The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
#91
_Tampie Wrote:
zweeler Wrote:
Ad Wim Wrote:Hebben jullie nog een vacature? Wink

:Big Grin

Nog effies niet, maar we hopen dat dit ooit wel gaat gebeuren. Dat het zo goed loopt, dat we mensen aan kunnen nemen. Puur een kwestie van grote aantallen krijgen, maar dat is niet makkelijk. Adverteren is echt erg duur, maar daar komen we helaas niet onderuit om verder te groeien.

Mooi vak is het wel, altijd met sport en spellen bezig... :Big Grin

Wat ik mij afvroeg, hebben jullie geen last van kansspelbelasting? Of anderszins last van de overheid? Met een beetje kwade wil kun je het als een veredelde goksite zien (wij weten natuurlijk allemaal wel dat het een spel van kennis en kunde is).

zat even te kijken op zweeler.com en kwam het volgende tegen:
Zweeler.com is operated by Zweeler Ltd, a company duly registered under the laws of Malta on the 11 of March 2010 with registration number C 48982, with its registered address at 527, Main Street, St. Paul's Bay and licensed in Malta to provide gaming services under Licence No. LGA/CL3/578/2009, issued on the 31 of August 2010 by the Lotteries & Gaming Authority in Malta.

Oftewel nee daar heeft ie geen last van Wink
Reply
#92
Kun je bij zweeler ook met 1 van je teams in een subleague meespelen? Het lijkt er nu op dat ik ze alleen alledrie kan inschrijven?
Reply
#93
_Tampie Wrote:
zweeler Wrote:
Ad Wim Wrote:Hebben jullie nog een vacature? Wink

:Big Grin

Nog effies niet, maar we hopen dat dit ooit wel gaat gebeuren. Dat het zo goed loopt, dat we mensen aan kunnen nemen. Puur een kwestie van grote aantallen krijgen, maar dat is niet makkelijk. Adverteren is echt erg duur, maar daar komen we helaas niet onderuit om verder te groeien.

Mooi vak is het wel, altijd met sport en spellen bezig... :Big Grin

Wat ik mij afvroeg, hebben jullie geen last van kansspelbelasting? Of anderszins last van de overheid? Met een beetje kwade wil kun je het als een veredelde goksite zien (wij weten natuurlijk allemaal wel dat het een spel van kennis en kunde is).

Daarom zitten we nu op Malta, want dat mag inderdaad niet in Nederland. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker en goedkoper op, maar het was de enige oplossing om er een bedrijf van te maken. Unibet is bij wijze van spreken mijn buurman, die doet het op dezelfde manier.

Ik heb ooit ook bij de overheid gepoogd uit te leggen dat het kennis en kunde was, maar dat was niet erg succesvol.. :Big Grin
Reply
#94
zweeler Wrote:Unibet is bij wijze van spreken mijn buurman, die doet het op dezelfde manier.

Smile Doe je buurman de groeten van me Wink
Reply
#95
_Tampie Wrote:Kun je bij zweeler ook met 1 van je teams in een subleague meespelen? Het lijkt er nu op dat ik ze alleen alledrie kan inschrijven?

In de sub league geldt altijd alleen je beste team (maar dat kan elke keer een andere zijn). Alleen de beste 5 teams van 5 verschillende personen telle mee in het klassement. Als je een prijs wilt winnen, dan moet deze ook nog bij de eerste 5 eindigen van de sub league en de sub league moet uiteraard in de prijzen belanden. Je kan altijd maar met 1 team een prijs winnen in de sub league.

Dat hebben we toen bewust besloten omdat het in het begin voor kwam dat iemand met 3 of 4 prijzen aan de haal ging in de sub league en meestal had die persoon daarnaast al genoeg gewonnen met die teams in het AK.

Het is een leuk extraatje en soms een troostprijs. :Big Grin Zo kan je iets winnen terwijl je niets in het AK gewonnen hebt omdat je mede sub league genoten het goed gedaan hebben.
Reply
#96
We zitten pas aan 2 inschrijvingen in de league. Ik verwacht er toch wel op z'n minst 5 van onze kant uit?!
Reply
#97
Ik heb me bij jullie aangemeld. Nog 2 erbij hebben we wel nodig!
Reply
#98
Ik sta er nu ook bij. Ik weet dat Michael K alias Peter Beense ook meedoet. Ik zal hem ook ff vragen om lid te worden van de subleague
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
AVFERMK is zijn teamnaam en deze staat er nu ook bij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Inderdaad buurs, omdat ik al met 100 tennissspellen mee doe en geen tijd heb om hier veel tijd in te steken.
Heb nu ook alweer spijt van CompetitieManager. Maak al weken geen team meer namelijk, vergeet het steeds.

En je doet toch maar mee aan dat studentenspel, aangezien je het zo druk hebt Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prijzen
Het totaal aan prijzengeld in het Tennis Jaarspel is verhoogd naar: € 950,00

Algemeen klassement
Positie Bedrag
1 € 150,00
2 € 100,00
3 € 80,00
4 € 75,00
5 € 70,00
6 € 65,00
7 € 60,00
8 € 55,00
9 € 50,00
10 € 45,00
11 € 40,00
12 € 30,00
13 € 25,00
14 € 25,00
15 € 20,00
16 € 15,00
17 € 10,00
18 € 5,00

Subleague klassement
Positie Bedrag
1 € 20,00
2 € 10,00
Reply
Ik heb ook een paar namen aangeklikt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad geen team?

De meesten slaan de plank toch wel echt mis door een top 10 speler te kiezen....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Soderling was natuurlijk een must-pick.

Ik vond het toch een te vaag en slecht spel om mee te doen. Doe wel met de AO mee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen

Ik zie in ieder team wel een topper staan....die puntentelling van zweeler laat het niet toe om een top 10 speler te nemen...
alleen tsonga en berdych misschien, maar dan moeten zij boven verwachting presteren bij de GS en TMS...

Soderling, Gasquet en Cilic zijn naar mijn mening absolute must-picks.

als soderling over 4 maand weer gaat spelen, dan gaat hij nog zijn rendement makkelijk halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen

Ik heb er inderdaad niet zoveel kijk op... :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen

Ik zie in ieder team wel een topper staan....die puntentelling van zweeler laat het niet toe om een top 10 speler te nemen...
alleen tsonga en berdych misschien, maar dan moeten zij boven verwachting presteren bij de GS en TMS...

Soderling, Gasquet en Cilic zijn naar mijn mening absolute must-picks.

als soderling over 4 maand weer gaat spelen, dan gaat hij nog zijn rendement makkelijk halen.
Cilic lijkt me zeker niet. Die is nu geblesseerd en verwacht ik niet heel veel upswing van.
Gasquet zeker wel, maar ook Monfils, Verdasco, Raonic, Tomic, Hewitt, Querrey en Baghdatis waren must-picks. Voor de rest was het 1 grote crapshoot. Daar had ik geen zin in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic kun je misschien nog over twijfelen, net als verdasco.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Soderling ook in mijn team. Tsonga, Almagro, Potro, Ferrer, Dolgo, Troicki als grootste namen.

Bakker,Robje,Raonic,Querrey,Nalbi,Montanes,Mannerino,Levine,Hewitt,Harrison,Haas,Gulbis,Giraldo,Dimitrov,Devv,Brown,Berankis en Andreev voor opvulling :8:

Ferrer 1e geplaatst in Auckland!
Harrison-Querrey 1e ronde en Giraldo-Almagro(2) is nu al 2e ronde tegen elkaar. PUNTEN!!

Potro 1e geplaatst in Sydney!
Troicki-Hewitt 1e ronde.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zat te denken om een apart spel te maken voor het ABN toernooi a 1 euro per team. Leuk voor tussendoor in Feb. Is daar interesse voor bij jullie? :Big Grin
Reply
Daar gaan wij naar toe, ideaal voor weddenschappen :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
zweeler Wrote:
_Tampie Wrote:Maar er doen er maar 2 mee, alleen Sydney en Auckland. Raar, hadden ze beter die ook weg kunnen laten, zodat ze een week later kunnen starten.

We wilde niet gelijk met de Australian open starten, dat is qua hoeveelheid teams die zich inschrijven nooit verstandig, dus hadden we deze twee 250 toernooien erbij gedaan.

Ik vond de opmerking van Ad Wim wel sterk.. Goed punt voor volgend jaar, om meer 250 toernooien mee te nemen. De motivatie was ook erg goed, daar hadden we niet helemaal bij stil gestaan. :oops:

Het is ons eerste Tennis Jaarspel en ook wij moeten kijken wat het effect is van onze puntentelling die we uitgedacht hebben, dat is altijd vrij lastig in te schatten. Aan het einde van het seizoen weten we meer en schaven we alles bij wat niet klopte. Daarbij zijn commentaren van de spelers altijd erg nuttig.
Ik vind het juist handig om gelijk met de AO te starten, dan zit je toch in de tennisspelers en kun je ze voor diverse spellen na elkaar aanvinken. Nu moest ik het weekend werken en ook vrijdag ook nog diverse schaatsteams maken, daardoor is het tennis erbij ingeschoten.
Zo'n eerste seizoen is juist wel leuk om mee te doen, omdat het nog niet bijgeschaafd is. Dan kun je je voordeel doen door je een beetje in de afwijkende puntentelling te verdiepen en daarvoor de juiste tennissers te nemen. Als volgend jaar bekend is wat elke speler scoort en daardoor precies de juiste waarde krijgt, is het moeilijker om je te onderscheiden.
Reply
Is Team Andre van jou? Leuk, jij doet het altijd verdomd goed met schaatsen =D> Ik heb je jaren geleden, dat ik zelf nog mee mocht doen (toen nog onder de wielerspellen.be vlag), licht vervloekt ,omdat je er met een prijs vandoor ging die ik mezelf al virtueel had toegeëigend. :Big Grin Wel knap dat je het altijd zo goed doet. Toch een kennisspel blijkbaar :-)

Klopt, bij een nieuw spel is dat een voordeel. En bij een beter afgestemd spel, komt het neer op kennis van de tennisspelers die zich verder ontwikkelen en natuurlijk ook het beetje geluk met de toppers dat ze wel doen, waar ze voor gekocht zijn. Minimaal break even, want als die niet presteren, dan kan je het meestal wel vergeten.
Reply
Subleague AO?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
AO speel ik denk niet, ik heb echt dat vrouwentennis onvoldoende onder de knie.
Reply
_Tampie Wrote:AO speel ik denk niet, ik heb echt dat vrouwentennis onvoldoende onder de knie.

Ik heb er een paar gegokt. Geen Williams sister iig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb morgenochtend gereserveerd voor zweeler
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Subleague Aus Open is ftm wachtwoord is ook ftm. Had mijn team in 10 minuten klaar. Was deze keer niet erg lastig vond ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
zweeler Wrote:Is Team Andre van jou? Leuk, jij doet het altijd verdomd goed met schaatsen =D> Ik heb je jaren geleden, dat ik zelf nog mee mocht doen (toen nog onder de wielerspellen.be vlag), licht vervloekt ,omdat je er met een prijs vandoor ging die ik mezelf al virtueel had toegeëigend. :Big Grin Wel knap dat je het altijd zo goed doet. Toch een kennisspel blijkbaar :-)
Leuk, wanneer was dat? Het leuke bij schaatsen is dat de kennisintensiteit bij de deelnemers iets minder is, door het verdiepen in de uitslagen voor de start van de World Cup kom je al een heel eind (al kapen de Rastanelissen met zijn 300 teams de meeste prijzen weg). Ik baal nog steeds van de afloop van vorig seizoen. Ik wilde eindelijk eens een groot spel winnen en door wel heel veel pech op de WK-afstanden (Leenstra ziek, DQ Blokhuijsen, val Koskela en val KS Lee) miste ik het op een klein puntenverschil.
Bij wielrennen doen echter zoveel kenners mee dat het daar erg knap is als je dat wint.
Reply


Forum Jump: