The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler Tennis games
Geen Nadal?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje spreiden over de spelletjes. Bij ATP heb ik bijv Djokovic als winnaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Peter Beesnse:
1 Dolgopolov, Alexandr E 1
2 Raonic, Milos E 1
3 Anderson, Kevin F 1
4 Isner, John D 1
5 Granollers, Marcel G 1
6 Nadal, Rafael A 1
7 Federer, Roger A 1
8 Del Potro, Juan Martin B 1
9 Azarenka, Victoria A 0
10 Bartoli, Marion C 0
11 Cibulkova, Dominika F 0
12 Ivanovic, Ana E 0
13 Jankovic, Jelena E 0
14 Kirilenko, Maria F 0
15 Kuznetsova, Svetlana F 0
16 Li, Na C 0
17 Lisicki, Sabine E 0
18 Nalbandian, David G 0
19 Nieminen, Jarkko G 0
20 Pavlyuchenkova, Anastasia F 0
21 Peng, Shuai F 0
22 Pironkova, Tsvetana G 0
23 Radwanska, Agnieszka B 0
24 Wickmayer, Yanina E 0
25 Zvonareva, Vera D 0
Nadal, Rafael 0
Azarenka, Victoria 0
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Barthel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hele goede winst. Die gaat ver komen denk ik! Super talent!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zeker. Had eerst Jankovic, maar ben blij dat ik die heb gewisseld voor Nishikori.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beetje jammer van Jankovic. Maar dubbele belangen... Sta met WTA op zweeler 5e en heb daar Barthel. Vinci heb ik ook op jaarspel, Pironkova ook, maar Pironkova ook in Miami... Tja.
Reply
Miami spel gaat prima, alleen Llodra tot nu toe kwijt.

Alleen beetje jammer dat ik deze week een drama ga beleven qua jaarspel. Al kwijt : Goerges, McHale, Pironkova, Pavlyuchenkova (drama dit jaar elke keer 1e ronde out), Errani, Jovanovski en in de Q ook al Barrois, Bratchikova en Robson kwijt geraakt,
Azarenka, Radwanska, Benesova, Barthel, Lisicki, Keys en Muguruza Blanco en V Williams alleen nog over. Stond in de top 3 weken geleden maar door hopeloos falen ver weg aan het zakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben ook wel tevreden, alleen Erakovic en Nieminen kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat nog steeds prima, maar finale Djokovic-Nadal is essentieel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat zeker prima :-) 1e!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Sablikova gewoon de 1500 had geschaatst en op haar gemak 9e was geworden, had ik ook eindelijk eens een Zweeler spel gewonnen. Maar het blijft maar niet lukken. Verkeerde topic, dat wel.
Reply
Raonic kwijt, Berdych kwijt en een aaantal spelers/speelsters die ik niet heb gaan door. Dan zak je direct weg. Bijna alles moet goed vallen op zo'n toernooispel te winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ben je iets meer genaderd en zelfs nog gestegen ondanks Berdych en Pennetta OUT (ik neem aan dat iedereen Raonic had).
Denk dat ik nog steeds wel goed kan scoren bij Djoko-Nadal en winst Azarenka.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In 1 dag van plek 1 naar 22. Hier hoef ik dus voorlopig niet meer naar te kijken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ben je iets meer genaderd en zelfs nog gestegen ondanks Berdych en Pennetta OUT (ik neem aan dat iedereen Raonic had).
Denk dat ik nog steeds wel goed kan scoren bij Djoko-Nadal en winst Azarenka.

Mooi dat je in dit topic voor Nadal bent Ad! Samen juichen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inmiddels gestegen naar plek 11. Maar wil ik echt kans maken, moet Li van Sharapova winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat gaat ook gebeuren denk ik. Sharapova was gisteren niet best. Li heb ik alleen de laatste set van gezien en die was behoorlijk. Ik ben met Federer compleet weg nu
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik heb geen zin om alle teams uit te pluizen, maar bij Djoko d. Nadal en Azarenka d. Li kom ik een heel end.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou echt heel goed kunnen maar ik denk dat Radwanska de finale gaat halen. Succes man!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ook goed, die heb ik ook. Maar dat kost me de punten van de winnaar.
Maar goed, we zien het wel. Bedankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik sta nu 11e en nr 1 in de week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad gaat hier gewoon effe een prijs pakken. Ziet er goed uit!
Ik heb trouwens Monaco in het jaarspel van de ATP :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nou, ik baalde juist van de winst van Sharapova op Wozniacki, want Sharapova is nu wel een misser.
En als Nadal vanavond verliest, zal ik ook wel buiten de prijzen vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja daar baalde ik ook van voor het jaarspel. Maar goed : ik ga nog steeds uit van finale djoko-rafa en ik geef Radwanksa morgen een hele goede kans tegen Mrs kreun
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op basis waarvan zie jij Nadal nog winnen?

Dat worden vanavond enorm lange rally's.
Als het een 3-setter wordt, dan gaan ze over de 3 uur...

Het zou een bonus zijn, maar verwacht er niet al teveel van.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als ik Nadal live zie spelen gaat het vaak fout en aangezien ik het vanavond niet zie zal ie dus winnen :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
[-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tuurlijk wint Rafa dat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Nou, ik baalde juist van de winst van Sharapova op Wozniacki, want Sharapova is nu wel een misser.
En als Nadal vanavond verliest, zal ik ook wel buiten de prijzen vallen.

Nadal verliest, buiten de prijzen bij Zweeler.
Nadal wint, buiten de prijzen bij FTM.

Win-win, verlies-verlies of win-verlies situatie?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: