The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Montreal 2011
#31
Dat q-schema is ook zo slecht dat ze 2 byes hebben toegevoegd. Dus Bogo en Lu zijn al LL's zonder te spelen, mocht er iemand afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
mindlight Wrote:Wat ik nou niet begrijp is dat Stepanek een SE heeft en naar Montreal afreist, terwijl Young dit niet doet. Voor Young is dit toch ook een mooie kans?
Er is maar 1 SE-spot. Maar ik weet niet of ze nou geloot hebben, of dat de hoogst geplaatste speler die automatisch krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ahh zo! Op het moment van loten was het niet bekend dat Young SF stond, maar het zou matig zijn als dat heeft meegespeeld omdat hij daar weinig aan kan doen natuurlijk.
Reply
#34
Ja, dat zou niet mee moeten spelen. Op moment van loten kijken ze wie er nog ergens in zit, dus neem aan dat Young daar meegenomen werd. Maar ik neem aan dat ze het op loting doen, dat lijkt me het meest logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Yep, mij ook. Nja, Young heeft genoeg gelukjes/kansen gehad in zijn carrière, in die zin is dit misschien wel een keer goed. Aan de andere kant, dit is de eerste keer dat hij het zou verdienen en juist nu komt die kans niet.
Reply
#36
Hier maar even verder.

Als je dus die qualis wilt, plus een aantal must-picks, kun je Djokovic niet nemen, hmm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Precies!
Reply
#38
Maar ja, moet je dan Federer nemen als je er vrijwel zeker van bent dat die verliest van Djokovic in de SF?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Djokovic moet voor die prijs het toernooi winnen en Federer eigenlijk de finale halen. Lastige zaak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
Nadal heeft de makkelijkste loting maar ja die is ook erg duur
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Qualifiers staan op hun plek in het schema, inclusief lucky loser Lu die de plek van Haas heeft ingenomen.
Reply
#42
Ik denk dus alleen wel dat Lu 0 punten krijgt voor de kwalificatie. Wel 10 voor in het schema staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Bijna deadline en rustig hier.

Mijn team staat; beetje laf, maar wel lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Zeker rustig, maar mijn team is sinds gisteren niet meer veranderd. Dit moet 'm gewoon worden.
Reply
#45
Ik heb hem vanochtend nog wel aangepast door de qualis. Maar heb ze uiteindelijk toch allemaal genomen, zelfs Kamke en Petzschner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
De q's vannacht inderdaad nog geregeld, maar de rest stond al. Kamke heb ik niet, Petzschner uiteraard wel.
Reply
#47
Ik kon wel een schifting maken, maar dan baal je achteraf weer dat je die hebt ipv die. Dus maar gewoon allemaal genomen. Ook omdat het voor een aantal tegenstanders de eerste HC-wedstrijd is sinds tijden. Alleen Kamke lijkt me de dikke underdog tegen Verdasco, maar met hem weet je het maar nooit.

En ik heb Nadal, jij?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Hier ook veel q's maar kom met budget niet uit om Petzschner te nemen.
Reply
#49
Ik gok eens op een andere winnaar als Nadal, Federer of Djoko...
Dus een hoop "tweederangs" spelers hier
Reply
#50
kooltje Wrote:Ik gok eens op een andere winnaar als Nadal, Federer of Djoko...
Dus een hoop "tweederangs" spelers hier
Nadal?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Ad Wim Wrote:Ik kon wel een schifting maken, maar dan baal je achteraf weer dat je die hebt ipv die. Dus maar gewoon allemaal genomen. Ook omdat het voor een aantal tegenstanders de eerste HC-wedstrijd is sinds tijden. Alleen Kamke lijkt me de dikke underdog tegen Verdasco, maar met hem weet je het maar nooit.

En ik heb Nadal, jij?

Federer!
Reply
#52
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Ik gok eens op een andere winnaar als Nadal, Federer of Djoko...
Dus een hoop "tweederangs" spelers hier
Nadal?
Nou hij heeft niet gewonnen, maar ik heb het wel met hem geprobeerd Wink
Reply
#53
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kon wel een schifting maken, maar dan baal je achteraf weer dat je die hebt ipv die. Dus maar gewoon allemaal genomen. Ook omdat het voor een aantal tegenstanders de eerste HC-wedstrijd is sinds tijden. Alleen Kamke lijkt me de dikke underdog tegen Verdasco, maar met hem weet je het maar nooit.

En ik heb Nadal, jij?

Federer!
Dat hoop ik ook, maar ik neem hem alleen nog op grandslams....
Reply
#54
Potro meest gekozen, zo voorspelbaar. Men blijft hem hier overschatten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Nadal maar 5x Ad...
Reply
#56
Verder iedereen met Murray :eeeek:
Dat maakt Fish ineens een hele grote troef, come on!

En Nadal natuurlijk ook, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Fed maar 8x! Keurig. Hup CC
Reply
#58
kooltje Wrote:Nadal maar 5x Ad...
Dat vermoedde ik al, maar vind hem een lock voor de finale.
Maar ik snap dat als je Murray hebt, hem niet neemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Wat is dat toch met Murray :eeeek:
Reply
#60
Tomic 19x vind ik ook wel mooi :lol:
Reply


Forum Jump: