The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
Rastanelis is dit jaar inderdaad wel iets doorgeslagen bij het schaatsjaarspel. Maar het seizoen is erg lang, dus eerst maar even afwachten of hij het vol weet te houden met al zijn teams.

Je merkt dat het schaatsen duidelijk minder populair is waardoor het kennis gehalte ook lager is. Het is mondiaal gezien natuurlijk ook maar een kleine sport vergeleken met wielrennen, Tennis en zeker ook voetbal.Toch is het bij schaatsen wel apart dat de spellen bijna niet groeien terwijl er miljoenen mensen zitten te kijken en diezelfde mensen wel allemaal een team maken voor een voetbalpoule of een Tour de France poultje.

Niet dat het ons uitmaakt hoeveel er mee doen, want we hebben genoeg spellen waar er maar tussen de 20 en 50 spelers mee doen. Het gaat om het spel in combi met inzet, zodat het spel net even wat leuker wordt. Natuurlijk hopen we altijd dat we 50.000 teams krijgen a 5 euro, en 150.000 euro aan cash kunnen uitkeren, alleen zie ik dat niet gebeuren op korte termijn :wink:

Oh, ja ik zag dat jij vorig jaar met het jaarschaatspel op 12 punten, op de streep door Golddigger was geklopt. 12 punten op 10.237 punten, wat een minimien verschil. Ik kan me voorstellen dat je daar nog de balen van hebt. Alhoewel het voor de neutrale kijker een prachtige en spectaculaire ontknoping was :wink:
Reply
Wie doen er mee net de AO game?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
100% score nog! 10 man/vrouw door, Federer en Niculescu op voorsprong! :eten:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Monaco OUT voor Stille :wink:

Ik heb hier weer hele andere belangen dan FTM. Ook weer lekker dom. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Alleen Monaco kwijt. Die Niculescu sliced al haar forehands Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Alleen Monaco kwijt. Die Niculescu sliced al haar forehands Undecided

Mooi he Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pennetta en Safarova kwijt.
Reply
Andre en ik staan er redelijk voor. We hebben dezelfde spelers nog over en ook Djokovic en Kvitova als winnaars aangewezen. Echter denk ik dat Kvitova hem niet gaat pakken.
Momenteel staan we 13e en 14e. Dat is momenteel 15 en 10 euro. Hopen dat we nog een beetje kunnen stijgen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh ja we hebben nog Djokovic, Murray, Azarenka en Kvitova maar ja die zal iedereen wel hebben. Wordt lastig verhaal om te stijgen. Sowieso moet Kvitova het toernooi winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een aantal boven ons mist Kvitova (maar heeft dan meestal Federer of Nadal). Kvitova moet dus verder komen dan Nadal en dan Federer om verder te stijgen.

O ja, op dit moment sta ik op 20 euro en jij op 5 euro (de prijzen worden gedeeld door iedereen met evenveel punten). Dat ene puntje verschil maakt dus een hoop uit. Maar daar heb ik weer niets aan als Federer, Nadal of Clijsters verder komt dan Kvitova en er nog een aantal voorbij ons komen.
Reply
Niemand van jullie Kimmie?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Federer, Azarenko en Kvitova nog. Eerste 2 winnen ook het toernooi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:-k
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
1 left.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Inmiddels weer weggezakt aangezien ik zowel Rafa als Roger niet had. Heb nog djo, mur en aza
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Djoko en Azarenka winnen (ik heb even niet gekeken of de mensen achter mij Sharapova hebben), dan wordt het nog een kleine prijs, maar daar doe je het natuurlijk niet voor. Al was het verlies van Kvitova minder zuur omdat ik daarvoor al kansloos was voor de winst en er toen al nog maximaal een podiumplek in zat.
Reply
Jammer dat alleen Peter Beense (AFVERMK) en ik meedoen met WTA spel. Het was ook wel erg lastig. Hup Pironkova!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
96,1 Kvitova, Petra
87,1 Azarenka, Victoria
44,9 Clijsters, Kim
27,4 Kanepi, Kaia
18,8 Zheng, Jie
15,9 Errani, Sara
14,9 Makarova, Ekaterina
13,2 Cirstea, Sorana
12,5 Barthel, Mona
9,2 Stephens, Sloane
8,8 Williams, Venus
8,6 Watson, Heather
6,7 Garcia, Caroline
6,7 Robson, Laura
6,4 Babos, Timea
6,2 Mladenovic, Kristina
6,0 Larcher De Brito, Michelle
4,0 Shvedova, Yaroslava
3,3 Chakvetadze, Anna
3,1 Bacsinszky, Timea
Reply
1 Azarenka, Victoria
2 Barthel, Mona
3 Goerges, Julia
4 Errani, Sara
5 Keys, Madison
6 Williams, Venus
7 Lisicki, Sabine
8 Robson, Laura
9 O'Brien, Katie
10 Benesova, Iveta
11 McHale, Christina
12 Bratchikova, Nina
13 Chakvetadze, Anna
14 Muguruza Blanco, Garbine
15 Barrois, Kristina
16 Pavlyuchenkova, Anastasia
17 Radwanska, Agnieszka
18 Pironkova, Tsvetana
19 Jovanovski, Bojana
20 Oudin, Melanie
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vandaag Barthel en Pironkova gewonnen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Als jij het zegt dan krijg ik heel veel zelfvertrouwen. Trouwens mooie keus met Soderling! Die speelt de komende weken en misschien maanden wel niet. Vond het ook al zo raar dat hij zoveel bij LTM was gekozen

Ik zie in ieder team wel een topper staan....die puntentelling van zweeler laat het niet toe om een top 10 speler te nemen...
alleen tsonga en berdych misschien, maar dan moeten zij boven verwachting presteren bij de GS en TMS...

Soderling, Gasquet en Cilic zijn naar mijn mening absolute must-picks.

als soderling over 4 maand weer gaat spelen, dan gaat hij nog zijn rendement makkelijk halen.

Ik sta inmiddels 12e en verwacht na deze week in de top 10 te staan.

De andere forummers kan ik niet zien vanuit mijn achteruitkijkspiegel :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs van 29 naar 52 gezakt :-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het was ook al verdacht stil hier!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
202 ---> 156 Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gelukkig deze week weer vrouwentennis om te volgen. Misschien de koppositie terugpakken, scheelt maar weinig puntjes..
Reply
Ja je gaat lekker maar ik ben onderweg naar de top he =P~
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zie vandaag al Q voor de dames. 4 dames in actie : Robson, Keys, Jovanovski en Bratchikova. Go girls!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb alleen Barrois in actie. Krajicek tegen Meusburger..
Reply
Oh Barrois heb ik ook. Wordt dus gewoon een avondje met Sparta-Den Bosch op tv en scorebord volgen :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geen FTM sub league voor Indian Wells? Kunnen jullie het niet winnen van die wielerfans :wink:
Reply


Forum Jump: