The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
#91
Nou, wat heb ik dan?
(ja, dat ik geen 20 man heb)
Reply
#92
Ik zie dat de database vrijwel sluit, dus:
Als het mogelijk was, had ik een team met Djoko, Fish, Potro en Murray. Dat kon echter net niet, maar de kans is dus wel heel groot dat ik 3 van de 4 heb.
Reply
#93
Nog 1 minuut, dan ga ik zien wat ik al weet:
andre: Murray, Djoko, Fish, Roddick
Arco: Murray, Djoko, Fish, Roddick

Ik kwam tot de conclusie dat Djoko te duur is geworden. Zijn vervangers:
1800 J. Del Potro (18)
382 V. Pospisil (q)
2350 J. Tsonga (11)
670 D. Nalbandian
358 A. Gensse (q)
840 E. Gulbis
719 J. Blake
540 J. Ferrero
2690 T. Berdych (9)
453 G. Soeda (q)
752 B. Tomic
577 I. Karlovic
1340 J. Isner (28)
478 J. Benneteau (wc)
Ik schat de vervangers op 1400-1700 punten. Ik ben niet zo zeker dat Djoko hier gaat winnen, zo'n 40% kans.

Het team dat ik andre toedicht (Murray, Djoko, Fish, Roddick) was mijn andere optie.
Reply
#94
Wow, dit wordt een leuke week! Maar 5x Djoko in de top 10!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
tov andre Djoko vs.:

6 I. Karlovic US Open (GS) 10 in 577
7 T. Berdych US Open (GS) 10 in 2690
8 A. Gensse US Open (GS) in 358
9 J. Ferrero US Open (GS) 10 in 540
10 B. Tomic US Open (GS) 10 in 752
11 J. Tsonga US Open (GS) 10 in 2350
12 G. Soeda US Open (GS) 35 in 453
13 M. Fish US Open (GS) 10 in 2820
14 J. Isner US Open (GS) 10 in 1340
15 J. Blake US Open (GS) 10 in 719
16 J. Benneteau US Open (GS) 10 in 478
17 E. Gulbis US Open (GS) 10 in 840
Reply
#96
Wawrinka als absolute troef. Die haalt met links toch gewoon 180 punten? En die heeft de kwaliteit om Murray te verslaan op zo'n baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
De laatste tijd tennist Wawrinka toch ook met links? Ik snap wel dat hij weinig is gekozen, maar een mooie keuze hoor.
Reply
#98
Ja, ik snap het ook wel, maar 4x is wel heel weinig. Als je ziet dat bijvoorbeeld wel zo veel mensen voor Berdych gaan. Volgens mij heeft Wawrinka een grotere kans op 180 punten en is ie ook nog een stuk goedkoper.
En hij haalde wel QF Canada. En 4e ronde RG toen ie ook een kut voorbereiding had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Ad Wim Wrote:Wawrinka als absolute troef. Die haalt met links toch gewoon 180 punten? En die heeft de kwaliteit om Murray te verslaan op zo'n baan.
Dat denk ik ook, maar hetzelfde geldt voor Del Potro. Er zijn teveel must-picks deze week. Daarom heb je ook niet overdreven veel aan kansloze qualifiers.
Reply
Klopt, ik had ook Wawrinka aanvankelijk niet. Maar vond zijn punten toch zekerder dan gasten als Blake, Ilhan, Souza, etc. En hij doet het altijd goed op GSs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Rafa!
Reply
Vanochtend had ik trouwens nog Murray, maar ik kwam uit op Murray en Benneteau tegenover Potro, Roddick, Wawrinka en Isner. Dan vond ik die drie grote jongens zekerder dan Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Nog 1 minuut, dan ga ik zien wat ik al weet:
andre: Murray, Djoko, Fish, Roddick
Arco: Murray, Djoko, Fish, Roddick

Ik kwam tot de conclusie dat Djoko te duur is geworden. Zijn vervangers:
1800 J. Del Potro (18)
382 V. Pospisil (q)
2350 J. Tsonga (11)
670 D. Nalbandian
358 A. Gensse (q)
840 E. Gulbis
719 J. Blake
540 J. Ferrero
2690 T. Berdych (9)
453 G. Soeda (q)
752 B. Tomic
577 I. Karlovic
1340 J. Isner (28)
478 J. Benneteau (wc)
Ik schat de vervangers op 1400-1700 punten. Ik ben niet zo zeker dat Djoko hier gaat winnen, zo'n 40% kans.

Het team dat ik andre toedicht (Murray, Djoko, Fish, Roddick) was mijn andere optie.
Pospisil had je sowieso moeten hebben. Verder zitten hier zoveel onzekere gasten bij dat je er niet vanuit kunt gaan dat die gasten bij elkaar 1200 punten halen. En dat haalt Djoko toch wel gemiddeld, zou je zeggen.

Ik zag echt niet genoeg alternatieven voor Djoko. Wel een paar, maar dan had je met zoveel drollen gezeten en daar had ik geen zin in. Die alternatieven heb ik nu alsnog genomen door Murray niet te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
670 D. Nalbandian
840 E. Gulbis
719 J. Blake
540 J. Ferrero
453 G. Soeda (q)
752 B. Tomic
577 I. Karlovic
478 J. Benneteau (wc)

Dit zijn inderdaad allemaal drollen die er 1R uit kunnen vliegen.
Reply
Ach, leek me wel weer leuk om iig de eerste week veel mannen aan te moedigen! En in de SF gaat Federer Djoko pakken!
Reply
Maar eens even die scenariocalculator invullen, ben benieuwd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Ach, leek me wel weer leuk om iig de eerste week veel mannen aan te moedigen! En in de SF gaat Federer Djoko pakken!

[-o<
Reply
Hmm, die doet het dus niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hmm, die doet het dus niet.

Nee, tot die conclusie kwam ik ook. Ik zal vanavond even een SC in elkaar draaien.
Reply
op ES2 nu Cilic - Harrison :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Beetje hetzelfde als Tampie. Voor de subtoppers en kleintjes gegaan.

Het was voor mij óf Djoko óf Gasquet, Berdych, Cilic, Troicki, Tsonga, Isner, Blake, Young en Tomic. Het is het laatste geworden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze gaan gewoon van start. Dan is alles dus toch goed daar met vervoer, en geen vertraging. Mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Beetje hetzelfde als Tampie. Voor de subtoppers en kleintjes gegaan.

Het was voor mij óf Djoko óf Gasquet, Berdych, Cilic, Troicki, Tsonga, Isner, Blake, Young en Tomic. Het is het laatste geworden.
Hier zitten verrassende namen tussen. Op zich leuk, maar wel riskant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Al begonnen? Is het scorebord misschien weggewaaid gisteren?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Laat maar daar is ie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Veel troeven idd. Allemaal spelers met hoge pieken en diepe dalen. Ik hoop op een verrassing van één of meerdere heren. In mijn ogen komen ze op 1200 punten minimaal, dan mag Djoko alleen de finale niet winnen.
Dit was ook de enige manier om dit toernooi veel punten te winnen op concurrenten. Een vroege exit van Djoko en ik ben weer terug. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Harrison heb ik dus die zal wel direct onderuit gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hop, Tipsa breakt meteen. Die moet eerst Gensse even verslaan (NID) en dan Berdych pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Cilic!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Youzhny-Gulbis wordt morgen/woensdag wel een aardig belangrijk potje als ik het zo zie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: