The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Discussie: Waardeberekenaar
#1
Nadat ik de scenariocalculator eindelijk werkend had gekregen kwam ik met een ander idee. Ik kon de pagina natuurlijk zo aanpassen dat er een ranglijst wordt gemaakt van de spelers. Je klikt de spelers door naar de volgende rondes en automatisch wordt berekend welke speler het beste waar biedt voor z'n geld.

Nou zit ik een beetje te twijfelen of ik deze pagina openbaar wil maken. Op deze manier gaat het management deel van het spel wel een beetje naar z'n grootje namelijk en gaat het er vooral om wie het beste een schema'tje kan invullen. Aan de andere kant is zoiets met excel ook vrij makkelijk te doen en zou iedereen dit dus ook zelf kunnen doen.

Ik wil hier dus graag jullie mening weten, pagina voor iedereen beschikbaar maken of niet?
Reply
#2
Ik waardeer je input en je meedenken Mac maar mijn mening is om het zo te laten zoals het nu is, dus niet beschikbar maken.
Reply
#3
Ik zou het trouwens ook niet erg vinden hoor om het niet beschikbaar te maken. Ik ga de tool natuurlijk sowieso gewoon voor mezelf gebruiken bij het maken van mn teams.
Reply
#4
Ik zou zeggen maak het maar openbaar. Het bepalen wie er verder komt, moet iedereen zelf nog maar doen. Maar het maakt mij niet uit, ik doe het met een excel sheetje, en blijf dat gebruiken omdat ik er meer in bereken.
Reply
#5
De charme van het spel gaat er op deze manier wel vanaf.

Ik zeg dus: niet doen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Niet doen. Krijg je nog meer laffe teams
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
De calculators onder ons zullen hier sowieso op tegen zijn. Je krijgt zoals Stille al zegt nog meer berekenbare teams, en dat zou het wel saaier maken.
Reply
#8
hou het maar lekker voor jezelf MAC Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Voor!
Reply
#10
Mij is het ook om het even. De mensen die nu al niks berekenen zullen niet zo snel nu opeens wel daar hun keuzes op baseren. En het gaat uiteindelijk nog steeds voornamelijk om het inschatten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:Mij is het ook om het even. De mensen die nu al niks berekenen zullen niet zo snel nu opeens wel daar hun keuzes op baseren. En het gaat uiteindelijk nog steeds voornamelijk om het inschatten.

Het gaat voornamelijk om het inschatten...

Het had toch niks met tenniskennis te maken?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Openbaar maken! Dit soort vakmanschap moet je delen, heerlijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Als de rest het niet wil, prima, geen probleem.

Mac, kan je de link ff naar mij PM-en...
Reply
#14
Ad Wim Wrote:Mij is het ook om het even. De mensen die nu al niks berekenen zullen niet zo snel nu opeens wel daar hun keuzes op baseren. En het gaat uiteindelijk nog steeds voornamelijk om het inschatten.

Ik ben bang dat ik dat juist wel ga doen, dus uit zelfbescherming ben ik tegen.
Reply


Forum Jump: