The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
#31
Haase 2e ronde Murray
Bakker 2e ronde Fish

\Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Zou het nog voor morgen 09.00 kunnen dan kan ik er wellicht zelf nog wjat aan doen

Anders Haggemans bedankt alvast voor het goud :negerwaf:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
Klasse overwinningen van Middelkoop en Huta Galung:
Middelkoop-Viola 64 76
Huta Galung-Burquier 76 76

Nog 1 potje winnen en het hoofdtoernooi is bereikt!
Jesse speelt tegen Veic, Middelkoop tegen Niland
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Database is open. Succes met het maken van de teams!
Reply
#35
Krajicek begonnen. meteen de break!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Sijsling ook begonnen tegen Goffin. Meteen 2-0.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#37
Wordt nog wat met die orkaan. Hopelijk is ie weg als ik kom, volgens mij wel, en laat ie niet al te veel schade achter.
De planning van de US Open zal niet te veel vertraging oplopen waarsch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Sijsling 6-3.
Kraai *3-4 15-30
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Wanneer ben jij er Ad? Mijn ouders gaan maandag naar New York.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Sijsling is het helemaal kwijt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
centre court Wrote:Wanneer ben jij er Ad? Mijn ouders gaan maandag naar New York.
Ik ben er vanaf woensdag 8 dagen. Ik zal op een Feyenoord-shirt letten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Sijsling tankt de 2e set.
Kraai 7-5.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
huta galung =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Krajicek heeft zich ook geplaatst.
Het moet niet gekker worden. =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Overdune Wrote:FTM-technisch ook een slechte loting dit, iedereen nu met Djoko-Fish-Murray.
Er zijn nog wel wat leuke opties ipv Murray. Met Djoko, Fish, Murray kun je bijvoorbeeld Del Potro er niet bij nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Is Federer dit jaar ook weleens in de helft van Nadal geloot?
Reply
#47
Nou, De Bakker heeft de grootst mogelijke poeploting, kijken of hij een rondje verder komt.
Reply
#48
andre Wrote:Is Federer dit jaar ook weleens in de helft van Nadal geloot?

gelukkig voor hem niet.

tms wel, maar toen lag er al weer op tijd uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#49
De Bakker gaat zowaar nog een potje winnen ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Jaziri is natuurlijk wel een ongelooflijk talent. Die batert Thiemo er in 4 setjes af hoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#51
Ik heb er ook weinig vertrouwen in, Thiemo totaal geen ritme en al helemaal niet op hc.
Reply
#52
3 sets Jaziri, NID
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Hopelijk heeft Jaziri een quote van 4,20 ofzo.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
OOP voor maandag:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/index.html?promo=ScheduleofPlayRightRailPromo">http://www.usopen.org/en_US/scores/sche ... tRailPromo</a><!-- m -->

Men verwacht vandaag en morgen heel veel ellende/regen en maandag zou het redelijk worden. Ze zijn banger voor de schade op het park (banen/voorzieningen)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Ben vooral benieuwd of alle spelers op tijd aankomen voor hun wedstrijd en wat hun beleid daarin is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Speciaal voor tamp: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html">http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Ik heb Djokovic dit jaar bijna nooit gehad, maar nu ga ik toch maar eens voor hem. Had hem niet op de AO, niet op RG, niet op Wimbledon. Hopelijk presteert ie nu ook als ik hem wel heb.

Verder wat must-picks erbij en klaar is kees. Alleen de laatste stuiver inzetten is nog wat lastig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Ik heb een leuk kermisteam.
Na de US open sta jij boven mij als er geen verrassingen zijn.

Feli alvast. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
2011 US Open Weather Update

The USTA Billie Jean King National Tennis Center came through Hurricane Irene with minimal damage. We are currently working to get the venue ready for an 11 a.m. ET start on Monday. We are in communication with city officials regarding mass transit, road conditions, and the ability to start the event on Monday. We will provide an update later today regarding play on Monday.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Ad Wim Wrote:Speciaal voor tamp: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html">http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html</a><!-- m -->

Hij is mooi! Percentages wijken iets af van de mijne, maar de tendens is wel goed vergelijkbaar. Dus jullie zullen in staat zijn om mijn team te voorspellen.
Reply


Forum Jump: