The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
Omdat buurs de enige is die er de dupe van is Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-01-2013, 02:37 PM)kooltje Wrote: €3,- pp voor de beste subleague Bier

Eusa_hand

Quote: 5.De beste 5 teams in de winnende sub leagues krijgen de prijzen.

Acht euro pp voor de beste 5 (prijs voor winnende subleague is inmiddels 40 euro).
Reply
(07-01-2013, 02:32 PM)_Tampie Wrote: Qua financiën gaat het nergens over idd.

Heb jij buurs van de ignore gehaald want hij is de enige die er een punt van maakt volgens mij?

Je kunt er nog wel voor kiezen om het te bekijken, dus ik heb even een uitzondering gemaakt. Maar ik zie wel weer waarom ik het ooit heb gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb dadelijk iets moois voor jullie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zweeler teams


Attached Files
.xlsx   Zweeler teams.xlsx (Size: 12.23 KB / Downloads: 19)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
stille Eusa_clap

Ad met Djoko en Murray...dan begrijp je het niet helemaal.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sheet staat ook in de allereerste post van deze thread
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Top Stille!

Buurs met drie teams...
Waarom neem je dan in alle drie de teams:

Baghdatis, Haase, Anderson, Goffin, Monfils, Tomic, Dolgopolov en Dimitrov. Waarom dat? Het zijn nou allemaal niet echt zekerheidjes te noemen.
Reply
(07-01-2013, 03:38 PM)kooltje Wrote: Top Stille!

Buurs met drie teams...
Waarom neem je dan in alle drie de teams:

Baghdatis, Haase, Anderson, Goffin, Monfils, Tomic, Dolgopolov en Dimitrov. Waarom dat? Het zijn nou allemaal niet echt zekerheidjes te noemen.

Tja, ik heb 3 teams omdat ik toch ergens mijn met gewonnen geld van vorig jaar naartoe moet. Je kan het volgens mij niet direct cashen.

En ik denk dat de hierboven genoemde spelers, behalve Dolgo, allemaal enorme must-picks zijn.

Haase, Monfils, Tomic en Dimitrov zal neem ik aan bijna iedereen hebben.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haase Idontgetit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hij kost niks hè...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hij wint toch ook vrijwel nooit een potje?

En ik vind Djoko en Murray prima. Zullen toch de jongens zijn die de grote toernooien gaan winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist, ik gaat in dit spel voornamelijk om de grote toernooien. En zoals ik al zei, 2/3 van de toernooien wordt op HC gespeeld. En Djoko en Murray zijn op dit moment gewoon de 2 beste HC-spelers.
Zo telt ongeveer de hele SA Swing niet mee en na Wimbledon nog maar 1 graveltoernooi. Dus Almagro lijkt me bijv al geen slimme keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Almagro speelt natuurlijk best aardig op HC en heeft wel steeds een hoge plaatsing.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik gok met Kudla en Williams op vele wc's voor de Amerikaanse hc-toernooien. Maar die kunnen ook maar zo vooral naar Sock en Johnson gaan. Daar had ik echter geen budget meer voor. En DUDI vond ik een koopje voor 1,3.
Reply
Ik heb de echte talenten (Sock, Kudla, Johnson, Berankis, Schwartzmann) links laten liggen en gegokt op terugkomende oudjes als Robredo, Levine en Mathieu. Matosevic vond ik te goedkoop om te laten liggen.
Reply
Ik ga me dit jaar eens flink richten op de nieuwe Amerikaanse generatie. Ben zeer benieuwd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Devvarman (1.0) speelt voorlopig nog met PR dus ik hoop dat ie zijn ranking kan verbeteren in de komende weken/maanden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Devvarman is een prutser.
Reply
Dat soort talenten is voor dit spel complete marge.
Als je het hebt over Amerikaanse talenten die WCs krijgen; alleen Memphis en Washington tellen mee, naast de TMSs (waar ze waarsch niks halen), dus zulke jongens halen waarschijnlijk max 100 punten.
Ik heb ze ook ter opvulling, omdat ik mijn geld voornamelijk heb gestoken in Djoko, Murray, Potro.
Dan kun je niet anders dan een aantal van die jongens van rond 1M nemen.

Verder nog wat van mijn commentaar over spelers die hier langs zijn gekomen:

Monfils is te duur
Goffin is overschat
Haase kan niks
Haas is altijd geblesseerd
Baghdatis, Anderson, Querrey, Tomic, Dimitrov, Davy must-picks imo uit het sub-segment
Je moet HC-spelers hebben, omdat voornamelijk de top graveltoernooien meedoen en daar toch zelden een kleinere jongen SF of verder haalt. Dus spelers als Almagro, Monaco, Klizan, Bellucci lijken me niet slim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker begin pfff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik doe ook mee, bij AdWim in de subleague. Ik kan ben het grotendeels eens met zijn redenatie hierboven.
Reply
Redenatie klopt niet van Ad.

Amerikaanse talenten die 100 punten halen?

Max 20 (uit mijn hoofd)


De verhoudingen liggen anders dan bijvoorbeeld FTM/LTM.

De top 5 is absoluut niet rendabel.
Alleen als Djoko bijvoorbeeld 3 GS wint en 4 TMS...
En dan nog is een speler als Haase of Monfils rendabelder...

Maar we zien het aan het eind van het jaar.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim, ik had in eerste instantie ook een statistisch rijtje gemaakt o.b.v. ATP-punten. Later kwam ik er achter dat dit voor Zweeler niet geldt door de andere puntentelling. Daarom is Djokovic niet rendabel met Zweeler (Murray eigenlijk ook niet, tenzij hij veel meer punten gaat pakken) en juist Johnson, Sock en Kudla wel als ze wat punten pakken op die Amerikaanse toernooien (incl. US Open).
Reply
Ik heb nu al spijt van mijn team, Murray is eigenlijk niet rendabel. Beste team zou mijn inziens voor dit spel een team zijn met alle spelers van top 10 t/m 25, met 5 spelers uit het lagere segment die veel gaan stijgen.

Wat Zweeler als minpunt heeft is dat ze niet gewoon uitgaan van alle punten op de ATP-lijst, of van alle ATP-toernooien. De eigen puntentelling maakt het heel lastig inschatten voor een beginnende manager. Daarnaast corrigeren ze ook al qua verwachtingen, Klizan is eigenlijk te goedkoop, Monfils eigenlijk te duur. Je kiest dus bijvoorbeeld Monfils omdat deze boven verwachting van de hoge verwachting van Zweeler gaat presteren.
Reply
(08-01-2013, 12:52 PM)rhubarb Wrote: Ik heb nu al spijt van mijn team, Murray is eigenlijk niet rendabel. Beste team zou mijn inziens voor dit spel een team zijn met alle spelers van top 10 t/m 25, met 5 spelers uit het lagere segment die veel gaan stijgen.

Wat Zweeler als minpunt heeft is dat ze niet gewoon uitgaan van alle punten op de ATP-lijst, of van alle ATP-toernooien. De eigen puntentelling maakt het heel lastig inschatten voor een beginnende manager. Daarnaast corrigeren ze ook al qua verwachtingen, Klizan is eigenlijk te goedkoop, Monfils eigenlijk te duur. Je kiest dus bijvoorbeeld Monfils omdat deze boven verwachting van de hoge verwachting van Zweeler gaat presteren.

Zie mijn teams Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als je de 20 meest rendabele spelers kiest heb je als probleem dat je je budget lang niet opmaakt, dus je zult ook iets duurdere minder-rendabele spelers moeten nemen.
Reply
Precies

Vandaar mijn keuzes voor almagro, dolgo en monaco
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-01-2013, 12:46 PM)rhubarb Wrote: Ad Wim, ik had in eerste instantie ook een statistisch rijtje gemaakt o.b.v. ATP-punten. Later kwam ik er achter dat dit voor Zweeler niet geldt door de andere puntentelling. Daarom is Djokovic niet rendabel met Zweeler (Murray eigenlijk ook niet, tenzij hij veel meer punten gaat pakken) en juist Johnson, Sock en Kudla wel als ze wat punten pakken op die Amerikaanse toernooien (incl. US Open).

Ah oke, laat dan mijn redenatie hierboven maar zitten. Ik deed vorig jaar niet mee, dus heb er geen ervaring mee. Ging er echt vanuit dat het om ATP-punten gingen, zoals bij LTM bij ons.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: