The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Cincinnati
#1
Wat doen we met de deadline> Ik zie dat er zondag al gespeeld gaat worden in de main draw. Loting is morgenavond

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://assets.usta.com/assets/663/15/Schedule%20of%20Play%202011.pdf">http://assets.usta.com/assets/663/15/Sc ... 202011.pdf</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Hetzelfde als altijd, wat er in de regels staat.
Wel gek trouwens dat ze op zondag beginnen met een TMS ervoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Soderling is wederom OUT.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Waarom wordt dit toernooi nou eigenlijk CIncinatti genoemd terwijl er tijden in Mason (30 min van cincy) wordt gespeeld?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Zonder wiki opzoeken he!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Djoko weer bij Federer en Murray weer bij Nadal. 2e ronde mogelijke partijen : Federer-Del Potro, Fish-Davydenko, Djokovic-Harisson, Roddick-Lopez, Murray-Nalbandian, Gasquet-Anderson. Wordt weer een mooi toernooi!

Schoorel zit in de Q, speelt 1e ronde tegen Nieminen. Winnaar tegen Ilhan of Devvarman. Mooie namen in de Q met oa Stepanek, Gulbis, Nishikori, Tomic, Rochus, Young, Falla etc etc
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
De database is open!
Reply
#8
Gelukkig maar 2 potjes vandaag : Del Potro-Seppi en Blake-Baghdatis
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Trouwens vond ik de overwinning van Schoorel klasse! Ilhan zou toch moeten lukken vandaag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Deze week wordt nog veel interessanter dan de vorige.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Denk het niet. Ik vrees dat de toppers voor Djoko en Fish + paar dark horses en qualies gaan. Verwacht juist een hele saaie week. Wel mooie week om te gokken. Denk dat Rafa wel goed gaat spelen en zijn loting is prima. Ferrer is ook weer topfit en ook zijn draw is prima te doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Tja, waarom zou iedereen in de top 10 nu opeens wel voor Djoko gaan? Nu nog meer argumenten tegen hem dan vorige week. Dit wordt weer zo'n typische 2e TMS-week. Die gaan meestal wel goed bij mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Omdat Djoko weer 1000 punten gaat ophalen denk ik. Ik ben er nog niet over uit. Er is nog 1 slam en 3 TMS plus een paar 500 toernooien. Een risicootje nemen om de top 5 aan te vallen is misschien ook wel leuk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Maar waarom had niemand hem nu niet dan? Hij was nu toch ook veruit de favoriet voor 1000 punten? Het blijft gewoon zo dat veel mensen in de top zo'n dure speler niet aandurven in een TMS.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Quizvraagje: Wie is de laatste speler die TMS Canada en Cincinnati in één jaar wist te winnen?
Reply
#16
De q's zijn ook geplaatst.
Reply
#17
Zo, team staat. 1 leuke gok, voor de rest zekerheidjes in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Haha, ik ben de enige met Murray, hoezo FTM-managers zijn voorspelbaar cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Lang getwijfeld, maar Djoko genomen in plaats van dit clubje:

R. Harrison (wc) 674
J. Isner 1330
A. Roddick (11) 2030
T. Berdych (8) 2420
J. Tipsarevic 1390
J. Tsonga (15) 1945
M. Cilic 1295
K. Nishikori (q) 945
A. Bogomolov Jr. (q) 841
12870
Reply
#20
Ad Wim Wrote:Haha, ik ben de enige met Murray, hoezo FTM-managers zijn voorspelbaar cry

Die gaat hier geen potten breken, zeker niet als jij hem hebt :wink:
Reply
#21
Verder heb ik een standaardteam, zoals ik al wel dacht. Mis gasten als Tsonga, Tipsa en Isner, die ik allemaal heb gehad. Maar vind ze allemaal onzeker, alleen voor Tipsa ben ik bang.

Djokovic nu wel 4x in de top 10. Zou wel vreselijk zijn voor Tampie als ie nu de finale niet zou halen...

Maar prachtig dat ik iig 1 hele grote troef heb in Murray. En ik vond Roddick ook wel een leuke. Hij is onzeker, maar heeft een geode loting en Cincy is zijn toernooi.
Verder ooK Stepanek als troef, die mag meteen Isner pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, ik ben de enige met Murray, hoezo FTM-managers zijn voorspelbaar cry

Die gaat hier geen potten breken, zeker niet als jij hem hebt :wink:
Dat zou best kunnen, maar verder niemand?! Vorige week meest gekozen speler en nu niemand meer?!
Dat is zo typisch het opportunisme van FTM, en gebeurt ook altijd in zulke weken. Dat zei ik ook al dit weekend. Murray kan nu opeens niks meer en Djokovic wordt nu vaker gekozen dan vorige week, terwijl zijn tegenargumenten nu groter zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Had Roddick en Tsonga tot 09.50 uur. Toen las ik dat Tsonga zijn pijn per dag erger werd en zeer twijfelachtig is. Direct Cilic er maar ingeknald. Met Roddick kreeg ik opeens een slecht gevoel en toen onder tijddruk iets doms gedaan door weer die lompue Kohlschreiber aan te klikken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Tegenargumenten voor djoko zijn groter geworden maar tegenargumenten voor de andere 3 ook...nog erger zelfs, daarom ben ik toch maar voor djoko gegaan. Getwijfeld over een team vol subtoppers maar heb toch weer vertrouwen in overwinning van djoko. Heeft dit seizoen al aangetoond meerdere weken achter elkaar te kunnen presteren en heeft ook weer geen heel zware partijen gehad afgelopen week.
Reply
#25
Tja, Tsonga geeft niet voor niets op en zal geen risico willen nemen met het oog op de US Open. En Cilic is natuurlijk sowieso al geen fijne 1e ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Mac Wrote:Tegenargumenten voor djoko zijn groter geworden maar tegenargumenten voor de andere 3 ook...nog erger zelfs, daarom ben ik toch maar voor djoko gegaan. Getwijfeld over een team vol subtoppers maar heb toch weer vertrouwen in overwinning van djoko. Heeft dit seizoen al aangetoond meerdere weken achter elkaar te kunnen presteren en heeft ook weer geen heel zware partijen gehad afgelopen week.
Dat is zo, voor de andere 3 ook. Maar mijn argumenten voor Murray waren vorige week al niet geweldig. Max SF, maar waarsch exit tegen Fish.
Nu is zijn loting makkelijker tot de SF, geen fitte, gevaarlijke outsiders. En Nadal blijkt dus ook niet top. En hij blijft verreweg de goedkoopste van de 4. Ook wel de minste natuurlijk, maar toch.
Zo vaak zie je een gast het goed doen die de week ervoor ruk was, in zulke weken. Hij moet toch wat ritme opdoen voor de US Open, en moet superfit zijn, waar anderen vermoeid zijn van de vorige week. En hij heeft wel de kwaliteiten om zo'n toernooi te winnen.

En Djoko kan hier natuurlijk best winnen en blijft topfavoriet. Maar ik kan me best voorstellen dat ie wat rust wil nemen voor de US Open. Dat lijkt me zijn main goal, en onderschat niet hoe veel hij al gespeeld heeft dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Hup Federer dan maar deze week, het zou niet ongunstig zijn als hij wint.
(buiten dat het altijd al mooi is als Federer wint)
Reply
#28
andre en Arco zijn het weer aardig eens, niet normaal. Lijkt wel of die exact dezelfde berekeningsmethode hebben Wink

Tov van deze concurrenten is het:

Djoko, Ferrero, Nalbi

Vs.

Isner, Roddick, Lopez, Berdych, Tipsa, Tsonga, Bogo, Nishi
+ Harrison, Steppie (arco)
+ Troicki (andre)

Leuke 1e rondes:
Ferrero - Lopez
Nishi - Nalbi
Reply
#29
Buurs heeft Nalbi en Ferrero ook, dus dat zit wel goed!
Reply
#30
Hoe kun jij nou Nishikori en Bogo niet hebben? Je gaat toch niet Buursiaans choken, hè?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: