The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
1.500 bedoel je? Wink
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen, gelijk met 2 teams. Ben benieuwd Smile
Reply
Hoe langer je naar de lijst kijkt, hoe moeilijker het wordt. Vooral bij die kleine rukkers.
Reply
Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?
Reply
Wat is dat dan? Ik wil in de subleague maar er zit een max aan van 10?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(06-01-2013, 10:03 PM)rhubarb Wrote: Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?

Djoko en federer wel te duur vind ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(06-01-2013, 10:03 PM)rhubarb Wrote: Even een vraagje, zijn top 5 spelers eigenlijk te duur om rendabel te zijn?

Vind ik niet. Djoko en Murray moet je imo hebben als je kijkt naar welke toernooien meetellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb trouwens de subleague verwijderd.
Om een of andere rare reden kan ik niet in een andere subleague als ik zelf beheerder ben.
Dus iemand anders moet even subleague aanmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Ik heb een FTM subleague gemaakt, wachtwoord: stille
Reply
Je kan maar in 1 subleague, en als jij de beheerder was, en de SL heb verwijderd is iedereen er inderdaad uitgezet. Er is nu geen FTM subleague meer. Icon_cry

Ik weet niet of iemand die nog vlug op kan zetten? En dan moet de rest er weer in voor 1.00 uur deze nacht.

(06-01-2013, 11:52 PM)rhubarb Wrote: Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Klopt, we hebben de waardes wat anders aangepakt. Pas op met vergelijken :-)

(06-01-2013, 03:46 PM)Haggie Wrote: 1.500 bedoel je? Wink

Sorry, 1.700 :-)
Reply
(06-01-2013, 11:52 PM)rhubarb Wrote: Top 10 van vorig jaar bij Zweeler ATP jaarspel hadden allemaal geen top 5 spelers. Is er veel veranderd ten opzichte van dit jaar?

Ik heb een FTM subleague gemaakt, wachtwoord: stille

Weet jij nog wie er al in zaten, dan zet ik ze er even bij voordat we sluiten om 1.00 uur.
Reply
Ik heb me net ingeschreven. Wie er ook zeker in zaten: stille adwim mindlight yoeri kester Buurs scholtenwanderers. Mss haggie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Okay, daar kan ik wat mee. Adwim is verhuisd naar een ander. Dus die laat ik daar maar staan, dan zal ik kijken of deze ook dezelfde naam bij Zweeler hebben en erbij zetten.

Stille heb ik net gedaan.. Smile

Buurs zit ook bij een ander. En Cruijff, die hoort toch ook bij FTM?
Reply
Avfermk ook
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Deze heb ik nu:

1 rhubarb 1
2 CC 1
3 stille 1
4 mindlight 1
5 Scholten Wanderers 1
6 AVFERMK 1
7 Joeri Kester 1

Buurs en Adwim zitten in een andere. Haggie heeft geen team gemaakt.

En Cruijff?
Reply
Super, ik moet er inderdaad in!
Reply
Ik heb er nog 3 gevonden en dan zitten jullie vol.

Cruijff, Kooltje en MVU United zaten er ook in.

FTM
Spelersnaam Teams
1 rhubarb 1
2 CC 1
3 stille 1
4 mindlight 1
5 Scholten Wanderers 1
6 AVFERMK 1
7 Joeri Kester 1
8 Kooltje 1
9 cruijff 1
10 MVU United 1

Klaar!!

Veel succes allemaalBig Grin
Reply
Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thanks Zweeler!
Reply
Bedankt Zweeler!

(07-01-2013, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.

Dat is vrij logisch, je mag sowieso maar aan 1 subleague meedoen omdat er ook een prijs aan is verbonden.
Reply
Zou wat zijn, als je aan meerdere subleagues mocht meedoen...

Ik baal hier nu wel flink van zeg door dat geëtter van Adje.

Ik heb maar een subleague aangeklikt voor de vorm, maar had natuurlijk graag in de FTM subleague gezeten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-01-2013, 12:11 AM)zweeler Wrote: Okay, daar kan ik wat mee. Adwim is verhuisd naar een ander. Dus die laat ik daar maar staan, dan zal ik kijken of deze ook dezelfde naam bij Zweeler hebben en erbij zetten.

Stille heb ik net gedaan.. Smile

Buurs zit ook bij een ander. En Cruijff, die hoort toch ook bij FTM?

Ik ben bij een andere subleague gegaan, omdat Ad onze subleague had verwijderd...

Nu zit ik in een subleague die niet voldoende deelnemers heeft...kan ik nog in een subleague die wel meespeelt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-01-2013, 09:44 AM)_Tampie Wrote: Bedankt Zweeler!

(07-01-2013, 08:58 AM)Ad Wim Wrote: Excuus, ik wist niet dat due subleague voor 1 uur bekend moest zijn.
Maar nu zit CC er in ipv, dus dat is prima. Vind het wel gek dat je als beheerder niet in 2 subleagues mag zitten.

Dat is vrij logisch, je mag sowieso maar aan 1 subleague meedoen omdat er ook een prijs aan is verbonden.

Ik wist niet dat er ook een prijs aan verbonden zat.
Anyway, ik ben blij dat het goed opgelost is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Ad....wat is het toch een ei
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Top Zweeler. Benieuwd naar de teams, vanavond ff kijken.
Reply
@Buurs

Ik zag het ook, dat is wel heel jammer. Helaas mogen we na de start niets meer wijzigen, daar worden we op gecontroleerd. Elke maand leveren wij een bestand aan waarin staat dat er niet gewijzigd is na de start. Wanneer dat onverhoopt wel gebeurd is, dan zit er een fout in de software of we zijn gehacked Nog niet voor gekomen overigens Icon_mrgreen)

In beide gevallen hebben we wat uit te leggen aan onze vergunningverstrekker. En terecht want het gaat om veel te veel geld, om hier mee te marchanderen.

Alles standen zijn geupdate overigens, als iemand nog iets raars ziet, dan hoor ik het graag. Er zitten soms wat kleine dingetjes in die niet 100% zijn, omdat we best veel hebben gewijzigd.

Op naar het FTM spel :-), wij zullen ook weer een goede vertegenwoordiging afvaardigen naar dit spel.
Reply
Begrijpelijk, maar jammer.

Nu ben ik de dupe van het late handelen van Ad...
Als ik er gisteravond niet was achter gekomen, had ik nog gewoon in de subleague gezeten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het lullig hoe het gelopen is, maar ik ging er dus ten eerste vanuit dat het niet om geld ging. Het zijn trouwens grijpstuivers dus dat lijkt me het probleem niet.
Verder ging ik er ook vanuit dat die subleagues later altijd nog gemaakt en gevuld konden worden, zoals dat ook kan bij ftm, cm etc.
Maar aangezien tien de max is, zijn er nu mensen in die er eerder niet in zaten, dus ik zie het probleem niet zo. Je kunt toch alsnog aan de stand zien hoe je scoort tov de rest?
Als er aan het eind van het jaar een prijs gewonnen wordt, maak ik die paar euro wel over Nasr buurs.

Zijn we dan klaar met deze onzin?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Qua financiën gaat het nergens over idd.

Heb jij buurs van de ignore gehaald want hij is de enige die er een punt van maakt volgens mij?
Reply
€3,- pp voor de beste subleague Bier
Reply


Forum Jump: