The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers
#1
Kacheskin Liquigas ---> Astana (per direct)

Van Hummel Skil ---> Vacansoleil (per 2012)

Gretsch HTC ---> Skil (per 2012)

Broertjes Velits HTC ---> Quick-Step/Omega Pharma (per 2012)

O'Grady Leopard --> GreenEdge (per 2012)


Jurgen van den Broeck zegt dat hij met Lotto mee gaat, en Quick-Step/Omega geeft aan dat het een contract heeft met Gilbert, maar die ontkent dat nog.

Lijkt een leuke soap te worden, die boedel verdeling bij Omega Pharma-Lotto.
Reply
#2
Degenkolb ----> Skill

Renshaw ---> Rabo !!??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#3
Skil-Shimano legt belofte Degenkolb vast
Laatste update: 9 augustus 2011 14:10 info .AMSTERDAM - De Nederlandse wielerploeg Skil-Shimano heeft zich versterkt met het Duitse talent John Degenkolb. Dat hebben bronnen bevestigd aan NUsport.

Foto: ProShots Degenkolb staat te boek als een grote belofte. Momenteel staat de 22-jarige Duitser onder contract bij HTC-Highroad, maar die formatie houdt vanwege een gebrek aan sponsoren eind 2011 op te bestaan.

De sprinter won twee etappes in de laatste editie van het Critérium du Dauphiné. In 2010 was hij tweede bij het WK op de weg voor renners onder de 23.

Skil-Shimano heeft met Degenkolbs landgenoot Marcel Kittel al een grote belofte in de ploeg. De Duitser won vorige week vier etappes in de Ronde van Polen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Zeer verrassend dat Degenkolb voor Skil kiest. Dan zal hij mss 1 grote ronde rijden maar zeker niet meer. Schrijf hem ook maar op voor het Belgische voorjaar.
Reply
#5
Visconti naar Movistar, best verrassend. Zag 'm eerder binnen een Italiaanse ploeg blijven zitten. Wel leuk, met zijn capaciteiten kan hij nu eindelijk een keer de tour rijden.
Reply
#6
Zijn er websites die jullie checken waar dit soort dagelijkse nieuwtjes op staan? Heb je evt een aantal links voor me?
Reply
#7
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cyclingnews.com">www.cyclingnews.com</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.velonation.com">www.velonation.com</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wielerflits.nl">www.wielerflits.nl</a><!-- w -->

Ineens is het vertrek van Degenkolb naar Skil onzeker, duuh. Leopard is ook geïnteresseerd.
Reply
#8
Renshaw naar Rabo, tja... Heeft als hij voor zichzelf mag sprinten zeker wat in zijn mars, maar is niet van het kaliber Farrar, Petacchi en heeft denk ik niet de snelheid van Bos. Misschien nu wel een goede invulling met het vertrek van Freire in het verschiet.
Reply
#9
Scholten! Wrote:Renshaw naar Rabo, tja... Heeft als hij voor zichzelf mag sprinten zeker wat in zijn mars, maar is niet van het kaliber Farrar, Petacchi en heeft denk ik niet de snelheid van Bos. Misschien nu wel een goede invulling met het vertrek van Freire in het verschiet.
Knap dat jij dat al kan beoordelen. Rijdt bijna nooit voorzichzelf en als hij voor zichzelf rijdt heeft hij daar niet naar toegetraind. Omdat hij top dient te zijn als aantrekker van Cavendish.

Verwacht zeker van hem dat hij net zo goed is als Greipel.
Reply
#10
:eeeek:
Reply
#11
Laten we het hopen Kooltje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Renshaw naar Rabo, tja... Heeft als hij voor zichzelf mag sprinten zeker wat in zijn mars, maar is niet van het kaliber Farrar, Petacchi en heeft denk ik niet de snelheid van Bos. Misschien nu wel een goede invulling met het vertrek van Freire in het verschiet.
Knap dat jij dat al kan beoordelen. Rijdt bijna nooit voorzichzelf en als hij voor zichzelf rijdt heeft hij daar niet naar toegetraind. Omdat hij top dient te zijn als aantrekker van Cavendish.

Verwacht zeker van hem dat hij net zo goed is als Greipel.

Bedankt voor dit mooie compliment, maar knap is een groot woord, daar doe je me veel te veel eer mee aan, echt. Maar ik vind het net zo knap van jou dat jij voorspelt dat hij minstens net zo goed is als de heer Greipel. Bedankt voor deze toevoeging, we schrijven hem op.
Reply
#13
Radioschleck, wat een fusie!

Al heb je aan die schlecks met name wat in de ardennenklassiekers en de Tour. Voor de rest Koersen ze wel erg weinig.

Maar goed, kijk Evans en Armstrong, met een koers kun je genoeg verdienen om een ploeg een jaar op te laten teren.
Reply
#14
Jammer...Toch leuker als alle toppers kopman zijn van een eigen team. Ik vond het al jammer dat de Schlecks altijd samen reden.
Reply
#15
Saxo en Astana denken ook aan een fusie. Het gaat niet goed met de wielerwereld....
Reply
#16
En Geox denkt aan stoppen.....

Dit terwijl bv sponsoring in de formule 1 100x duurder is.

Ik denk dat er meer mensen naar bv een touretappe kijken of een WB wedstrijd dan naar een Gran Prix in Nederland, maar hoe die verhouding in Europa en de wereld is weet ik niet.

Een wielerploeg kost je max.10-15 miljoen per jaar, een Formule 1 team het 25-50 dubbele hier van.
Reply
#17
Bozic naar Astana
Davis naar Green Edge
Pozzato naar Farnese Vini
Paulinho naar Saxo Bank

Bozic en Davis zijn niet mijn favoriete sprinters.
Reply
#18
Brajkovic moet weg bij Radioshack, enigszins verrassend maar blijft op deze manier natuurlijk ook een eeuwig talent. Als ik een gok mag doen, zie ik hem naar Astana gaan.
Reply
#19
Scholten! Wrote:Brajkovic moet weg bij Radioshack, enigszins verrassend maar blijft op deze manier natuurlijk ook een eeuwig talent. Als ik een gok mag doen, zie ik hem naar Astana gaan.

Janez Brajkovic zou als werkgever voor 2012 de voorkeur geven aan Astana. De 27-jarige Sloveen maakte recent bekend na zeven jaar zijn samenwerking met ploegleider Bruyneel te verbreken en op zoek te gaan naar een nieuwe ploeg. Volgens de site van de Franse wielerbond FFC verkiest de voormalig eindwinnaar van het Critérium du Dauphiné de aanbieding van de Kazachstaanse formatie boven die van andere ploegen.
Reply
#20
Cav en Eisel naar Sky, goh wat verrassend....
Reply


Forum Jump: