The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Montreal 2011
Dit begint vervelend te worden. Tsonga wint en Gasquet verliest.
Gelukkig wint Fish nog, mijn laatste houvast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
aiaiai federer toch Sad Federer had m'n week hier echt kunnen maken, helemaal met de rest van de uitslagen van vannacht. Nu wordt het waarschijnlijk gewoon een matige week. Toch voor djoko moeten gaan, die mensen gaan hier waarschijnlijk een aardig grote slag slaan.
Reply
Tja, ik klikte hem als eerste aan, maar durfde het toch niet aan. Laffe hond ben ik.

Lekker ook, Fed verliest de 3e met 6-1. Die is echt klaar met TMSs en is alleen nog interessant op GSs.

Gasquet die van Almagro verliest, is ook bijzonder matig. Stond 5-2 voor in de 1e set en had 2/13 in bps...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Andre kan hier trouwens zomaar 1000 punten in gaan lopen op Tampie, poeh.

CC haakt volledig af om de hoofdprijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb vannacht het nodige tennis gezien. Ben wel verrot nu op de zaak maar ja lekker boeiend..

Fish-Gulbis was echt een 50-50 wedstrijd waarbij Gulbis echt goede kansen had om te winnen. Hij kwam met grote regelmaat voor op de serve van Fish maar maar maakte behoorlijk wat UE. Fish speelde verder een prima partij. Dan Troicki-Monfils, ach wat daar allemaal gebeurde :eeeek: Troicki die een paar MP in de 2e set op 6-5 laat liggen en vervolgens de TB met 7-0 verliest. In de laatste set serveerde Troicki op 5-4 voor de wedstijd maar faalde hij enorm door oa 2 DF. 1e set van Tsonga ook nog gezien. Federer is echt niet veel meer, wat een fouten weer met die backhand.

Ik heb gelukkig Tsonga nog want anders was het echt een drama geworden mbt mijn positie op de ranking. Gasquet cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het wordt wel weer spannend bovenin. Wel leuk voor het spel. Als Jo nou eens zou kunnen stunten dan komen Buurs en ik dicht bij CC te staan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
NID Djoko 1000 punten dit! Zuur dat gasquet verliest en natuurlijk helemaal nu ik lees dat ie 52 eerste set had! #-o

Met Djoko, Fish en Berdych heb ik wss wel 3HF en 2F.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik vrees dat de komende TMS en US Open heel erg saai gaan worden qua FTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Met Djoko wel de goede topper maar alsnog een matige week door de waardeloze andere spelers! Murray #-o
Reply
Helaas weer geen eerste dit jaar met ftm. Maar het gat met tamp was toch al erg groot. Nog alle kans om mn doelstelling te halen, top 5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Eve gaat een sprong maken bij hf djo-alm/fish-berdych, omg! Jullie zitten haar altijd een beetje belachelijk te maken om haar keuzes. Ze heeft in ieder geval heel veel lef dus ik gun het haar wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Die Eve gaat een sprong maken bij hf djo-alm/fish-berdych, omg! Jullie zitten haar altijd een beetje belachelijk te maken om haar keuzes. Ze heeft in ieder geval heel veel lef dus ik gun het haar wel

ik gun het haar zeker, qua picks heeft ze echt de beste keuzes, alleen heeft ze heel veel mustpicks niet (kleine jongens met al genoeg punten), als ze daar een 'cursus' in zou volgen bij een van de 'laffe manageres' dan is ze ongenaakbaar!

Ik heb het weer een beetje spannend gemaakt :wink: ( ](*,) Dead Puke :angry: )
Reply
Stille met zijn Peter Beense avater... Vandaar die Michael K week!!
Reply
Heb ook Django Wagner gehad maar vanaf vanmiddag gaat het roer weer om want al onze top zangers brengen me geen geluk. Ben nog aan nadenken hoe ik het aan ga pakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb je Jannes al gehad?
Reply
1130 punten verlies op andre bij het imo meest logische scenario djoko-tsonga fish-berdych, met djoko W.

beste geval (vanavond verlies van tsonga, fish en berdych) verlies ik 350 punten
slechtste geval (tsonga def. djoko en fish-berdych) verlies ik 1770 punten en staat andre op 1 ( :eeeek: )
Reply
Dat lijkt mij ook. En dan Djoko-Fish finale. Dan word ik 21e en zak ik 3 plaatsen in het AK. Denk je na de eerste dagen een flinke sprong te maken...
Kun je nagaan als Fish vanavond verliest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop Stansilas! Wat zou het mooi zijn als Fish eruit vliegt en Tsonga de HF haalt. Allez!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fish en Tsonga er vandaag uit en het valt allemaal wel mee. Ik vond Fish tegen Gulbis niet meevallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Fish en Tsonga er vandaag uit en het valt allemaal wel mee. Ik vond Fish tegen Gulbis niet meevallen.

Berdych dan ook graag eruit. Dan loopt het met een sisser af. Gvd, alledrie heb ik ze aangeklikt gehad Berdych, Fish en Tsonga. Gruwelijk zeg deze week. Hitself
Reply
Ik heb geloof ik iedereen aangeklikt Begon zelfs met Nadal en Murray en een paar Q Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ja ik moet wel toegeven dat ik er veel aangeklikt heb gehad. Nadal en FedEx niet. Djoko wel uiteraard.
Reply
Heb Fish nooit gehad. Ik ben sowieso niet zo fan van hem. Denk dat het met het verleden te maken heeft en hij diverse malen niet op kwam dagen. Misschien dat ik hem volgende week in eigen land toch maar moet gaan nemen. Vanavond rond 21.00 uur wordt er volgens mij geloot. Schoorel speelt qualies
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is nog niet zeker, moet nog 1 iemand afzeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Loting is overigens in de lokale avonduren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Easy voor Fish so far.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waw gebroken bij *5-4, nu tb. Die moet hij echt even winnen.
Reply
mb Fish, die geeft ie niet meer weg natuurlijk.
Reply
Jezus, wat een ontzettende duwboot die Waw. Niet om aan te zien zeg.
Reply
tb toch naar Waw, maar gelijk een break voor Fish in de derde.
Reply


Forum Jump: