The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
Ja, maar let op dat de prijzen van de spelers belangrijk zijn veranderd tov vorig jaar. Toen was Djoko 100, en de kneuzen 1. Nu is dat 50 om 1. Dus de berekeningen van vorig jaar kunnen de bak in. Je zou het opnieuw moeten uitrekenen, al sluit ik niet uit de je met een stuk of 10 man uit het 10-30 segment het beste scoort!
Reply
Ik heb eens een aantal spelers uitgerekend, als je de prestaties van 2012 neemt. Het punten aantal voor de Zweeler telling 2013 heb ik uitgerekend, en dan gedeeld door de prijs van de speler. Ze komen dan allemaal tussen de 10 en de 16 uit. De top 4 wat aan de lage kant, en met name de spelers tussen 10 en 50 zitten hoog. Dus uit die reeks moet je de spelers kiezen die het in 2013 beter doen dan in 2012 en dan zit je volgens mij wel aardig. Eventueel een paar talenten van buiten de top 50, die daarbinnen eindigen, wellicht dan weer met een top 4 man aangevuld....
Reply
Met dit nieuwe inzicht had ik toch maar voor zoiets moeten gaan (Ja met Murray....)

Murray, Andy 33,1
Del Potro, Juan Martin 20,4
Gasquet, Richard 12,6
Raonic, Milos 11,7
Simon, Gilles 10,9
Cilic, Marin 10,5
Nishikori, Kei 10,1
Dolgopolov, Alexandr 9,3
Kohlschreiber, Philipp 8
Querrey, Sam 7,9
Monfils, Gael 7,6
Melzer, Jurgen 5,7
Davydenko, Nikolay 4,8
Tomic, Bernard 4,6
Dimitrov, Grigor 4,3
Bellucci, Thomaz 4,1
Baker, Brian 3,3
Dodig, Ivan 2,9
Levine, Jesse 2
Berankis, Richard 1,2
Reply
(08-01-2013, 03:17 PM)_Tampie Wrote: Met dit nieuwe inzicht had ik toch maar voor zoiets moeten gaan (Ja met Murray....)
Hoogste 4 heb ik gepakt, voor de rest alles binnen top 55, op 2 na (Robredo en Levine). We zullen zien wat het jaar brengt. Ben benieuwd naar de Australian Open.

(08-01-2013, 03:11 PM)_Tampie Wrote: Ik heb eens een aantal spelers uitgerekend, als je de prestaties van 2012 neemt. Het punten aantal voor de Zweeler telling 2013 heb ik uitgerekend, en dan gedeeld door de prijs van de speler. Ze komen dan allemaal tussen de 10 en de 16 uit. De top 4 wat aan de lage kant, en met name de spelers tussen 10 en 50 zitten hoog. Dus uit die reeks moet je de spelers kiezen die het in 2013 beter doen dan in 2012 en dan zit je volgens mij wel aardig. Eventueel een paar talenten van buiten de top 50, die daarbinnen eindigen, wellicht dan weer met een top 4 man aangevuld....
Precies hoe ik het ook heb gedaan, maar dan voor de deadline Wink
Top 50-100 zijn het meest rendabel trouwens, maar daar kun je geen team van 20 man mee vullen.
Reply
(08-01-2013, 03:17 PM)_Tampie Wrote: Met dit nieuwe inzicht had ik toch maar voor zoiets moeten gaan (Ja met Murray....)

Murray, Andy 33,1
Del Potro, Juan Martin 20,4
Gasquet, Richard 12,6
Raonic, Milos 11,7
Simon, Gilles 10,9
Cilic, Marin 10,5
Nishikori, Kei 10,1
Dolgopolov, Alexandr 9,3
Kohlschreiber, Philipp 8
Querrey, Sam 7,9
Monfils, Gael 7,6
Melzer, Jurgen 5,7
Davydenko, Nikolay 4,8
Tomic, Bernard 4,6
Dimitrov, Grigor 4,3
Bellucci, Thomaz 4,1
Baker, Brian 3,3
Dodig, Ivan 2,9
Levine, Jesse 2
Berankis, Richard 1,2

Lijkt aardig veel op mijn teams.

En ik heb opnieuw de berekeningen met de waarden van dit jaar gemaakt.
De berekeningen zijn natuurlijk wel subjectief, maar in grote lijnen zijn wij het vaak wel met elkaar eens.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(08-01-2013, 03:17 PM)_Tampie Wrote: Met dit nieuwe inzicht had ik toch maar voor zoiets moeten gaan (Ja met Murray....)

Murray, Andy 33,1
Del Potro, Juan Martin 20,4
Gasquet, Richard 12,6
Raonic, Milos 11,7
Simon, Gilles 10,9
Cilic, Marin 10,5
Nishikori, Kei 10,1
Dolgopolov, Alexandr 9,3
Kohlschreiber, Philipp 8
Querrey, Sam 7,9
Monfils, Gael 7,6
Melzer, Jurgen 5,7
Davydenko, Nikolay 4,8
Tomic, Bernard 4,6
Dimitrov, Grigor 4,3
Bellucci, Thomaz 4,1
Baker, Brian 3,3
Dodig, Ivan 2,9
Levine, Jesse 2
Berankis, Richard 1,2
Simon 10.9->Almagro 12.9
Kohlschreiber 8->Janowicz 7.2
Melzer 5.7->Paire 4.3
Bellucci 4.1->Nalbandian 3.7
Baker 3.3->Harrison 3.2
Dodig 2.9->Goffin 3.3
Levine 2->Gulbis 2.3
Reply
Dan heb je jouw team andre? Prima hoor, zit goed in elkaar. Al verwacht ik van Janowicz geen wonderen op ATP niveau dit jaar (heb ik al een keer of tien geroepen, ik sta echt goed in mijn hemd als hij een superjaar heeft).
Reply
Ik verwacht dat hij top 30 blijft dit jaar. Prima speler die nu financiële mogelijkheden heeft om op de grotere toernooien te schitteren. Om te beginnen op de Australian Open.
Reply
Met Anderson en Tomic een prima begin.
En de loting is ook prima, op naar een finale Djoko-Murray.
Isner heb ik hier dus wel, dat is vervelend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit zou toch pas de eerste tellende week zijn bij Zweeler? Volgens mij lopen er ook nog scores van vorige week doorheen.
Reply
Hmm, daar heb ik niet echt op gelet, maar dat eerste klopt ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb me er duidelijk onvoldoende in verdiept, maar kwam erop toen ik mezelf bijna onderaan in de subleague zag staan terwijl ik Anderson en Tomic in mijn team heb. Dat lijkt me vreemd.
Reply
Volgens mij tellen beide toernooien deze week als toernooi 1 en toernooi 2.
Reply
Ahh zo! Ja dat zou goed kunnen.
Reply
Heb trouwens meteen maar een team voor de AO gemaakt. Ik vind dit altijd een leuke opzet, met die categorieën.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-01-2013, 09:51 AM)Ad Wim Wrote: Heb trouwens meteen maar een team voor de AO gemaakt. Ik vind dit altijd een leuke opzet, met die categorieën.

Subleague durf je niet meer aan?
Reply
(11-01-2013, 10:05 AM)kooltje Wrote:
(11-01-2013, 09:51 AM)Ad Wim Wrote: Heb trouwens meteen maar een team voor de AO gemaakt. Ik vind dit altijd een leuke opzet, met die categorieën.

Subleague durf je niet meer aan?

Als jullie hem deze keer maar wel laten staan.Tongue Stress klus was dat de laatste keer;-)

Anders zet jij de SL op Kooltje?
Reply
Ik waag me er niet meer aan, aangezien ik wederom in een andere subleague ga.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad heeft nieuwe vriendjes Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Subleague FTM met "stille"
Reply
Buursspel


Attached Files
.xlsx   Zweeler teams.xlsx (Size: 14.04 KB / Downloads: 10)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(07-01-2013, 05:29 PM)Ad Wim Wrote: Juist, ik gaat in dit spel voornamelijk om de grote toernooien. En zoals ik al zei, 2/3 van de toernooien wordt op HC gespeeld. En Djoko en Murray zijn op dit moment gewoon de 2 beste HC-spelers.
Zo telt ongeveer de hele SA Swing niet mee en na Wimbledon nog maar 1 graveltoernooi. Dus Almagro lijkt me bijv al geen slimme keus.

Almagro nog steeds geen slimme keuze?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Makarova Eusa_clap

Kuznetsova Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt! Ik ga ook eens redelijk voor de verandering. Mis alleen Sharapova.
Reply
Stille 10e plekkie en bij winst Serena.....
Heb nog Serena Radwanska en Stephens.
Serena en Radwanska gaan HF halen. Dure keuzes maar die gaan lonen. Finale zal wel Serena-Maria worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ga zelf niet zo heel goed dit toernooi, maar ik heb wel de juiste vrienden gevonden, want we staan, met maar 6 teams in de subleague, eerste.
We hebben gewoon de nummer 1, 2 en 5 van de totaalstand in de subleague Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wees er maar blij mee. Je bent een echte neus. Laat je club maar in de steek... Neiner
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het zijn ook meteen vrienden Eusa_think
Reply
Pff Serena en Aga er beiden uit pff. Dan moet SS het toernooi maar winnen. Goede positie op de ranking na de AO is nu wel beetje verkeken.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ook niet echt handig om die dure dames te kiezen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: