The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
#61
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Team staat maar is echt bijna niet te doen met alleen 500, 1000 toernooien, de Slams, OS en WTF
Ja, dat is wel kut. Je moet dus eigenlijk voor max top 50 gaan, en dan ook nog voor de gasten waarvan je denkt dat ze gaan stijgen.

Icon_question Voor ATP-250 krijg je ook punten?
Reply
#62
Maar er doen er maar 2 mee, alleen Sydney en Auckland. Raar, hadden ze beter die ook weg kunnen laten, zodat ze een week later kunnen starten.
Reply
#63
Tja, het slaat dus eigenlijk nergens op, dit spel. Tel dan ook 250s mee, of maak de toppers goedkoper. Vanaf de top 50 komt nooit rechtstreeks een TMS in en vanaf de top 80 vrijwel nooit een 500.
Dus daarom heb ik allemaal halve gasten genomen, waarvan ik denk dat ze gaan stijgen en dus hun huidige waarde te laag is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Zo heb ik het ook aangepakt en rekening gehouden met wildcards
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#65
Ik maak 2 teams, een zoals jullie en 1 met een topper erin.
Reply
#66
Je zou het wel uit kunnen rekenen. Relatief gezien zijn 500s gunstiger dan TMSs en TMSs gunstiger dan GSs, qua puntverdeling tov de ATP.
Dus je moet eigenlijk schrapers hebben die 4 500s per jaar spelen, en alle TMSs. Dat betekent dus de jongens tussen plek 20 en 40 en daar heb ik er dan ook een hoop van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Mustpickjes uit lagere regionen? Hewitt? Gonzelez? Nog meer?
Reply
#68
Wanneer is Ferrero weer beter?
Reply
#69
Gonzalez zou ik niet doen.
Ik heb alleen Hewitt en Querrey. Zijn de enigen die ik 500s in zie komen van rond de top 100 en lager. Zit nog wel te denken aan Berankis en Hanescu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
_Tampie Wrote:Wanneer is Ferrero weer beter?
Die is beter. Kan alleen niet garanderen dat ie een vol jaar speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ad Wim Wrote:Gonzalez zou ik niet doen.

Nog blessures dan? Of zie je hem niet meer terugkomen?
Reply
#72
Beiden. Ik denk niet dat hij nog een vol jaar speelt. Afgelopen jaar wilde ie ook terugkomen, niet echt gelukt. Je zou het natuurlijk kunnen gokken, hij kost niks. En hij speelt iig op de AO en in Auckland.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff
Reply
#74
heb je 2 teams cruijff? :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
Ik heb er 3 gemaakt, alledrie maar geactiveerd.
Reply
#76
Kon je niet kiezen Tampie? sjonge jonge zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Hahahaahahaha!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Ik kon wel kiezen, maar waarom zou ik? 3 verschilende tactieken toegepast, eens kijken welke een beetje werkt.
Reply
#79
cruijff Wrote:Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff

Als ik hier af en toe mag posten, dan mag jij die naam laten staan :wink:

Ik zal wel even een mail sturen naar de eigenaar van het forum of het goed is dat ik post, ik wil niet spammen. ::Big Grin
Reply
#80
Je zult vast een 'Djoko team' hebben, als hij weer een topseizoen draait is dit wss het beste team!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#81
zweeler Wrote:
cruijff Wrote:Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff

Als ik hier af en toe mag posten, dan mag jij die naam laten staan :wink:

Ik zal wel even een mail sturen naar de eigenaar van het forum of het goed is dat ik post, ik wil niet spammen. ::Big Grin

:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
zweeler Wrote:
cruijff Wrote:Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff

Als ik hier af en toe mag posten, dan mag jij die naam laten staan :wink:

Ik zal wel even een mail sturen naar de eigenaar van het forum of het goed is dat ik post, ik wil niet spammen. ::Big Grin

Lijkt me wel in orde, als hij ook op jullie forum een beetje reclame mag maken :wink: .
Jullie doen het leuk bij Zweeler, veel spellen en goede deelname aantallen. =D>
Reply
#83
_Tampie Wrote:
zweeler Wrote:
cruijff Wrote:Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff

Als ik hier af en toe mag posten, dan mag jij die naam laten staan :wink:

Ik zal wel even een mail sturen naar de eigenaar van het forum of het goed is dat ik post, ik wil niet spammen. ::Big Grin

Lijkt me wel in orde, als hij ook op jullie forum een beetje reclame mag maken :wink: .
Jullie doen het leuk bij Zweeler, veel spellen en goede deelname aantallen. =D>

Prima, er zijn veel meer spellen die bij ons reclame maken. Dat vind ik zelf altijd wel een goede zaak. Ik weet dat de mensen bij ons op het forum ook met vele andere spellen mee doen. Bij gratis spellen en niet gratis spellen.

Ik zal wel een forum maken die "Andere TennisSpellen" heet, dan kan hij daar posten. Of ik zet het spel er zelf wel bij, met de uitleg en de site voor de liefhebbers.
Reply
#84
_Tampie Wrote:Maar er doen er maar 2 mee, alleen Sydney en Auckland. Raar, hadden ze beter die ook weg kunnen laten, zodat ze een week later kunnen starten.

We wilde niet gelijk met de Australian open starten, dat is qua hoeveelheid teams die zich inschrijven nooit verstandig, dus hadden we deze twee 250 toernooien erbij gedaan.

Ik vond de opmerking van Ad Wim wel sterk.. Goed punt voor volgend jaar, om meer 250 toernooien mee te nemen. De motivatie was ook erg goed, daar hadden we niet helemaal bij stil gestaan. :oops:

Het is ons eerste Tennis Jaarspel en ook wij moeten kijken wat het effect is van onze puntentelling die we uitgedacht hebben, dat is altijd vrij lastig in te schatten. Aan het einde van het seizoen weten we meer en schaven we alles bij wat niet klopte. Daarbij zijn commentaren van de spelers altijd erg nuttig.
Reply
#85
Hebben jullie nog een vacature? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Haggie Wrote:heb je 2 teams cruijff? :8:

Ach ja heb er nog 30 euries staan, dus dacht waarom niet haha. Zijn altijd leuke spellen daar
Reply
#87
zweeler Wrote:
cruijff Wrote:Subleague aangemaakt!

Met als naam FantasyTennisManager.nl waardoor er hopelijk mensen die aan Zweeler meedoen toch even een kijkje komen nemen op deze site. Ik weet alleen niet of Zweeler het toestaat als ze het zien Smile

ww= cruijff


Als ik hier af en toe mag posten, dan mag jij die naam laten staan :wink:

Ik zal wel even een mail sturen naar de eigenaar van het forum of het goed is dat ik post, ik wil niet spammen. ::Big Grin

Top! Zijn er een hoop actief bij zweeler van dit forum
Reply
#88
Ad Wim Wrote:Hebben jullie nog een vacature? Wink

:Big Grin

Nog effies niet, maar we hopen dat dit ooit wel gaat gebeuren. Dat het zo goed loopt, dat we mensen aan kunnen nemen. Puur een kwestie van grote aantallen krijgen, maar dat is niet makkelijk. Adverteren is echt erg duur, maar daar komen we helaas niet onderuit om verder te groeien.

Mooi vak is het wel, altijd met sport en spellen bezig... :Big Grin
Reply
#89
zweeler Wrote:
Ad Wim Wrote:Hebben jullie nog een vacature? Wink

:Big Grin

Nog effies niet, maar we hopen dat dit ooit wel gaat gebeuren. Dat het zo goed loopt, dat we mensen aan kunnen nemen. Puur een kwestie van grote aantallen krijgen, maar dat is niet makkelijk. Adverteren is echt erg duur, maar daar komen we helaas niet onderuit om verder te groeien.

Mooi vak is het wel, altijd met sport en spellen bezig... :Big Grin

Wat ik mij afvroeg, hebben jullie geen last van kansspelbelasting? Of anderszins last van de overheid? Met een beetje kwade wil kun je het als een veredelde goksite zien (wij weten natuurlijk allemaal wel dat het een spel van kennis en kunde is).
Reply
#90
Ik had het trouwens al per pb gemeld aan Zweeler maar zal het hier ook nog even neerzetten voor de zekerheid. Geen probleem als Zweeler hier post.
Reply


Forum Jump: