The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Exc-Fey
#1
we zijn begonnen..

Zal Feyenoord na vanavond bovenaan staan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Ik denk het wel, echter wel samen met Excelsior.
Ik heb een droom.
Reply
#3
Alle Feyenoord-supporters even het fototoestel pakken, om van teletekst pagina 819 straks een plaatje te schieten!
Reply
#4
Hop! Kampioenen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
_Tampie Wrote:Alle Feyenoord-supporters even het fototoestel pakken, om van teletekst pagina 819 straks een plaatje te schieten!

Nog zeker 14,5 uur de kans!
Reply
#6
Nee dan PSV. :lol:

Heel het weekend op de hergang geweest voor de Otten Cup, tussendoor de afsluitende training voor AZ meegepikt. 20 chagrijnige koppen zonder enige beleving. Toen wist ik het al. Gister in de wedstrijd niet anders. En dat Rutten zeggen dat ie daar verbaasd over was.

Overigens stelt AZ ook zeer weinig voor vergeleken met vorig seizoen. Heerlijk om als PSV fan al na 1 pot zeker te weten dat je club dit seizoen weer 3e wordt. Undecided


Onderin verwacht ik wel een leuke strijd want RKC, Excelsior, VVV en De Graafschap zijn écht dramatisch dit seizoen.
Reply
#7
Het indekken is alweer begonnen cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Bocaloca Wrote:Het indekken is alweer begonnen cry

Icon_question

PSV wordt gewoon zeker 3e met deze groep voorspel ik. Veel beter dan AZ, Feyenoord en Heerenveen, veel minder dan Ajax en Twente. Denk dat veel mensen (ongeacht welke club ze steunen) het met me eens zullen zijn. Mag jij indekken vinden, maar ik ga geen titel voorspellen als ik dat niet verwacht. Ik hoop het natuurlijk wel!

Maar tis nog lang geen 31 augustus. PSV kan zich nog versterken, Vertonghen en Ruiz kunnen nog verkocht worden. Dan kunnen de kaarten weer heel anders geschud liggen.
Reply
#9
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Het indekken is alweer begonnen cry

Icon_question

Veel beter dan AZ, Feyenoord en Heerenveen, veel minder dan Ajax en Twente.

Ik vond AZ een stuk frisser ogen dan dat bij mekaar geraapte zooitje uit Eindhoven. Als PSV zo zonder beleving doorgaat, kan het nog een heul lang seizoen worden.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#10
EJR Wrote:
Peter Wrote:
Bocaloca Wrote:Het indekken is alweer begonnen cry

Icon_question

Veel beter dan AZ, Feyenoord en Heerenveen, veel minder dan Ajax en Twente.

Ik vond AZ een stuk frisser ogen dan dat bij mekaar geraapte zooitje uit Eindhoven. Als PSV zo zonder beleving doorgaat, kan het nog een heul lang seizoen worden.

die waterreus lult meestal geen onzin, maar gisteravond was hij echt de weg kwijt.

gaat eerst zeggen dat bij exc fey er maar een speler er toe deed, nl fer (absoluut gelul, gewoon een prima resultaat op dat veel te kleine kutveld met elf spelers tegen die alleen in de weg lopen).

en vervolgens zegt hij dat het bij psvee niet zo heel slecht was. nee, ronald, dat was helemaal geen kutwedstrijd, psvee was echt niet dramatisch...

en iederen maar ouwehoeren over het niveau bij excelsior feyenoord. nou ik heb veel wedstrijden gezien dit weekend en het was nergens beter. behalve bij az, heerenveen en ajakkes was het echt kommer en kwel.
Reply
#11
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar vond Fer toch wel de beste speler op het veld hoor waf. Als die toch nog weggaat ben ik bang dat het weer een heel lang en moeilijk seizoen wordt voor Feijnoord.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#12
Ik kon mij wel in de mening van Ronald vinden, vond PSV niet goed, maar ook niet echt dramatisch. Daarentegen vond ik AZ zeker de eerste helft heel sterk en heel fel spelen.
The great old Ludwig von...
Reply
#13
Box Brother Wrote:Ik heb alleen de samenvatting gezien maar vond Fer toch wel de beste speler op het veld hoor waf. Als die toch nog weggaat ben ik bang dat het weer een heel lang en moeilijk seizoen wordt voor Feijnoord.

ik heb heel de wedstrijd gezien en dat vind ik sowieso noodzakelijk om een beste man te kunnen aanwijzen.

en ff voor de goede orde: ik denk dat als je al een beste speler moet aanwijzen je idd bij fer uitkomt. maar dat is wat anders dan doodleuk te gaan zitten verkondigen dat het de enige was die kon voetballen. want zo zei hij het he.. de enige speler die er toe deed. dat slaat gewoon helemaal nergens op. maar et is mode om feyenoord af te zeiken, dus ook waterreus doet daar aan mee.

het was kennelijk voor hem een straf geweest om naar die wedstrijd te kijken. dat kan ik begrijpen, wat heeft een psveejer daar nou mee? maar ik heb maar willen aangeven dat rkc heracles, vvv utrecht, roda groningen ook niet om aan te gluren was. waarom moet dan de seizoensopening zoveel negatieve aandacht krijgen?

en dat dus mdet de opmerking dat het volgens hem bij psvee allemaal niet zo erg was. psvee was imo gewoon erg zwak. oftewel, een psveejer zeikt feyenoord dat wint af en bagatellisseert de wanprestatie van het terecht verliezende psvee. dar gaan mijn haren even van overend staan.
Reply
#14
gittermaster Wrote:Ik kon mij wel in de mening van Ronald vinden, vond PSV niet goed, maar ook niet echt dramatisch. Daarentegen vond ik AZ zeker de eerste helft heel sterk en heel fel spelen.
AZ mist teveel scorend vermogen om op lange termijn de top 3 te bedreigen maar was 1e helft idd beter, al kreeg PSV juist in die helft ook z'n beste kansen. 2e helft maar 1x op helft PSV geweest dat AZ. Maar PSV kon ook niets met het balbezit. Trieste pot was het dan ook. Vorig seizoen was az veel beter tegen PSV. Niet overdreven ophemelen die ploeg. Gaan er dik aan tegen Twente, zeker nu moisander geschorst is, das wel een goeie.
Reply
#15
Ik vond Maher ook echt heel goed spelen
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: