The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ronde 1
#1
Makkie lijkt me:

2 Ajax
2 Roda
2 AZ
2 PSV
2 Excelsior
1 Opvulling van Gro/Fey of Twe
Ik heb een droom.
Reply
#2
Sjaak Wrote:Makkie lijkt me:

2 Ajax
2 Roda
2 AZ
2 PSV
2 Excelsior
1 Opvulling van Gro/Fey of Twe

Jij mag met 150M budget beginnen? Of heb je van al die ploegen de eenheidsworsten die nooit scoren of een assist geven?

Koopje/opvuller van het seizoen is in ieder geval die Alberg van Excelsior. Heeft al 2 goede potten gespeeld, was 2 jaar geleden topscorer in de A-jeugd en is middenvelder in de database.
Reply
#3
alberg heb ik ook.

uiteraard geen psvee, dat is veel te onvoorspelbaar. daarvoor in de plaats heb ik fietstas. de opvuller heb ik van grun.
Reply
#4
Fietstas is idd al jaren het toonbeeld van zekerheid. Wink

Voor mij ook geen PSV overigens. Wordt vast niet veel in Den Haag. Hooguit een schlemielige 0-1.
Reply
#5
Peter Wrote:Fietstas is idd al jaren het toonbeeld van zekerheid. Wink

absoluut niet. maar hun start is overtuigend en die van utrecht verre van. daarom 2 vitessers, bony m en hofs en uiteraard geen verdedigers (vanwege het gebrek aan zekerheid...)
Reply
#6
Vitesse gaat dit seizoen gewoon zesde worden. Let maar op. In ieder geval ergens in die regionen
The great old Ludwig von...
Reply
#7
waf Wrote:
Peter Wrote:Fietstas is idd al jaren het toonbeeld van zekerheid. Wink

absoluut niet. maar hun start is overtuigend en die van utrecht verre van. daarom 2 vitessers, bony m en hofs en uiteraard geen verdedigers (vanwege het gebrek aan zekerheid...)

Van vauvauvau wint iedereen en uit bij ADO was t niet veel. Desalniettemin ook voor mij 2 maal fietstas, bij gebrek aan betere opties en de vele blessures en nog niet ingespeelde nieuwelingen bij Utrecht. Maar zeker niet omdat Fietstas me al zo overtuigd heeft.
Reply
#8
Chanturia
Boerrigter
Junker

Alberg
Martens ©
Elm

Van der Struijk
Blind
Viergever
Marcelo

Prus
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#9
Voor velen 0 uit 2 of 1 uit 2 denk ik. Knap hoor van RKC.
Ik heb een droom.
Reply
#10
Weinig tot geen punten, zoals iedereen denk ik.

Ben dit weekend voor t eerst gaan twijfelen aan het feit dat Ajax kampioen wordt. Twente weergaloos (en Heerenveen zwak ja).

ADO-PSV is als AZ-PSV alleen nu vallen de goals wel 'gewoon'.
Reply
#11
Quote:ADO-PSV is als AZ-PSV alleen nu vallen de goals wel 'gewoon'.

pfff, ja en VVV-Ajax was als Ajax-Heerenveen alleen nu vielen de goals niet en maakte Gentenaar 3 reddingen die hij nooit meer maakt.

PSV was gewoon beter dan tegen AZ, althans dat vind ik
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:
Quote:ADO-PSV is als AZ-PSV alleen nu vallen de goals wel 'gewoon'.

pfff, ja en VVV-Ajax was als Ajax-Heerenveen alleen nu vielen de goals niet en maakte Gentenaar 3 reddingen die hij nooit meer maakt.

PSV was gewoon beter dan tegen AZ, althans dat vind ik
Vind ik niet. Deze 2e helft was veel zwakker dan de 2e helft tegen AZ en net als tegen AZ in de 1e helft 3 open kansen. Alleen nu gaan ze der in. En ADO was natuurlijk ook gewoon nog zwakker dan AZ. PSV wordt nu overdreven opgehemeld en na AZ overdreven afgemaakt.
Reply
#13
Peter Wrote:Weinig tot geen punten, zoals iedereen denk ik.

Ben dit weekend voor t eerst gaan twijfelen aan het feit dat Ajax kampioen wordt. Twente weergaloos (en Heerenveen zwak ja).

ADO-PSV is als AZ-PSV alleen nu vallen de goals wel 'gewoon'.

twente was goed, maar heerenveen is het wel helemaal kwijt. was ook in de aarsrena al zo, het zit daar echt niet goed. ik hoop dat ze het lek volgende week nog niet boven hebben, maar ik vermoed dat ze enorm gaan verdedigen met die twee razendsnelle gastjes voorin. ik heb er een slecht voorgevoel over.

psvee speelde niet onaardig, hoewel ik ado echt neit terugkende. verhoek was echt vreselijk matig, ze missen die boelikin in de punt en door het wegvallen van derijck was de achterhoede onzeker. strootman liep er al een keer ongehinderd (maar redelijk imposant) doorheen, die eerste goal was gewoon mooi (leek erg op de goal van heerenveen bij ajakkes, die zie je nooit bij de overzichten van doelpunt van de week, maar dat zijn echt mooiere voetbalgoals dan van die afstandschoten).

bij de 0-2 was het gedaan met ado. het verschil met de wedstrijd van az was met name de tegenstander. onbegrijpelijk dat ado dit psvee niet op de pijnbank heeft gelegd. nu kan psvee met de thuispot tegen excelsior in het gareel komen. jammer, gemiste kans.

feyenoord heeft zeer matig gepresteerd op dat tering kunstgras van heracles. neem daarbij de ongelooflijk slechte scheidsrechter (wat ene thuisfluiter!) en je moet gewoon nog tevreden zijn met een puntje.

mooiste goal vond ik die van luuk de jong. briljante aaname, mijn jongste zoon wilde dat perse gaan oefenen gisteren....
Reply
#14
gittermaster Wrote:pfff, ja en VVV-Ajax was als Ajax-Heerenveen alleen nu vielen de goals niet en maakte Gentenaar 3 reddingen die hij nooit meer maakt.

nou, gentenaar heeft wel vaker van die reddingen gemaakt. en vergeet niet dat ajakkes de 2-2 op een presenteerblaadje kreeg door die omgekochte pinda.

ajakkes had natuurlijk kansen zat, maar dat was te verwachten. ik vond het wel grappig dat vvv-venlo (mijn oudste zegt altijd voetbal vereniging venlo venlo...) 2-0 maakte. veel mensen noemen die 2-0 slecht verdedigen van blind. ik ben het daar geloof ik niet mee eens. hij doet volgens mij wat hij moet doen. als hij instapt wordt hij uitgespeeld. die musa maakte het gewoon wel erg leuk af.

wel weer heel verbazend (oh nee, juist niet!) was de blessuretijd. zelfs commentatorneus leo driesen vond dat erg veel, ik heb ook aan mijn mannen gevraagd of ze zich een wedstrijd van feyenoord konden herinneren waarbij er 5 minuten blessuretijd was bijgeteld, maar nee hoor, dat kan alleen bij ajakkes dat gelijk staat tegen voetbal vereniging venlo venlo...

hebben ze het daar nog over gehad bij stuido ajakkes? ik heb hem maar meteen uitgezet. van halst, mulder, r de boer, van gelder en vt hek. gewoon 5 neuzen bij elkaar? het is echt gewoon godsgeklaagd.
Reply
#15
hoogste stand voor CM in 10 jaar lol plekkie 143 :eten:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
waf Wrote:
gittermaster Wrote:pfff, ja en VVV-Ajax was als Ajax-Heerenveen alleen nu vielen de goals niet en maakte Gentenaar 3 reddingen die hij nooit meer maakt.

nou, gentenaar heeft wel vaker van die reddingen gemaakt. en vergeet niet dat ajakkes de 2-2 op een presenteerblaadje kreeg door die omgekochte pinda.

ajakkes had natuurlijk kansen zat, maar dat was te verwachten. ik vond het wel grappig dat vvv-venlo (mijn oudste zegt altijd voetbal vereniging venlo venlo...) 2-0 maakte. veel mensen noemen die 2-0 slecht verdedigen van blind. ik ben het daar geloof ik niet mee eens. hij doet volgens mij wat hij moet doen. als hij instapt wordt hij uitgespeeld. die musa maakte het gewoon wel erg leuk af.

wel weer heel verbazend (oh nee, juist niet!) was de blessuretijd. zelfs commentatorneus leo driesen vond dat erg veel, ik heb ook aan mijn mannen gevraagd of ze zich een wedstrijd van feyenoord konden herinneren waarbij er 5 minuten blessuretijd was bijgeteld, maar nee hoor, dat kan alleen bij ajakkes dat gelijk staat tegen voetbal vereniging venlo venlo...

hebben ze het daar nog over gehad bij stuido ajakkes? ik heb hem maar meteen uitgezet. van halst, mulder, r de boer, van gelder en vt hek. gewoon 5 neuzen bij elkaar? het is echt gewoon godsgeklaagd.

Ik begreep die blessuretijd ook niet.
Wat Blind betreft, ben ik het wel eens met de Boer, het was misschien niet overdreven slecht verdedigd, maar hij werd er wel echt uitgesprint in eerste instantie, Anita is een stuk sneller dan Blind en als je dan een snelle wendbare buiten hebt, past Anita daar wrs beter op.
Ik begreep trouwens niet dat de Boer aangaf dat Blind het uitstekend heeft gedaan de laatste weken, want tegen Heerenveen was hij bij verre de zwakste schakel.
The great old Ludwig von...
Reply
#17
gittermaster Wrote:Ik begreep die blessuretijd ook niet.
Wat Blind betreft, ben ik het wel eens met de Boer, het was misschien niet overdreven slecht verdedigd, maar hij werd er wel echt uitgesprint in eerste instantie, Anita is een stuk sneller dan Blind en als je dan een snelle wendbare buiten hebt, past Anita daar wrs beter op.
Ik begreep trouwens niet dat de Boer aangaf dat Blind het uitstekend heeft gedaan de laatste weken, want tegen Heerenveen was hij bij verre de zwakste schakel.

zal ik je dan maar uitleggen waar die blessuretijd vandaan komt? :wink:

het gaat mij even om de wijze van verdedigen bij die goal. hij werd er daar toch niet uitgelopen? misschien had hij er korter op moeten zitten zodat hij het schot kon blokken. maar verdedigers die meer afstand houden doen dat meestal omdat ze weten dat ze langzamer zijn.

tegen heerenveen heb ik niet erg op hem gelet. ik las wel in de krant dat niet alleen de boer vond dat hij het goed had gedaan. daar wil ik verder niet over oordelen. het gaat mij om de manier waarop hij gisteren die goal had moeten tegengaan. ik denk dat musa het ook gewoon erg goed deed namelijk.
Reply
#18
zeker waar, was een mooie actie.
Maar als je kijkt naar de pass naar Musa, toen werd Blind er de eerste meters uitgesprint, dan aan het einde vd rit staat hij er wel weer en verder deed hij niet heel veel fout, maar als hij eerder al was aangepakt had het nooit zo ver gekomen.
Laat ik voorop stellen dat ik Blind niet slecht vind hoor, maar ik zie liever Anita.
Anita is gewoon zo'n gekke speler, waarvan je altijd denkt "mwoah" maar als hij er staat dan staat hij er ook goed, daarnaast zie ik ook graag Boilesen nog staan. Mijn eerste keus was in ieder geval niet Blind geweest.

Overigens iemand dat schot van Vertonghen nog gezien van eigen helft? Dat scheelde echt bizar weinig
The great old Ludwig von...
Reply
#19
gittermaster Wrote:zeker waar, was een mooie actie.
Maar als je kijkt naar de pass naar Musa, toen werd Blind er de eerste meters uitgesprint, dan aan het einde vd rit staat hij er wel weer en verder deed hij niet heel veel fout, maar als hij eerder al was aangepakt had het nooit zo ver gekomen.
Laat ik voorop stellen dat ik Blind niet slecht vind hoor, maar ik zie liever Anita.
Anita is gewoon zo'n gekke speler, waarvan je altijd denkt "mwoah" maar als hij er staat dan staat hij er ook goed, daarnaast zie ik ook graag Boilesen nog staan. Mijn eerste keus was in ieder geval niet Blind geweest.

Overigens iemand dat schot van Vertonghen nog gezien van eigen helft? Dat scheelde echt bizar weinig

nou je, je kan iemand niet echt verwijten dat hij langzamer is. koeman was ook altijd langzamer, het gaat dan om positiespel. als hij er op het juiste moment voorstaat is er weinig aan de hand.

die bal van verthongen was mooi idd, zat volgens mij niet eens in de samenvatting....
Reply
#20
Koeman was langzamer maar die stond dan ook centraal en daar kun je je makkelijker positioneren imo.
Op de vleugel is snelheid denk ik wel van essentieel belang.
Nee, viel mij ook al op dat ie er ook in de samenvatting niet in zat :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#21
vmg staat bovenaan in de supliek. hij heeft goedkope opvullertjes in de verdediging, geen spelers van roda, maar wel veel geld geinvesteerd in wijnaldum en toivonen. ik snap echt weinig van zijn opstelling, maar ja, de winnen kootsj hep altaid gelaik.

wie zijn dat in godsnaam allemaal in de supliek? 19 man, nou, die posten hier vast niet allemaal.
Reply
#22
Zo plaats 82. Lijkt me een goede start. Kijken of ik dit kan doorzetten.
Insane life.
Reply
#23
waf Wrote:vmg staat bovenaan in de supliek. hij heeft goedkope opvullertjes in de verdediging, geen spelers van roda, maar wel veel geld geinvesteerd in wijnaldum en toivonen. ik snap echt weinig van zijn opstelling, maar ja, de winnen kootsj hep altaid gelaik.

wie zijn dat in godsnaam allemaal in de supliek? 19 man, nou, die posten hier vast niet allemaal.

Present :beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
BoasScholten Haggien = Scholten en ik.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Haggie Wrote:BoasScholten Haggien = Scholten en ik.

met z'n tweeen? dan moet je ook het aantal punten door 2 delen.
Reply
#26
Bocaloca Wrote:
waf Wrote:vmg staat bovenaan in de supliek. hij heeft goedkope opvullertjes in de verdediging, geen spelers van roda, maar wel veel geld geinvesteerd in wijnaldum en toivonen. ik snap echt weinig van zijn opstelling, maar ja, de winnen kootsj hep altaid gelaik.

wie zijn dat in godsnaam allemaal in de supliek? 19 man, nou, die posten hier vast niet allemaal.

Present :beerbros:

jeffryv = cruijff
Reply
#27
lars = deshotas
The great old Ludwig von...
Reply
#28
kut man, vroeger was t altijd leuk om in de baas zijn tijd mijn team te maken...
Moet ik dat nu in mijn eigen tijd doen. Meteen een stuk minder leuk
The great old Ludwig von...
Reply
#29
waf Wrote:
Haggie Wrote:BoasScholten Haggien = Scholten en ik.

met z'n tweeen? dan moet je ook het aantal punten door 2 delen.

zullen we doen. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: