voor hem. RG was 4R dus ook niet heel slecht, verlies tegen Federer is geen schande.

En komende maand staat ook een kwart van het aantal GS en TMS toernooien op het programma, dus die punten verhouding is niet heel onwerkelijk. QF op US Open zal lastig te herhalen zijn, ligt ook een beetje aan de loting. 2x 2R in Cincy en Canada is geen probleem.
Reply
#16
Ik heb het idd begin dit jaar voorspeld, voor zijn goede run in januari.
En het begon goed.

Maar zijn scheduling is zo dramatisch, daar snap ik echt geen reet van. Soms speelt ie een maand niet, hij mist 500s en het is nou niet zo dat ie zoveel gespeeld en gewonnen heeft dat ie rust moet pakken.
Komt ook nog een scheiding met z'n vrouw bij, dat helpt ook niet echt.

En ik dacht altijd dat gravel zijn beste ondergrond was, en baseerde mijn uitspraak mede op het feit dat ie de SA Swing zou spelen. Maar daar was het dramatisch en het hele gravelseizoen daarna ook, muv RG. Dus ik verwacht nog wel wat van het US HC-seizoen. Hij is nog fit en dat is blijkbaar nu veruit zijn beste ondergrond.

Top 10 is idd heel lastig, maar als je ziet dat Simon er opeens met een goede run ook heel dichtbij staat, kan het best. De onderste regionen van de top 10 blijft een vergaarbak, en een komen en gaan van heel veel spelers. Extreem goede komende maand (a la januari) en hij staat er zo tussen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Het gaatje naar de nr. 10 positie is maar 230 punten, het gaat naar nr. 9 is dan weer 270. Top 10 is dus wel mogelijk hoor, maar dan moet zijn naseizoen wel een beetje a la zijn voorseizoen gaan zijn.
Reply
#18
Dat klopt inderdaad, maar het moet wel komende maand gebeuren dan. Deze week mag hij wel vast een voorafje nemen door Gstaad te winnen overigens!
Reply
#19
Gezien het deelnemersveld zou ie iig finale moeten halen hier. Maar ik verwacht niet zo veel meer van zijn laatste graveltoernooi.
Maar 150 punten zou hem al behoorlijk in de buurt brengen. En na de US Open heeft ie niks te verdedigen, dus als ie in de US HC een beetje zijn punten kan verdedigen, kan het nog makkelijk. Zeker gezien al die knakkers om hem heen op de ranglijst.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik denk dat het niks wordt deze week. Hij heeft er qua punten ook niks aan om de finale te halen (+60), ik denk dat hij er afgaat tegen Andreev. Hij moet hier natuurlijk in Gstaad opdagen voor het thuispubliek.
Reply
#21
Klopt natuurlijk, hij kan maar 60 punten effectief winnen. Maar tegen Andreev eraf vind ik wat ver gaan. Dan eerder tegen Youzhny.

Dat is ook zo stom, dat ie dus nauwelijks 500s speelt, terwijl ie commitment player is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik denk dat de kans groter is dat hij tegen Andreev verliest deze week dan dat hij tegen Youzhny verliest.

Hij speelt Washington ook niet, dat levert een 0 op toch?
Reply
#23
Ja. En dan kan ie nog maar 2 500s spelen dus in dat segment nog maar heel weinig winnen. Hij had gewoon Barcelona of Washington moeten spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
_Tampie Wrote:Ik denk dat de kans groter is dat hij tegen Andreev verliest deze week dan dat hij tegen Youzhny verliest.

Ik moet hier mijn eigen uitspraak ontkrachten. De kans dat een confrontatie Andreev-Waw er komt is wel groter dan dat de confrontatie Youzhny-Waw er komt, maar de kans op een nederlaag van Waw deze week tegen Andreev is kleiner dan de kans op een nederlaag deze week tegen Youzhny.
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Ja. En dan kan ie nog maar 2 500s spelen dus in dat segment nog maar heel weinig winnen. Hij had gewoon Barcelona of Washington moeten spelen.

Hoe zit dat precies met die 500 regels? Ik weet dat commitment players er 4 moeten spelen, maar hoe zit dat met de verdeling?
Reply
#26
Je mag spelen wat je wilt, zolang je er maar 4 speelt en er eentje na de US Open is. Als je er minder speelt, krijg je dus een 0 en die mag je niet inwisselen voor een resultaat in een 250 of een challenger.
Hoe dat precies zit met die nullen hebben we laatst een keer over gehad. Dat is zoiets als dat ie nu een 0 krijgt omdat ie vorig jaar geen Washington heeft gespeeld en nu ook niet, en niet genoeg tussendoor, dat ie dus sowieso een 0 krijgt en dus nog maar 3 500s mag tellen. Of zoiets. Maar volgens mij mag je er dan nog wel eentje extra spelen om die 0 te vervangen. Maar er zijn er nog maar 2 mogelijk na de US Open.

Die lul heeft zelfs niet eens Monte Carlo gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Misschien moet hij dan Basel en Valencia maar allebei spelen. 2 uurtjes vliegen ongeveer?

Er zijn niet zo ontzettend veel mogelijkheden om je 500s bij elkaar te spelen, 8 speelweken. Stom dat ze dat, zeker in het najaar, niet wat meer gespreid hebben. Als je Wenen en Basel omruilt, en Peking en Bangkok, heb je na de US Open nog 4 mogelijkheden.

Zijn Davis Cup is ook niks, anders mag je die tellen meen ik?
Reply
#28
Dat mag normaliter idd, maar ze hebben geen wereldgroep gehad dit jaar.

En die regel van 4 icm de mogelijkheden is ook stom idd, in dit al overvolle schema. Wanneer moeten ze dan rust houden? En dan nog zeuren dat die 250s zo slecht bezocht worden...
En maar zeuren dat spelers alleen maar op komen dagen om geen zero pointer te krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Tja die 250s hebben ze zo onbelangrijk gemaakt dat ik me afvraag waarom je als top 5 speler daar nog wil spelen, voor die paar punten. Daarachter zoeken de commitment players ze natuurlijk ook een beetje uit, waardoor je het vaak met een stuk of 4 commitment players moet doen.

De uitzonderingen zijn de 250s voor de AO, als iedereen even warm wil draaien (Doha/Sydney).
Reply
#30
Die idd, en de 250s voor eigen publiek (Bastad, Belgrado etc.) en de grastoernooien.

Dus eigenlijk zouden ze Doha en Queens gewoon 500 moeten maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: