The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Montreal 2011
#61
mindlight Wrote:Wat is dat toch met Murray :eeeek:
Ik snap dat ook niet. Zeker managen gooi ik het op. De top durft zich niet te branden aan een dure speler, dus gaan voor de goedkoopste in de top 4 en spelen zo om niet te verliezen. Helaas.
Maar voor mij wel mooi, beetje Wimbledon-scenario dit!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Maar Murray lijkt mij de grootste kans te hebben niet de SF te halen....
Reply
#63
4 man in de top 10 zonder Vis, waaronder de koploper. Interessant...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
mindlight Wrote:Maar Murray lijkt mij de grootste kans te hebben niet de SF te halen....
Juist. Sowieso al, maar dan ook nog met zo'n loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Murray, Tomic en Potro kunnen me het meeste pijn doen. Nadal is de ubertroef, maar ook wel Gasquet en Fish.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Yep hier ook Murray die er snel uit moet, naar Bogomolov en Gasquet.

Federer, Nalbandian en Berdych moeten vlammen!
Reply
#67
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat is dat toch met Murray :eeeek:
Ik snap dat ook niet. Zeker managen gooi ik het op. De top durft zich niet te branden aan een dure speler, dus gaan voor de goedkoopste in de top 4 en spelen zo om niet te verliezen. Helaas.
Maar voor mij wel mooi, beetje Wimbledon-scenario dit!
Ik heb Murray toch echt om de prestaties uit het verleden hier. Ga juist voor de weekwinst maar kon niet om hem heen vond ik.
Reply
#68
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat is dat toch met Murray :eeeek:
Ik snap dat ook niet. Zeker managen gooi ik het op. De top durft zich niet te branden aan een dure speler, dus gaan voor de goedkoopste in de top 4 en spelen zo om niet te verliezen. Helaas.
Maar voor mij wel mooi, beetje Wimbledon-scenario dit!
Ik heb Murray toch echt om de prestaties uit het verleden hier. Ga juist voor de weekwinst maar kon niet om hem heen vond ik.
Nadal heeft hier ook al 2x gewonnen Hakkuh

En ik heb hem omdat ie echt de makkelijkste loting heeft. Ik denk nog steeds dat Djokovic wint, maar die heeft een stuk lastigere loting tot de finale, dus vind ik linker, omdat ie ook nog eens een stuk duurder is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Wat is dat toch met Murray :eeeek:
Ik snap dat ook niet. Zeker managen gooi ik het op. De top durft zich niet te branden aan een dure speler, dus gaan voor de goedkoopste in de top 4 en spelen zo om niet te verliezen. Helaas.
Maar voor mij wel mooi, beetje Wimbledon-scenario dit!
Ik heb Murray toch echt om de prestaties uit het verleden hier. Ga juist voor de weekwinst maar kon niet om hem heen vond ik.
Nadal heeft hier ook al 2x gewonnen Hakkuh

En ik heb hem omdat ie echt de makkelijkste loting heeft. Ik denk nog steeds dat Djokovic wint, maar die heeft een stuk lastigere loting tot de finale, dus vind ik linker, omdat ie ook nog eens een stuk duurder is.
Eens, Djoko is gewoon de favoriet.
Reply
#70
Murray heeft toch de laatste 2 keer gewonnen? Op dit soort toernooien is hij gewoon een zekerheidje, maar van mij mag hij er tegen Fish uit.
Ik ben niet zo tevreden met mij keuze voor Kohlschreiber en voor het missen van Gasquet. Budgettechnisch kreeg ik dat echter niet voor elkaar, dan had ik nog 2 spelers eruit moeten gooien. En Gasquet blijft waarschijnlijk op 180 steken.
Reply
#71
andre Wrote:Murray heeft toch de laatste 2 keer gewonnen? Op dit soort toernooien is hij gewoon een zekerheidje, maar van mij mag hij er tegen Fish uit.
Ik ben niet zo tevreden met mij keuze voor Kohlschreiber en voor het missen van Gasquet. Budgettechnisch kreeg ik dat echter niet voor elkaar, dan had ik nog 2 spelers eruit moeten gooien. En Gasquet blijft waarschijnlijk op 180 steken.
Was ie dat in IW en Miami niet ook?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Easy weekje qua verschillen. Op al mijn concurrenten is het Federer van mij vs een stuk of 5 gasten als Potro, Tomic, Gasquet, Fish, Falla, Step, Tsonga en Dolgo van de concurrentie.

Roger, one time dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
Ik ben de enige met Verdasco. Heb ik wat gemist?

Ik heb een vrij laf team, ik had een basis staan en heb alle Q's erbij genomen. Omdat ik ook Simon en Verdasco wilde, die er gewoon bij genomen. Vanmorgen had ik geen tijd om nog echt naar het team te kijken.
Reply
#74
3e ronde Nadal, maar ik neem aan dat je dat wel gezien had.
Reply
#75
Verdasco verliest toch van Tipsa? En anders wel van Nadal?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#76
Voor 90 eraf is geen drama, en misschien kan hij voor een stuntje zorgen. Djokovic niet gekozen in de top, opmerkelijk wel. Hij is natuurlijk flink duurder nu, maar dat niemand in de top 8 eraan wil verrast me wel enigszins.
Reply
#77
Gevoelsmatig zijn die HC1000 toernooien in Canada echte Murray-weken. De laatste toernooien die hij speelde was ie ook vrij goed, al is het lang geleden en op een andere ondergrond. Hup!

Hoelaat starten ze eigenlijk?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Fish en Tsonga moeten er iig snel uit. Beide heb ik (uiteraard) overwogen. Voor het AK zal het geen hele spannende week worden lijkt het. Dat doet me goed.

@AdWim; Delpo overigens voor 90 ook redelijk rendabel, ik verwacht niet dat hij van Djoko wint maar dat is gewoon mogelijk.
Reply
#79
_Tampie Wrote:Fish en Tsonga moeten er iig snel uit. Beide heb ik (uiteraard) overwogen. Voor het AK zal het geen hele spannende week worden lijkt het. Dat doet me goed.

@AdWim; Delpo overigens voor 90 ook redelijk rendabel, ik verwacht niet dat hij van Djoko wint maar dat is gewoon mogelijk.
Voor 90 is ie volgens mij nog niet rendabel, maar hij heeft natuurlijk wel een heel klein kansje tegen Djoko.
En Cilic is ook weer redelijk in vorm, dus heeft ie ook niet zomaar gewonnen.

En voor mij was het dus 3 qualis of hij, aangezien ik de rest allemaal wilde hebben. Dan hebben die qualis sowieso al 105 punten met kans op meer, dus een no-brainer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Djoko maar 10x. :eeeek:

Super NID!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Fish en Tsonga moeten er iig snel uit. Beide heb ik (uiteraard) overwogen. Voor het AK zal het geen hele spannende week worden lijkt het. Dat doet me goed.

@AdWim; Delpo overigens voor 90 ook redelijk rendabel, ik verwacht niet dat hij van Djoko wint maar dat is gewoon mogelijk.
Voor 90 is ie volgens mij nog niet rendabel, maar hij heeft natuurlijk wel een heel klein kansje tegen Djoko.
En Cilic is ook weer redelijk in vorm, dus heeft ie ook niet zomaar gewonnen.

En voor mij was het dus 3 qualis of hij, aangezien ik de rest allemaal wilde hebben. Dan hebben die qualis sowieso al 105 punten met kans op meer, dus een no-brainer.

Potro voor 90 is net zo rendabel als Nadal voor 600.
Top 4 is hier gewoon zwaar favoriet voor de SF. Fedex, Djoko en Nadal het meest maar dat zijn ook degenen die minimaal finale moeten halen (en Djoko zelfs winst) om een beetje rendabel te zijn. Murray is met SF ook wel ok, en hij kan natuurlijk best van Nadal winnen hier.
Reply
#82
Kohl en Berdych ook snel eruit, naast Fish en Tsonga. Kohl goede kans op 90, Berdych is in staat om 180 te halen, Fish ook 180 maar kan er ook heel vroeg uit. Tsonga voor 90 eraf tegen Fedex neem ik aan.

Belangrijke potjes worden eventueel:

Simon - Berdych
Stepanek - Fish; Gulbis - Fish; Murray - Fish
Gasquet - Kohlschreiber
Tomic - Tsonga; Federer - Tsonga
Reply
#83
Kohl-Stakh vind ik 50-50 en eigenlijk vind ik zelfs Stakh licht favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Dat vertrouwen in Gulbis meteen weer na een leuk resultaat. Hij gaat gewoon ouderwets falen zoals hij al jaren doet.
Reply
#85
Waarsch wel, maar 45 punten zie ik hem wel halen en de rest is leuk meegenomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
_Tampie Wrote:Kohl en Berdych ook snel eruit, naast Fish en Tsonga. Kohl goede kans op 90, Berdych is in staat om 180 te halen, Fish ook 180 maar kan er ook heel vroeg uit. Tsonga voor 90 eraf tegen Fedex neem ik aan.

Belangrijke potjes worden eventueel:

Simon - Berdych
Stepanek - Fish; Gulbis - Fish; Murray - Fish
Gasquet - Kohlschreiber
Tomic - Tsonga; Federer - Tsonga

Belangrijke potjes worden Djoko-Federer en Murray-Nadal. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Ik hoop dat Kohlschreiber, Mayer, Petzschner en Kamke er gelijk uitvliegen. Scheit-Duitsers. Net Fransen met dat debiele gestaak, kap daar eens mee!
Reply
#88
Stille, jij zit in die wereld, wat is de kans dat die Duitsers morgen daadwerkelijk niet vliegen?
Reply
#89
Stille is piloot? Of steward? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
18:00
Waw - Nalbi
Dolgo - Chvojka
Anderson - Andujar

20:00
Gulbis - Ferrero
Bellucci - Golubev
Karlovic - Monaco
Bogo - Manno

22:00
Cipo - Davy
Cilic - Seppi
Chardy - Dodig

23:30
Potro - Nieminen

1:30
Tsonga - Fogna
Tomic - Lu

(eerstegenoemde wint)
Reply


Forum Jump: