The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
Zelden zo gewild dat ik in het stadion zou zitten.
Reply
en we gaan nog ff door....idd een set van het aller, allerhoogste niveau Notworthy Notworthy
Reply
Ben bang dat Djoko nu een tik gekregen heeft en de vierde set makkelijk gaat verliezen.. Sad
Reply
Djoko lijkt (na de blessurebehandeling) een stukje minder fit en iets minder te spelen, maar sommige ballen komen toch nog wel aan. Je zou zeggen dat Nadal het op routine kan uitspelen, maar helemaal niets is zeker in deze partij.
Reply
Kraai Wrote:Ben bang dat Djoko nu een tik gekregen heeft en de vierde set makkelijk gaat verliezen.. Sad

Gelukkig heb ik geen verstand van tennis...... Undecided
GSM Djokooooooooo !!! =D> =D> =D>
Hakkuh Zilver en terug in de top 5 van FTM Hakkuh
Reply
Klasse Djoko, wat een prestatie, wat een held. Maar wat kut dat ik dit moest missen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko is natuurlijk een koning, maar ik ben nog steeds doodziek van Federer! Nadal had het nog enigzins kunnen goed maken, maar ook dat mocht niet zo zijn.
Reply
Het toernooi en daarmee t FTM seizoen zat erop na de choke van fedex. Geen minuut meer gezien daarna.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Het toernooi en daarmee t FTM seizoen zat erop na de choke van fedex. Geen minuut meer gezien daarna.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
http://www.youtube.com/watch?v=dkz0sR2Lgek
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Het toernooi en daarmee t FTM seizoen zat erop na de choke van fedex. Geen minuut meer gezien daarna.
Reply
Haase die een 2-0 in sets weggeeft en vooral Fed die 2 mp's mist heeft mij de das omgedaan. :cry:

Djoko had trouwens gewoon het Grand Slam moeten winnen dit jaar. Onbegrijpelijk dat hij toen van Federer verloor op RG.
Reply
En toen had ik Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ook. Maar goed, op Wimbledon ook en toen won Djoko en verloor Fed ook na 2-0 in sets vóór gestaan te hebben. Toen hoorde je me uiteraard niet klagen. :razz:
Reply
Mooi is ook dat een keuze voor Djoko, vooraf bestempeld als riskant en nauwelijks winst opleverend, flink beloond wordt. Het brengt andré zelfs zeer dichtbij tampie. Mooi dat het op deze manier is. Het riskante managen wint het van het zekere. Tampie is buursiaans aan het choken.

En ik zei in het begin al dat andré het beste team (van de top) had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is wel duidelijk geworden dat het vooraf dus terecht als riskant werd bestempeld. En het heeft ook relatief weinig opgebracht. Andre is 400 punten ingelopen op Tampie, met het risico(en ooh wat was het dichtbij) dat FTM afgelopen kon zijn voor 'm. Prima keuze van Tampie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jammer voor ad dat hij het allemaal niet begrijpt.

Ik ben nog steeds van mening dat het team van tampie het beste team was.
Ad heeft 265 punten meer dan tampie, terwijl alles bij ad meezat.
Wanneer federer niet gechoked had, dan had hij 1000 punten verloren.
Tel daarbij op de opgave van berdych en ad is weer eens goed weggekomen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dat is dus spelen om niet te verliezen en dat mag afgestraft worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoveel geluk als Ad dit jaar heeft krijgt ie nooit meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat vind ik dus onzin. Met zoveel potten op een jaar bestaat het niet dat je heel meer geluk dan pech hebt of andersom. Natuurlijk hoeft het niet precies uit te middelen en kan het verschil aan het eind net veroorzaakt zijn door een keer meer pech. Dat Ad nu 4e staat betekent alleen dat hij het goed gedaan heeft dit jaar.
Reply
Bij tampie zat het ook niet bepaald tegen natuurlijk. Murray had ook zomaar in de tweede ronde kunnen verliezen en verder heeft iedereen uit zijn team zo ongeveer z'n maximum gehaald. Mensen als Tsonga, Isner, Ferrero, Karlovic, Roddick kunnen ook allemaal zomaar 1 a 2 rondes eerder verliezen en dan verliest ie opeens een heel stuk meer. Staat tegenover dat Berdych en Gulbis 1 a 2 rondes eerder verloren dan verwacht was maar al met al heeft het hem zeker niet tegengezeten.

Neemt niet weg dat dit voor een nummer 1 in het klassement het beste team is denk ik. Je loopt weinig risico om echt veel punten te verliezen en er is zelfs een goeie kans dat je hier punten pakt op de rest.
Reply
Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Ben sinds lang weer eens goed ziek van een pot tennis, deze lag echt voor het oprapen...

Helemaal mee eens!

Pfffff op vakantie deze pot zitten kijken vanaf de tweede set. Ik was er wel even ziek van, moest nog even een rondje lopen om de frustratie baas te kunnen. Maar wel verdiend voor Djoko, deze toernooizege. Ik ga maar eens op zoek naar wat highlights. Ik heb Nadal-Djoko de eerste set zitten kijken, niveau was top.
Reply
Geen moment spijt gehad van mijn team. Tja en dat achteraf als laf bestempelen? Typisch adwimiaans.

Mooie laatste weken komen eraan, succes andre. En Arco, want die is zeker nog niet kansloos.
Reply
Echt krankzinnig goede punten zitten er tussen, zeg. Genieten. Qua niveau toch duidelijk een ander verhaal dan Federer-Djoko. Lag het aan mij of was Djoko daar in de tweede set daadwerkelijk heel matig bezig?
Reply
Mooi dat je deze finale nog even terugkijkt.
Jij ook succes in de rest van het seizoen.
Reply
andre Wrote:Mooi dat je deze finale nog even terugkijkt.
Jij ook succes in de rest van het seizoen.

Ja, als tennisliefhebber smullen geblazen, ik kan me goed over de ftm frustraties heen zetten.
Reply


Forum Jump: