The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
centre court Wrote:Beetje hetzelfde als Tampie. Voor de subtoppers en kleintjes gegaan.

Het was voor mij óf Djoko óf Gasquet, Berdych, Cilic, Troicki, Tsonga, Isner, Blake, Young en Tomic. Het is het laatste geworden.

Ik had mijn alternatieven voor Djoko op 1305 punten gezet, ik heb er nu 1225 met kans voor Isner op meer. Daar kan ik meeleven. Bij dit puntenaantal moet Djoko de US Open winnen om er over heen te gaan en dan nog verlies je ''maar'' 800. Bij een exit tegen Federer nu maak je een mooie winst. We gaan 't zien!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, als je Isner al niet standaard hebt...

En 800 punten vind ik heel flink. Bovendien las ik eerder verhalen dat je met een team met altneratieven slechts 400 punten zou verliezen bij winst Djokovic. Dat is inmiddels dus flink bijgesteld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Nadal niemand in de top op Overdune na

Nou, 'top'? Wink Dat is juist de reden dat ik Nadal heb, het is gewoon een blinde gok in een poging die top 10 weer te halen. :razz:
Reply
Roddick gaat Nadal pakken!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray verliest nu zelfs de rally van Isner. Wat een angsthaas, laffe hond, bah!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat laffe spel van Murray moet toch een keer afgestraft worden. 4-3* Isner op dit moment.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5-4*, nu volle bak!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En dan breakt die laffe zak naar *6-5. GVD! 1 game had die lange nodig voor de zo gewenste TB.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
75 *10. zonde
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
GSM Murray. Een finale Djoko-Murray is echt einde seizoen. Dan moet ik haast maar hopen dat Nadal wint van ''mijn'' Roddick. Hij heeft meer kans om Murray en Djoko te pakken. En Roddick heeft toch iedereen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Go johnny! 3-0! Probeer de set te pakken en dan weet je het maar nooit!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Oei oei oei. Isner mist in de 4e set op 4-4 minimaal 1 bp. Je voelt gewoon dat ie de wedstrijd wint als ie hier breakt. Dan serveert ie zich in zo'n 5e set naar een TB en dan is 't goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan slaat Isner een DF aan het begin vd TB en is het afgelopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, als je Isner al niet standaard hebt...
Tja, natuurlijk was Isner een must-pick, maar het probleem dit toernooi was dat er teveel must-picks waren. T.o.v. mijn team (Djoko, Murray, Roddick, Potro, Nalbi + 1q) wilde ik eigenlijk ook nog Fish, Tsonga, Isner en Tipsa. Achteraf gezien had ik Isner i.p.v. Potro moeten hebben, maar vooraf gaf ik Potro minimaal zo'n goede kans om ver te komen.
Reply
Haggie Wrote:Roddick gaat Nadal pakken!

Dat Roddick überhaupt in de kwart staat is al een godswonder, die gaat natuurlijk van zn lang zal ze leven niet ook nog Nadal pakken.
Reply
Het is toch knap van Nadal. Al een hele tijd denk je dat het dit seizoen niets meer wordt met hem, maar op het moment supreme staat hij er weer. Zelfs het RG-scenario is niet uitgesloten.
Reply
Als Fed dan nog de finale haalt win ik gewoon de week. [-o<
Reply
Nadal sloopt Roddick totaal. =D>
Reply
Nadal speelt erg goed.
Hopelijk houdt hij dit nog 2 rondjes vol.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi ook dat het een snelle pot lijkt te worden, dat scheelt weer energie.
Reply
2-6 1-6 =D>

Roddick cry
Reply
2-6 1-6 0-3 Undecided
Reply
Wat een heerlijke partij beuken zeg in die TB.
Reply
Fed mist even 3 SP's op rij...
Reply
SP #5 is raak, mooi!
Reply
Lekkah Roger!
Reply
mr choke gaat opnieuw een 2-0 in sets voorsprong weggeven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
5e set 2-1* 15-30. Break 'm Rogi!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Serveer het maar uit Roger!
Reply
2 MP's gemist en de break. Het zal toch niet...
Reply


Forum Jump: