The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vuelta 2011
#1
Rabobank met 3 nederlanders dit jaar.

Mollema, Kruijswijk en Slagter.
verder Freire, Sanchez, Barredo, Garate, Breschel en Martens.


LEKKER TEAM!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Geweldig team idd! Mollema en Kruijswijk voor de bergen en wellicht het klassement. Garate, Sanchez en Barredo zullen wat willen laten zien in eigen huis. En dan heb je ook nog het supertrio Freire, Breschel en Martens. Dat zit dus wel goed met de heuvel- en sprintetappes.
Reply
#3
Overigens doen ook de Tourrijders VDB, Kloden, Brajkovic, Roche en Wiggins mee in Spanje.
Reply
#4
Dat gaat een leuke Vuelta worden! =P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#5
Ben benieuwd naar Kittel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Mooi stuk van Mollema over de Vuelta: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.baukemollema.nl/nieuws.php?subaction=showfull&id=1313419605&archive=&start_from=&ucat=1&">http://www.baukemollema.nl/nieuws.php?s ... m=&ucat=1&</a><!-- m -->
Reply
#7
Quote:Ezequiel Mosquera heeft dit jaar geen salaris ontvangen van zijn ploeg Vacansoleil-DCM. Dat vertelde de Spanjaard tegen het weekblad Nusport. De nummer twee uit de Vuelta van 2010 reed dit seizoen nog geen enkele wedstrijd vanwege een positieve test in de Vuelta vorig jaar.

“Ik heb in samenspraak met de ploeg besloten om van mijn salaris af te zien. Ik wil alleen geld krijgen als ik daadwerkelijk koers,” aldus Mosquera. Omdat hij nog steeds niet volledig is vrijgesproken, ontbreekt Mosquera in de Vuelta van dit jaar.

Mosquera vraagt zich af waarom hij nog steeds niet geschorst is. “Misschien gelooft de wielerbond me niet en is dit de manier om me preventief te straffen.” Bij een eventuele schorsing stopt hij met wielrennen. “Ik heb veel geduld, maar dat is wel bijna op. En ik weiger om onterecht een straf uit te zitten.”
Reply
#8
Doen we nog met Zweeler mee?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Moet het nog invulllen maar wil wel meedoen...
Reply
#10
Me too. Doe het vanavond of morgenavond. Helemaal nog niet in verdiept
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Ik ga denk ik ook maar een poging wagen, gezien m'n redelijk succesvolle tour.
Reply
#12
Mijn vaste team bij: http://vuelta.cyclingfever.com/puntencompetitie.html

1. ANTON HERNANDEZ Igor
2. BENNATI Daniele
3. BOONEN Tom
4. BRAJKOVIC Janez
5. CAVENDISH Mark
6. FARRAR Tyler
7. FREIRE GOMEZ Oscar
8. KITTEL Marcel
9. LE MEVEL Christophe
10. MARTIN Tony
11. MENCHOV Denis
12. MONCOUTIE David
13. NIBALI Vincenzo
14. PETACCHI Alessandro
15. RODRIGUEZ OLIVER Joaquin
16. SANCHEZ GIL Luis Leon
17. SASTRE CANDIL Carlos
18. SCARPONI Michele
19. VAN DEN BROECK Jurgen
20. VELITS Martin

Commentaar ? Tips ?
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#13
Knappe club.

Lijkt me weer een mooie Vuelta te worden. De koers spint garen bij alle val partijen in de Tour en niet rijden van Team Geox in de Tour.

Zo'n deelnemers veld hebben ze jaren niet gehad.
Reply
#14
Klopt mooi deelenemersveld. Goede klassementjongens, een mooie selectie aan topsprinters en de twee beste tijdrijders aan de start. Vorig jaar was het echt armoe troef. Nu hopen dat er niet te veel man gaan afstappen met het oog op het wk. En ben benieuwd of renners als Kittel, Sagan, Degenkolb, Duarte en Phinney hier hun toptalent gaan bevestigen
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#15
Morgen staat er een mooie etappe op het programma, Finish ligt op bergje van de buitencategorie. Mollema lijkt scherp en snel te zijn. Kruijswijk heeft al tijd verloren, maar kan dat in de bergen mss wel weer goedmaken.
Reply
#16
Hij moest gisteren lossen op derde categorie. Verwacht hem dus hooguit in week 3. Hij verbetert el altijd iets naarmate de ronde vordert...
Reply
#17
Gezien gister?

Hij kon het tempo gewoon volgen, maar kreeg materiaalpech!
Reply
#18
Dugarry Wrote:Gezien gister?

Hij kon het tempo gewoon volgen, maar kreeg materiaalpech!
Ok...Eerst werd gezegd dat hij moest lossen. Dan ben ik al iets positiever over vandaag, maar verwacht hem alsnog pas op het einde van de ronde voor een etappezege.
Reply
#19
Koen de Kort vandaag in de koepgroep! Weinig kans op de etappe-overwinning lijkt me. Het vuurwerk van de klassementsrenners zal wel op de Sierra Nevada komen.
Reply
#20
Ja, precies.

Op tijd naar huis vanmiddagWink
Reply
#21
Duurt nog wel even! Nu nog zo'n 100km te gaan.
Reply
#22
Zoals zo vaak viel het een beetje tegen en bleef het vuurwerk uit.

Wel leuk dat Rabo met 3 man in de goede groep zat en Wout Poels ook.
Reply
#23
Dat was inderdaad het enige positieve, plus de ontsnapping van Sorensen, die naa een slechte dag meteen tijd wilde goed maken. Vandaag een Peter Sagan/Nicolas Roche aankomst!
Reply
#24
Gaat die Sorensen echt voor het klassement rijden Scholten?
Ik vond de Rabo's inderdaad goed rijden...In ieder geval wat initiatief genomen. Verwacht met deze jongens wel 2 of 3 etappezeges eigenlijk...Dan Denk ik aan Breschel, Freire en dan nog een Mollema/Kruiswijk/LLS.

Verwacht vandaag dat het te zwaar is voor Sagan. Topfavoriet lijkt mij J. Rodriquez, al is een vlucht die slaagt ook zeker een mogelijkheid.
Reply
#25
kooltje Wrote:Gaat die Sorensen echt voor het klassement rijden Scholten?
Ik vond de Rabo's inderdaad goed rijden...In ieder geval wat initiatief genomen. Verwacht met deze jongens wel 2 of 3 etappezeges eigenlijk...Dan Denk ik aan Breschel, Freire en dan nog een Mollema/Kruiswijk/LLS.

Verwacht vandaag dat het te zwaar is voor Sagan. Topfavoriet lijkt mij J. Rodriquez, al is een vlucht die slaagt ook zeker een mogelijkheid.

Rodriguez is idd de topfavoriet, dit moet hem goed liggen. Wordt iig een leuk laatste uur vanmiddag. Sorensen wilde aanvankelijk dolgraag voort klassement gaan, maar belandde eergisteren in de tweede groep, wat hem al bijna 2 minuten kostte. Daarbij komt de slechte tijdrit van Saxobank en Sorensen kan z'n klassement nu al gedag zeggen. Misschien nog rond de 15e plek. Heb bij Sportpools gegokt met hem, en de populairdere Fuglsang links laten liggen. Afwachten hoe dat gaat uitpakken...
Reply
#26
Fuglsang zit er wel keurig bij maar heeft nog weinig echt laten zien of hij goed of slecht is...net als vele anderen.
Nibali liet gisteren zien zich goed te voelen.
Verder zien JvdB en Wiggins er al verrassend sterk uit.
Reply
#27
Freire nog ziek en dekt aan opgeven. Anton heeft starttlijst nog niet getekend...Niet leuk voor de Spanjaarden...
Reply
#28
Hij heeft niet getekend, maar is wel gestart volgens de Vueltasite.
Reply
#29
Scholten! Wrote:Hij heeft niet getekend, maar is wel gestart volgens de Vueltasite.
Inderdaad....Raar verhaal

Tom Jelte Slager inmiddels vooruit...
Reply
#30
Keurig gisteren van Poels en ook Mollema.

Kruiswijk en LL Sanchez zaten er ook goed bij.
Reply


Forum Jump: