The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
#61
Idd, zitten af en toe gekke percentages bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Heerlijk team staan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
centre court Wrote:Heerlijk team staan!

Hier ook, Heerlijk team staan (voor de eerste week!) :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Speciaal voor tamp: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html">http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html</a><!-- m -->

Hij is mooi! Percentages wijken iets af van de mijne, maar de tendens is wel goed vergelijkbaar. Dus jullie zullen in staat zijn om mijn team te voorspellen.

Ik weet al 2 weken hoe jouw team eruit gaat zien daar heb ik geen percentages voor nodig :Big Grin
Gewoon Dkojo,Murray, Fish en een paar qualies :8:
Reply
#65
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Speciaal voor tamp: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html">http://jeffsackmann.com/2011-US-Open-Draw.html</a><!-- m -->

Hij is mooi! Percentages wijken iets af van de mijne, maar de tendens is wel goed vergelijkbaar. Dus jullie zullen in staat zijn om mijn team te voorspellen.
Als je dit volgt zou je nooit voor Djokovic moeten gaan. Hij heeft een verwachtingswaarde van 879 punten, terwijl b.v. Wawrinka al een verwachtingswaarde van 260 punten heeft, relatief veel meer dus.
Maar ik denk dat de percentages van de toppers te laag zijn, ik denk niet dat Wawrinka 2,3% kans heeft om hier te winnen.
Wel leuk trouwens.
Reply
#66
Klopt, de voornaamste afwijking met mijn percentages is dat de toppers bij mij meer kans hebben, en de mindere goden veel minder kans.
Reply
#67
Ik vind vooral Potro veel te hoog ingeschat. En hij heeft weinig verstand van het lagere segment, want bij qualis zit ie er ook vaak ver naast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Ad Wim Wrote:Ik vind vooral Potro veel te hoog ingeschat. En hij heeft weinig verstand van het lagere segment, want bij qualis zit ie er ook vaak ver naast.

Hij doet het niet op verstand als ik het goed begrijp, puur op data dat hij in een model giet. Dan zijn zijn parameters wellicht wat labiel.
Reply
#69
Maar die data moet toch ergens vandaan komen, en dan vraag ik me af waarvandaan. Alle bookies schatten die qualis namelijk wel naar behoren in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Mijn team staat ook wel. Grote keuzes zijn gemaakt. Twijfel alleen nog wat ik met m'n laatste 1000 moet doen. Nishi, Bogo, Gulbis of Ilhan + Benne...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Ik vind vooral Potro veel te hoog ingeschat. En hij heeft weinig verstand van het lagere segment, want bij qualis zit ie er ook vaak ver naast.

Misschien neemt hij een factor mee of iemand eerder een GS heeft gewonnen (en dus die mentale kracht heeft). Aan de andere kant kan dat nooit zwaar tellen want Murray staat bizar hoog gequoteerd. Die kans lijkt mij nog geen procent.
Reply
#72
murray snap ik nog wel, maar del potro, berdych, wawrinka, monfils zijn toch wel aardig overgewaardeerd. Ook Fish vind ik ondanks zn goede vorm wel iets te hoog ingezet
Reply
#73
Ik ben zeer benieuwd naar de keuzes van andre en Arco. Wel of geen Djoko?
Reply
#74
Wel uiteraard. Er zijn niet genoeg interessante alternatieven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ja, maar ik neem toch aan dat ze iets moeten / willen forceren.
Reply
#76
Juist niet, ik zou als hun was erop gokken dat jij deze week van 't pad raakt Wink
Reply
#77
Ik weet ook niet of ik iets met die info zou doen. Een keer een beetje een spannend GS zou ook wel weer leuk zijn.
Reply
#78
Tampie, jij hebt gewoon Djokovic,Murray,Fish.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Denk niet dat ie Murray heeft, te groot risico.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Haggie Wrote:Tampie, jij hebt gewoon Djokovic,Murray,Fish.

Ik verwacht in ieder geval dat andre en Arco deze wel hebben.
Reply
#81
_Tampie Wrote:
Haggie Wrote:Tampie, jij hebt gewoon Djokovic,Murray,Fish.

Ik verwacht in ieder geval dat andre en Arco deze wel hebben.

Ik denk dat zeker Arco niet én Djoko én Murray heeft.
Reply
#82
Ik heb zaterdag in zeer korte tijd een team gemaakt en dat voelt nog steeds goed. Voortdurend twijfel uiteraard, maar ik blijf maar bij de eerste ingevingen.
Reply
#83
183 euro over. Tegen m'n principes, maar heb toch liever Gulbis dan Bogo. Minder kans in de 1e ronde, maar wel veel betere implied odds.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Ad Wim Wrote:183 euro over. Tegen m'n principes, maar heb toch liever Gulbis dan Bogo. Minder kans in de 1e ronde, maar wel veel betere implied odds.

Als je Gulbis al gaat overwegen, dan heb je iig niet Djoko en Murray.
Reply
#85
Niet samen nee. Ik denk dat wij een hoop hetzelfde hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Ad Wim Wrote:Niet samen nee. Ik denk dat wij een hoop hetzelfde hebben.

Ik hoop het niet voor je. Dan maak je nog een kans op de eindoverwinning. Of heb je die al uit je hoofd gezet?
Reply
#87
Ik ga, zoals altijd, voor het team met de hoogste score. Dus spelen om te winnen. Ik denk alleen dat het vrij straightforward is deze US Open, en er weinig alternatieven zijn voor Djoko die echt die 2000 punten kunnen halen. Alleen Murray eigenlijk, dat is imo de enige echte keuze.
Maar die past bij mij niet, omdat ik dan een hoop goedkope dark horses niet kan nemen, die je eigenlijk moet hebben. Er zitten zoveel gasten in deze draw die meer kwaliteiten hebben dan dat ze euro's kosten.

Daarom denk ik niet dat er veel verschillen zijn in teams met Djoko. Alleen met mensen die hem niet nemen zullen er verschillen ontstaan, maar denk niet dat dat er meer dan 3 zijn in de top 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Ad en de eindoverwinning :-&

Als Ad top 5 haalt, dan gaat de vlag uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#89
_Tampie Wrote:Ik ben zeer benieuwd naar de keuzes van andre en Arco. Wel of geen Djoko?
Ik zou er graag wat over zeggen, maar uit alles wat ik zeg zou je een aanwijzing over mijn team kunnen halen.
Ik heb gisteravond in 2 minuten wat aangeklikt en zie geen reden om dat te wijzigen.
Reply
#90
Nu heb je al teveel gezegd (voor mij) :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: