The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Feyenoord bovenaan
#1
Een ronkende kolenkachel
Een zwart-wit TV
Zaterdagavond in de teil
Ranja en chips op de bank
Goudvissen bij Willem O.

Een ouderwets vertrouwd beeld:
Feijenoord bovenaan de ranglijst....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#2
Wie is die Willem O. toch?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
Sinds Fainort bovenaan staat, zie ik waf hier niet meer. Leg die zich te bezatten ofzo? :beerbros:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#4
Daar heeft hij dan van zaterdagavond tot zondagmiddag 16;15uur voor gehad. Daarna was alles weer zoals het moet zijn.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#5
:eten:
Reply
#6
EJR Wrote:Sinds Fainort bovenaan staat, zie ik waf hier niet meer. Leg die zich te bezatten ofzo? :beerbros:

we staan niet bovenaan! en ik heb de tegenstanders gezien en vind het niet heel vreemd dat we daarvan wonnen, hoewel het zaterdag erg goed was. het lijt er op of de ploeg voor deze trainer wel wil werken..... dat heeft die gladde aal van van geel dan weer handig klaargespeeld.

en het is idd een stuk minder leuk hier op het forum, erg jammer. ik denk dat ik ook maar niet mee ga doen met competitiemanager, sinds 10 jaar of zo. maar er posten hier nog maar heel weinig interessante mensen. en vooral bumme (die zegt je op ignore te zetten maar wel elke gelegenheid aangrijpen om op je te reageren, echt het toppunt van laf gedrag, mukkus (het lijkt wel of zijn debiele broertje nu alleen nog inlogt) en dugarry maken het gewoon een stuk minder leuk hier. en dat is jammer, want met gitter, peter of jou kun je nog lekker normaal over voetbal lullen. maar dat wordt wel erg mager!
Reply
#7
waf Wrote:
EJR Wrote:Sinds Fainort bovenaan staat, zie ik waf hier niet meer. Leg die zich te bezatten ofzo? :beerbros:

we staan niet bovenaan! en ik heb de tegenstanders gezien en vind het niet heel vreemd dat we daarvan wonnen, hoewel het zaterdag erg goed was. het lijt er op of de ploeg voor deze trainer wel wil werken..... dat heeft die gladde aal van van geel dan weer handig klaargespeeld.

en het is idd een stuk minder leuk hier op het forum, erg jammer. ik denk dat ik ook maar niet mee ga doen met competitiemanager, sinds 10 jaar of zo. maar er posten hier nog maar heel weinig interessante mensen. en vooral bumme (die zegt je op ignore te zetten maar wel elke gelegenheid aangrijpen om op je te reageren, echt het toppunt van laf gedrag, mukkus (het lijkt wel of zijn debiele broertje nu alleen nog inlogt) en dugarry maken het gewoon een stuk minder leuk hier. en dat is jammer, want met gitter, peter of jou kun je nog lekker normaal over voetbal lullen. maar dat wordt wel erg mager!

En met mij dan? Waf, blijf! Ik lees je minicolumns bijna dagelijks! [-o<
Reply
#8
Ik dacht dat we vriendjes waren Wafje :cry:
Reply
#9
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:Sinds Fainort bovenaan staat, zie ik waf hier niet meer. Leg die zich te bezatten ofzo? :beerbros:

we staan niet bovenaan! en ik heb de tegenstanders gezien en vind het niet heel vreemd dat we daarvan wonnen, hoewel het zaterdag erg goed was. het lijt er op of de ploeg voor deze trainer wel wil werken..... dat heeft die gladde aal van van geel dan weer handig klaargespeeld.

en het is idd een stuk minder leuk hier op het forum, erg jammer. ik denk dat ik ook maar niet mee ga doen met competitiemanager, sinds 10 jaar of zo. maar er posten hier nog maar heel weinig interessante mensen. en vooral bumme (die zegt je op ignore te zetten maar wel elke gelegenheid aangrijpen om op je te reageren, echt het toppunt van laf gedrag, mukkus (het lijkt wel of zijn debiele broertje nu alleen nog inlogt) en dugarry maken het gewoon een stuk minder leuk hier. en dat is jammer, want met gitter, peter of jou kun je nog lekker normaal over voetbal lullen. maar dat wordt wel erg mager!

En met mij dan? Waf, blijf! Ik lees je minicolumns bijna dagelijks! [-o<

jij post hier zelden. en je betaalt niet voor mijn hersenspinsels.
Reply
#10
hoppa
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#11
Quote:KNVB VEROORDEELT GEWELD EN STEUNT FEYENOORD

UITGEGEVEN: MAANDAG, 19 SEPTEMBER 2011 13:10 LAATST GEWIJZIGD: MAANDAG, 19 SEPTEMBER 2011 13:11
De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.”

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan – zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.

erg goed van de knjb. dat zal feyenoord wel gevraagd hebben, maar misschien geloven de hersenlozen het nu wel.

ik kon zaterdag niet, was omdat het zo laat was ook niet met kinderen gegaan, maar je zal er gvd tussenlopen, stelletje tering dwazen.

het was wel aangekondigd. ik stond bij een reunie te praten met een oud vriendje die nu bij de politie zit. ze wisten dat er wat zou gaan gebeuren, maar dit verwacht uiteraard niemand.

het begint een prestige strijd te worden, ik zou niet zo snel weten hoe dit moet worden opgelost.....
Reply
#12
Top 5 in 'Rotterdam betekent Coolsingel.
Ik heb een droom.
Reply


Forum Jump: