The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stille vs Ad - Wie gaat er gratis naar Ahoy?
#1
Speciaal omdat je een goede nacht had.


Deze week:

Stille: Verdasco, Stepanek, Troicki
Ad: Montanes, Haase + 75 punten

Totaalstand nu:

Stille___30414
Ad_____30260
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Chela def Montanes is wel erg belangrijk vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Met Verdasco-Stepanek gaat er bij jou iig iemand uit, maar ook door, en ik hoop dan dat Isner Troicki pakt. Dan denk ik dat ik deze week pak.
Haase moet van Souza winnen, sowieso voor FTM. En ik hoop dat Chela wint, maar als Montanes wint, heb ik hier iig nog iets. Nog meer dubbele belangen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik had mezelf beloofd er niet te veel naar te kijken maar het lijkt wel belangrijker dan de rest van het spel nu. Wel geinig zo;n extra strijd :beerbros:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Zeker. Vooral omdat het zo spannend is, iig voorlopig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Kan dit topic naar de kantine worden verhuisd? :wink:
Reply
#7
Je wint hem helaas toch nog deze week door winst Stepanek. Maar het blijft erg close. Kijken of er komende maand grote verschillen gaan komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Je hebt een standaardteam zie ik, jammer. Hup Fish en Nadal dan maar. Geen dubbele belangen tov het algemene belang.

Stille: Potro, Tomic, Tsonga, Kohl, Murray, Dolgo
AD: Fish, Nadal
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Laf managen is key!
Reply
#10
Nu je dit zo bij houdt zul je zien hoevaak Stille eigenlijk een standaardteam heeft...
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Wees maar blij want ik had tot gisterenavond 1900 uur Nadal ook in mijn team. Ook Fish maar toen las ik dat ie al paar dagen noet kon trainen vanwege zijn hiel. Daarnaast met Lopez of Stepanek een zeer gevaarlijke tegenstander. Lopez won pas nog van hem in de DC en van Stepanek heeft ie nog nooit gewonnen.
Nu hebben we nog wat verschillen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
centre court Wrote:Nu je dit zo bij houdt zul je zien hoevaak Stille eigenlijk een standaardteam heeft...

Tuurlijk! Kijk eens de teams van de afgelopen 5 weken na
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
centre court Wrote:Nu je dit zo bij houdt zul je zien hoevaak Stille eigenlijk een standaardteam heeft...

Hehe, eindelijk heeft nog iemand het door.
Reply
#14
Stille Wrote:Wees maar blij want ik had tot gisterenavond 1900 uur Nadal ook in mijn team. Ook Fish maar toen las ik dat ie al paar dagen noet kon trainen vanwege zijn hiel. Daarnaast met Lopez of Stepanek een zeer gevaarlijke tegenstander. Lopez won pas nog van hem in de DC en van Stepanek heeft ie nog nooit gewonnen.
Nu hebben we nog wat verschillen

Fish heeft inderdaad last van z'n hiel maar hij heeft wel getraind! Alleen op een andere manier, met licht en allerlei experimentele meuk. Hij verwachtte gewoon te kunnen spelen en enkel de eerste dagen nog wat last te hebben.
Reply
#15
Haha wat een grap is die ML toch. Blijft vermakelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Wil jij hier nu werkelijk beweren dat jij geen laffe teams maakt en over het algemeen niet voor de standaardkeuzes gaat?
Reply
#17
Nou, daar moet ik Stille nog wel een beetje bijval geven. Hij heeft toch regelmatig aparte keuzes en mist vaak veelgekozen spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Nou, het staat mij niet bij. Als ik nu zijn team leg naast een Arco of Andre (toch maatgevend op dit gebied) zie ik maar 2 of 3 verschillen.
Reply
#19
Nu wel ja, maar dat komt door onze clash vermoed ik. Vorige week was het nog apart.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ja ok, maar dat zijn de tussenweken. Als ik naar de TMS'en en GS'en kijk is het standaardteam troef.
Reply
#21
Van een geheel andere orde. Begin je verknocht te raken aan koning James of is er een andere reden dat hij nog steeds jouw avatar opsiert?
Reply
#22
Neuh, niet echt, maar ik dacht dat ie een jaar moest staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Van mij mag ie weg hoor!
Reply
#24
Hmm, dan ga ik daar eens over nadenken. Misschien is Cipolla wel een mooie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ad Wim Wrote:Je hebt een standaardteam zie ik, jammer. Hup Fish en Nadal dan maar. Geen dubbele belangen tov het algemene belang.

Stille: Potro, Tomic, Tsonga, Kohl, Murray, Dolgo
AD: Fish, Nadal
Dit kan interessant worden. Tomic/Tsonga gaat er nu sowieso uit en Dolgo hopelijk tegen Berdych. Dan kan het een leuke week gaan worden tov jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Daar was ik gisteren al achter en daarom was ik ook behoorlijk chagrijnig gisterenavond. Bij een HF Nadal-Fish ben ik de sjaak en wordt het lastig inhalen. Ik hoop dat Fish er vandaag uitvliegt (zie het zo gebeuren) en dat Nadal het toernooi niet wint. Dan valt de schade alleszins mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
Tsonga tegen Fish is het overgbleven duel. Fish gaat hier nog ver komen. Heb de 1e set gezien tegen Lopez en dat was indrukwekkend. Punten deze week Stille 875, Ad 765. Come on Gulbis !!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Duidelijk geen Ad-week dit. Dacht echt dat ik een flink gat kon slaan, maar Nadal dacht daar anders over...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Er is nog van alles mogelijk maar ik denk dat Fish nu finale haalt en Tsonga in SF verliest. Dan zou ik nog 100 punten op je pakken. Maar Fish kan nu ook best verliezen van Wawrinka en dan is het drama. Gelukkig heb je kaartje voor me al besteld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Wat is de weddenschap, eindstand in AK? Ik was er niet toen deze ontstond en ben wel benieuwd. Smile
Reply


Forum Jump: